Přejít na výpis diskuzí

GDC 2017: Tacoma vzbuzuje příjemné vzpomínky na nepříjemné zážitky ze System Shock 2

1.3.2017 18:17
Petr Poláček 3 příspěvky

Tvůrci z Fullbright Company si díky walking simulátoru Gone Home vybudovali úspěšnou, ale kvůli tématu hry pro značnou část herní obecně i kontroverzní, reputaci. Bez ohledu na to, jestli první hru studia považujete tematicky za poplatnou době, nebo za progresivní kus videoherního umění, nelze zpochybnit...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Tacoma, bez Tacoma, vidím Tacoma, o Tacoma". Jako bonus "zážitky ze System Shock 2". Fakt zážitek. Opravdu by mě zajímalo, co vás k tomu vede. Hádám, že snaha o neměnnost a jasnou identifikovatelnost titulu i pro toho nejlobotomizovanějšího láčkovce prodírajícího se s maximálním nasazením textem o pěti větách. Tak to potěš koště, takhle za chvíli můžete skončit u leporela a grafických symbolů.
  • Steve Gaynor je zajímavej člověk. Na jednu stranu je to týpek co oslavuje FarCry 2 a Mafii 3 a přesně ty jejich aspekty který většina lidí zavrhuje (systemický bitky/zabírání základen, což většina lidí strhala jako "filler"), a přitom sám dělá hry pravoopačný (100% zaměření na příběh, nula systemic combatu). Každopádně má talent kterej je vidět už od Bioshock Minerva's Den, takže na Tacomu jsem hodně zvědav.
  • Sem s tým!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit