Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • BoB.2
    To není zrovna nejlepší fotka.
    • Lawliet
      Dovahkiin! *15*
    • Miserius
      Už jim to došlo *1*
    • Ze strachu rány pálcátem se již bojácná redakce uvolila ke změně titulního snímku.
    • Zayl
      Značně mi to připomíná situaci, kdy novinky píšou o někom koho plánují shodit.

      To vám pan Vávra nedal autogram či co?
  • IIBANIIOcelot
    Díky za toto video!
  • jindra.veliky
    pekne to sumi, to bylo toceny u more? *1*
  • hlavne bethesda by si to mela poslechnout, protože gamedizajn je v jejich hrách nejvetsi problem. Treba nedavno jsem chvili hrál skyrim a byl tam kopec, nahru vedla stezka a na ni byli pár metru od sebe velkej pavouk, vlk, kamzik a pak poutník co tam meditoval (co nedava smysl protože vlk by sežral kamzika a pavouk vlka). navic ten poutník tam meditoval v mrazu uplne nahatej. To je pak všechna atmosfera uplne v haji. (je to jen priklad, podobných nelogicnosti je tam na kazdem kroku spousta)
    Oni snad u tech her vubec nepremysli a dela to generator
    • Možná z té situace byli taky natolik překvapení, že tam tak úžasu nad celou situací stáli. *3*

      Tohle je jasnej případ nahodilosti ve Skyrimu. Ti mobové tam mohli nějak doputovat náhodou. Já na takovou situaci ještě nenarazil, ale stát se to samozřejmě může.
      • ne, byli tam napevno. oni tak delají hry, treba ve falloutu 3 dají doprostred pustiny domeček ve kterem žije osamela babička a za domem jí žije deathclaw. Fallout new vegas napríklad už mel svet vyresen mnohem víc logicky, i když to byli hry s prakticky stejnymi herními mechanizmy.
    • Krásný příklad, který jen dokazuje nekonečnou demenci her od Bethesdy. A pak se mi nikdo nemůže divit, že se mi tolik nelíbí Fallout 3 (New Vegas je ok)
    • taky nerad koukam na nudisty na snehu :D
  • Hehe to je prča jak všichni řešíte, že Dan vypadá jako homeless, ale počkejte, jak Vám vyrazí dech až se dozvíte, že Dan bude hrát i ve filmu po boku Russell Crowa, jako jeho dublér pro nový velkofilm NOAH *1* *15* *8*
    • ucho
      jo, taky jsem si ho všiml v ukázce :)
  • Inquisitor
    Takový questy bych si nechal líbit, to jo.
    • Keyz
      On tam poběží s klackem, já tam přijedu na koni a ani mě nedohodí *1*
  • PreidaQ
    No když tak poslouchám ten Vávrův příkladový quest, tak se stále začínám bát víc a víc, že si Warhorse ukousli větši sousto, než na jaké mají prostředky. *9*
    • Imho maji schopneho producenta, ktery to ma pod kontrolou.
    • life28
      Ja si zase myslím, že Vávra nám opísal ukážkový quest, t.j. ten s ktorým chodili na prezentácie aby zaujali najviac, ostatné také rozhodne byť nemusia
      • smejki
        říká že je to modelový quest. v blogu píše, že na pitchích ukazovali především ukázku ze hry. Ukázat jim ho tedy nemohl a než by jim takový quest odvyprávěl, tak vyplněj mezeru mezi obědem a večeří a tak dlouhé presentace(!) se asi nekonají.
      • Musím říct, že jestliže s tímhle šel na prezentaci, mohlo to být samo o sobě kontraproduktivní. Každý reozumně smýšlející člověk mu na to řekne, že tohle může udělat v jednom levelu, který odprezentuje na E3, ale bude to první a poslední quest svého druhu v celé hře, který teamu zabere rok na výrobu.
    • No, ale kdyby tam takovy quest byl, tak super.
    • Velice dobrá poznámka a jsem rád že si někdo všiml toho, že podobný quest byl byl komplikovaný i do hlavní dějové linky a vyžadoval by tolik scriptování, uunikátních lokací, cutscén, scriptovaných animací a dialogů, že GTA by smekly klobouk.
      • smejki
        Což jak Vávra tak i Viktor Bocan sami řekli. Dan se prostě nechal unýst a je to spíš, řekněme, ideál, ke kterýmu se chce blížit.
      • PreidaQ
        Já mám právě obavy z toho, že zrovna ten Vávrův perfekcionalismus by nakonec mohl celou hru úplně potopit. Mohlo by to být to nejlepší erpégéčko za dlouhou dobu, stejně jako by to mohl být jeden z těch snových nikdy nedokončených projektů, jenž skončí v propadlišti dějin. No doufám, že má Vávra dost soudnosti a ví, co opravdu dělá.
        • ucho
          to jsem si taky myslel, ale mám dojem, že se jim daří jet tak nějak podle plánu, což by znamenalo, že tyhle věci někdo drží na uzdě nebo že se jim daří dělat kompromisy k vlastní spokojenosti. jsem celkem zvědavej, s čím se kdy vytasí.
  • Pokud někdo píše, že hra má být hlavně o zábavě, tak by se měl zamyslet, co to pro každýho znamená. Neustálý grinding v honbě za lepším mečem? Achievements? Pro mě rozhodně ne. A ani sandbox mě tak moc nebere.
    Rozhodně ale raději půjdu ve hře vyšetřovat vraždu služky, než zabíjet tucty draků (což je pro mě, co do zábavnosti, ekvivalent AZ-kvízu - v lepším případě bourání věže z kostek).

    Hrál tu někdo The Secret World? V mnoha investigativních questech si zapisuju poznámky na papír, googlím informace (hra má web browser s odfiltrováním obsahu o ní) a někdy se i na docela dlouhou dobu zaseknu.

    O to větší je pak ale uspokojení ze splnění. S dones/zabij/přines se to nedá vůbec srovnat (kterých je, samozřejmě, stále většina).
    • Ty urazis AZ kviz? To odvolas, nebo si te najdu.
    • tohle nikdo nespochybnuje, jen nekteri vyjadrili pochybnosti jestli dokaží pro ty questy vymyslet zajimavejsi namety a zapletky než tu béčkovou zapletku, kterou Vavra prezentoval v prednasce.
    • To co popisuješ by 90% hracu nebavilo, radsi by sli na ty draky..
      • To ze 90% hracu jsou demen…ti je celkem pochopitelny ... ovsem je tu znacny pocet lidi, kteri hrajou pro zabavu a tudiz chodit po 50ty stejnej dung, aby mi pad prsten +1 .... na to se muzou vys...
      • S temi procenty bych si nebyl uplne jisty, ale i to se da vyresit sipkou - proste ve hre by melo byt mozne zvolit obtiznost v jinych oblastech nez souboje, a podle ni generovat mnozstvi dialogu, mit sipku ukazujici na dalsi misto v questu, omezeni nosnosti, koeficient na kraceni cen, vypinani nekterych puzzlu, nutnost hledani klicu, pocet indicii, ktere musi byt k usvedceni vraha, mnozstvi skillu (napr. jako Drakensang) atd. Domnivam se, ze by to nebylo zas az tak narocne a je to spise o tom chteni.
        • kvalitní blábol
          • Od Vas je to treba brat jako kompliment, Vy jste proste jiny. A vlastne to nema co delat s tim, ze jste Slovak, slabomyslni jedinci se vyskytuji v kazde populaci, mate muj soucit. *5*
            • joe: to je název tvé nové hry?
            • vyjebana česka pyča
  • Paul_cz
    Skvělá přednáška. Je vidět že se Dan trochu inspiruje u oblíbeného New Vegas, kde pár takovýchto questů bylo :-)

    Ale musí to být fakt peklo to všechno nejen vymyslet, ale hlavně ošetřit a otestovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit