Přejít na výpis diskuzí

GamesPlay – hrajeme velkolepé RPG Pillars of Eternity II: Deadfire

10.5.2018 17:57
Redakce Games.cz 31 příspěvků

AKTUALIZACE: Přenos se uskuteční až od 15:00. První díl Pillars of Eternity se odehrával v celkem klasickém fantasy prostředí plném elfů, lidí a trpaslíků, a dopadlo to velice dobře. Vývojáři z Obsidianu se ale přesto rozhodli, že dvojku s podtitulem Deadfire zasadí do úplně jiných kulis. Pojďte se...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kulhy_parici_spici
    Fascinuje mě Vaškova schopnost, v tak krátkém čase načíst komplexní svět hry, prohlubovat zážitek z něj a předávat to dál. Super práce.
  • Bude cestina? Pro pohodove hrani by se hodila.
  • nejlepší rpg hra roku....řekl bych že stejně dobrá jako byl baldurs gate!
    možná i lepší!
    tleskám pánové a dámy z obsidianu!

    a s..u na to že je to 20 let starý model..a pixeli...pořád stará dobrá hra založená na -příběhu- než nějakká vymaštěnost bez příběhu a jen samé gore krev akce a gore... typu agony...apod...luxus.
  • tohle vypadá fakt velkolepě *15*

    Vidím extrémní zájem o hru, na MT 184 hodnocení, na Steamu neskutečných 677 recenzí...
    • Vidím 90 skóre od profíků.
      Vidím RPG roku.
      • kéž by ti to vyšlo *1* Některým stačí málo ke štěstí.
    • nediv se, všichni dohrávají stopadesátou akční mlátičku na plebsstaionu, ale prý jim to dohrání zabere 2x tolik času, protože to běží jen 30 fps *1* *15* *15*
      • čím si vysvětluješ tu ignoraci téhle hry? Okolo jedničky bylo docela halo, tohle má ještě lepší recenze než jednička a přece ta hra nikoho nezajímá? Kde je problém? Vyčpělost iso RPG? Na nostalgii to nejde hrát do nekonečna, tady bych viděl problém já.
        • je těžký vymyslet něco novýho, takže nás čekaj cyklycký retro vlny žánrů co jsme pohřbili v devadesátkách, za rok přijdou znovu do vlny rts, za dva roky vesmírný simy, až vyjde Star Citizen, pak přijde obroda filmových adventur, když to konečně budem umět vyrenderovat tak aby se z toho všichni nepoblili.. Tex Murphy 2022 - pojď mi! *1*
          • konzole jsou jako vzdy napred, ty recyklujou vsechno ob rok
        • Popularita nemá žádnou souvislost s kvalitou. Zkus ten trolling jinak, tohle fakt neni výzva.

          A tvrdit, že hra nikoho nezajímá, když to vyšlo asi před 3 dny a lidi to teprv hrajou lol. Ty musíš jet na slušném matroši.
          • tož, ale ani 700 recenzí na Steamu, to je hodněěěěěěěěěěěěěěě smutné.

            je pravda, že není nic trapnějšího než tyhle hipsterské vlny, takže asi už konečná. Docela fajn zjištění.
  • ja_nic_nevim
    U jedničky mě bavul vývoj postav a boj. Ale kvuli neprimerene těžkým bossum (za hard) jsem to nedohral. Jednička měla neskutečně tuctovej nudnej svět. Raději bych pokračování Tyranny. Když nad ním tak přemýšlím, tu si raději projdu znovu.
    • jj jednička byla špatně maskovaný brak, u dvojky je pak největší invence typ DLC *1*
  • jsem překvapen, že někdo toleruje 25 let starý princip her, který se neposunul ani o pixel.
    • Plně 3D modely + efekty, plně dabovaný dialogy a 2D ANIMOVANEJ background renderovanej ve fullHD+, ale jinak se to za 25 let neposunulo ani o pixel. Nesnáším tyhle lacinný troly, je to nuda. Žádná výzva. :D
      • Hele, ten lacinej troll dokonce pokračuje... smutný...
        • dobře jsi je odhadl *1*
      • wau, 2D animovanej background ve FH, tohle vypadá na rok 2030 ne 18...
    • a ted si vem takove sachy
    • homeles8
      Prej toleruje.. jednička byla pro mě jedna z nejlepších her za posledních 27 let. Dvojku jsem zatím nehrál, ale vypadá krásně a podobně jako jednička, takže si jí zahraju. A navíc jsou tam drogy *14*
  • Jack1947
    Zajímá mě ta pirátská složka ale asi počkám na Skull & Bones páč RPG mě moc neberou...
  • To je skutečně k nevíře, čemu se dneska říká "velkolepé RPG"
    • To vypadá, že si to asi hrál/dohrál. Můžeš se podělit o dojmy z hraní? Díky.
    • Taky me to hned napadlo. Co asi tak muze byt velkolepeho na izometrickem rpg ktere se delaji uz 20 let a jsou vsechny na podobnem principu.
      • Stejně jako jede na podobném principu 20+ let většina jiných žánrů. Díky za pobavení.
        • Jo, ale tam nikdo nepise o velkoleposti..
    • je skoda, ze obsidian jede tak moc na jistotu, nulový progrese, nulová invence, přitom ti hoši na to mají....
  • Jak je na tom hra s bugy? Vyplati se pockat par tydnu nez to trochu opatchuji, nebo je to OK?
    • xxxy
      8 hodin a nenarazil som ani na najmensi bug ci pad hry... ak je tak odladena cela hra tak sa nemas coho bat *3*
    • Úplně v pohodě, nenarazil jsem zatím na žádnou sebemenší chybičku. A je to paráda, první díl jsem ve 2/3 zabalil, ale tady jsem zatím bezmezně nadšen. Pirátské lodě kupodivu fungují celkem fajn a hraje se to skvěle.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit