Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • FRANTOVI Fukovi ho tam asi někdou fouknul bez gelu co hmmmmmm hmmm au
  • Nezlobte se na mne,ale po 12 minutách jsem to musel vypnout....řeknu to takhle,Fuku jsem se snažil po několik let pochopit - jeho pohled na herní scénu,způsob přemýšlení nad ní.....atd. Bohužel nepodařilo se.....Jak už napsal jeden člověk níže,je to starší pán,co bohužel zamrzl v 90.letech. Tohle mu samozřejmě nikdo nebere,každý jsme individuálně nastavený hráč;-) Ale aby na prezenčce ukazoval jak ho uchvátila hra Tokyo Jungle,nevěřícně jsem zíral....Nedá se nic dělat,tenhle člověk pro mě bude vždy jen herní kritik,který se nedokázal smířit s tím,že i po r.2000 můžou vycházet semtam zajimavé kousky=end=
    • Dark Souls a Diablo 3 jsou jiste hry z minuleho stoleti, o tom zadna. Kdybyste tu prednasku dokoukal, zjistl by jste, ze FF netvrdi, ze obcas nevyjde zajimava hra, ale prave naopak. Hlavne kritizuje tu uniformitu a neoriginalitu AAA titulu a vyzdvihuje nove mechanismy, ktere muzou kvalitu her posunout o kus dale.
    • ucho
      tak Tokyo Jungle uchvátila víc lidí: http://www.metacritic.com/game/playstation-3/tokyo-jungle
      ve zdejší recenzi má hra 7/10. rozdhodně hru v budoucnu plánuji vyzkoušet.
  • Mně na tom přijde nejsmutnější fakt, že zrovna žánry, které se mu (zdá se) líbí, jsou v největším počtu zastoupeny/vznikají právě na PC.
  • Fuka zamrzl nekde v devadestych letech ne? Kdyz na PC nehraje protoze se prece "musi" kazdej rok kupovat nova GK /facepalm
    • Proboha, Fuka nehraje na PC....upalte ho *16*
    • celoush
      On netvrdí, že se to i dnes musí. Jen řekl, že v době, kdy se to muselo, tak s hrami na PC skončil.
  • KIMCID
    Fuka dělj hry nebo film ale né oboje
    • fuka delal a prekladal hry, kdy tys lital tatovi jeste v koulich *5*
      • KIMCID
        no asi ne je starší jen o 7 let.
        • 7 let je celkem dost v PC technologiích. On tím chtěl stejně jenom říct, že jsi lama, která neví o čem je řeč :)
          • KIMCID
            vtom připadě neví o čem píšu howgh
            • chtel jsem tim rict, ze oboje dela dlouho a podle me dobre, je to inteligentni clovek a fight cluby s nim me hodne bavi, narozdil napriklad od jaktomamkurvavedet drdy, to je jen komicka figurka
            • Jestli to nebude naopak, indiáne ...
      • jo tenkrat delat textovku to bylo hrooozne slozity*3* ... to i to html je dnes slozitejsi... asi tak to co delal fuka v mladi, dnes umi kazdej druhej zak ZS
        • To je dost odvážné tvrzení. Nezapomínej, že ten počítač měl 48KB paměti (z toho 16 video RAM), a např. Fukův Indiana Jones 3 byl částečně psanej v assembleru. Řekl bych, že dosti přeceňuješ dnešní žáky ZŠ. Krom toho Fuka tenkrát zdaleka nedělal jen textovky.
          • To je ta dnešní mládež ... :)
  • No hele, spousta lidí si spojuje indie hry s hnusnou nebo retro grafikou - ono nic moc jiného indie vývojářům nezbývá, hlavně těm co nemaj investora a makaj na tom ve volném čase zadarmo. Většina těch týmů by chtěla mít indie nebo free licenc a v tomto směru není moc možností - buď zvolí teď už dost obstarožní UDK, které nefunguje úplně na všechny typy her a nebo půjdou do Unity, které je furt ještě v plenkách hlavně co se vizuálu týče.
  • N7N7
    Vzpomínám na několik článků ze starých časopisů, podle kterých měly hry dnes už běžně mít fotorealistickou grafiku. A hle co se stalo. Najednou žádný pokrok kupředu, ale se vracíme zpět do dob 8-bitů a točíme se v kruhu. Přesto pořád pevně doufám, že tahle "móda logických hopsaček a nostalgie" za pár let pomine a áčkové hry budou opět na vzestupu. A z hipsterů se stane zase něco jiného...
    • Kozy
      No tak to já zase doufám že se fotorealismu ve hrách nikdy nedočkáme.
      • Už se stalo http://www.youtube.com/watch?v=1o-ojTM6tCE
  • Vystoupeni se mi libilo a bavilo me, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze prednaska mohla byt ucelenejsi, mit nejake jasnejsi tema. Takhle to spis bylo ctyricet minut nazoru na hry, se kteryma se z velke casti ztotoznuju, ale cekal jsem, ze to nekam povede...
  • Téměř vždy platí, že existují dva extrémy( Velký distributor, indie vývojář v garáži) oba dva nejsou dobré, ale pokud by se trh setkal uprostřed, tak by to bylo ono.
    • GlaDOS
      A jak vznikali úplně první hry, když ne z garáže?
      • Vznikaly na akademicke pude.
    • ucho
      to je samozřejmě z principu nesmysl. trh není jen něco, co chce to z prostředka...
  • Ať si každý hraje, co uzná za vhodné. Níkdy jsem nebažil po tom, zahrát si vše, co měli ostatní. Hlavně jsem to vyvažoval - občas strategie, RPG, střílečka, adventura...

    Nechte tvůrce, ať tvoří, co chtějí. Nikdy bych si netroufl vytvořit hru. Ani v prohlížeči. Proto nerad kritizuji ostatní, samozřejmě pokud si to autoři zalouží, jako v případě Dungeon Keepera, to je jiná věc.

    Spíše mě mrzí, že se vydavatelé zaklínají slovy "Naše hra stála moc, protože jsme do ni daly nejnovější grafiku, prodeje 5 milionů na platformu nám nestačili, nemůžeme si dovolit vydávat hry, co mají třeba myšlenku.

    Osobně jsem rád za každou výzvu, kterou mi hra nabídne. A navíc se spousta žánrů zmršila, až na vyjímky. Třeba budovatelské strategie jako nové SimCity. A to je ten největší problém. Ne indie vs mainstream. Nebuďme jen konzumenti průměrných her. Když si koupím víno nebo elektroniku, taky čekám nějaký standart. Hry jsou v rozkvětu (pozn. indie scéna je tu stále, a ne jen poslední roky, jak se mnozí neinformovaní domnívají), udržme si v každém žánru perly, na které budeme ještě po letech vzpomínat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit