Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dobrá a atmosférická hra. Po Betě si hru objednávám. Graficky na ultra detaily vypadá naprosto skvostně, lépe než nový Assassins creed Syndicate. A obrovský svět zaručuje spousty hodin hraní. Tohle je skutečná next gen hra.
  • Proč tu hru museli zase takhle zprznit? Co je těžkýho na tom, to udělat tak, aby stačilo pár kulek a týpek by umřel. Jenže tady nestačí ani zásobník. O grafice se bavit nebudu, downgrade je patrnej. Ale proč i při relativně solidní grafice (i když to není nic, co bychom už neviděli, ale nejhorší to taky není) to nemůže bejt slušný RPG? Koncept je dobrej, jen realizace je tragická (Ubisoft a EA = keci keci a výsledek bída)
  • Morraw
    S blížícím se datem vydání Division (a bety) lze očekávat hromadu ubečených komentářů o downgradu, o lživé reklamě a pro někoho zase nastane nová doba temna. Ptže vývojáři přece lžou (a kradou), schválně hru degraduji (ptže multiformatova hra musí vypadat všude stejně) a hlavně super grafika dělá hru lepší a ne jinak (to vám tu řekne "každý").
    Když odhlédnu od těchto budoucích výkřiků, tak jediný downgrade, který u nových frančíz Ubisoftu pozoruju, je ten hratelnostní.
    Na prvních trailerech mě zaujal především survival koncept a online část, slibující unikátní zážitek o epidemii ve velkoměstě. Přetočme o dva roky dopředu a máme tu obyčejnou střílečku ořezanou skoro na kost.
    Největší zklamání přišlo, když jsem viděl při soubojich healtbary a dmg čisilka létající na všechny strany. UI taky přešlo z "děláme vše přes cool hodinky" na "nevzhledné menu s boxy".
    Abych tedy nebyl za ignoranta a nepopíral grafický downgrade, tak nejvíc toho má na svědomí právě snížení počtu objektů (odpadků) ve městě, ze zjevných příčin. A nezapomínejte, že videa byly zatím jen z X1 verze.
    Počáteční nadšení opadlo (málo obsahu?, žádný survival), ale pořád se mi líbí prostředí města a PvP část.
    Nezbývá než počkat ne beru.
  • Konecne "strielacka" kde to nebude len "aim skiller win" so super namba myskami, ja si pridem na svoje po taktickej stranke ked ze som aim lama*15*,skor mam strach o technicku cast hlavne ubiserveri ak vobec budu.
  • TheGGG
    survival badass post-apo hra, ale všechno běží na statistiky, takže jednomu banditovy bude třeba dát 30 headshotů, jen proto, že nemám dost velkej level... ubi zase nezklamal...
  • Still
    Hmm, v rovce 2013 na E3 vypadal Division uchvatně, pak po vzoru Watch Dogs, udělali parádní grafický downgrade a je z toho zase jen koridorový průměr...
    Ale artbook ze sběratelské edice musím mít *1*
  • Trochu mě mrzí, že jsou tam všichni tak houževnatí, respektive zbraně mají asi very low damage a trvá hrozně dlouho, než někoho zabijete. nebo někdo zabije vás. Pak tam jsou vidět takové divné momenty, kdy nepřátelé stojí pár metrů od sebe a pálí do sebe. Kdyby zvýšili účinnost zbraní nebo snížili životnost postav. tak by to rozhodně byla větší sranda, víc taktizování, větší adrenalin. Také to samozřejmě degraduje jakoukoliv "snipe" "headshot" taktiku. Protože ta nemá žádný smysl, pokud headshot nezabije protivníka.
    • Je to RPG tak co si čekal :) Jako Borderlands.
      • Nic to nemění na faktu že je to vyloženě absurdní, když na jednoho protivníka potřebuješ jeden zásobník z utočné pušky. Neřeknu ve scifi hrách kde člověk kropí emzáky a tvůrci tak mají volné ruce v tom jak budou odolní. Vyloženě směšně působí momenty kdy na hráče naběhne kašpar s baseballkou a on ho na poslední chvíli udolá aby ho s ní nepřetáhnul po kebuli.
        Pro sólo hráče to bude za trest protože zatímco nekrytý bude dobu ostřelovat jednoho protivníka zbytek bandy se na něj bude soustředit a naprosto zbytečně mu znepříjemňovat život, souboje na malém prostoru pak budou očistec. Sniperky a tlumíč mi tady přijdou jako naprosto zbytečné položky v inventáři. Střelba je stěžejní činnosti ve hře a zatím na mě nepůsobí ani uspokojivě. Prak a par šutrů by možná udělalo lepší práci, nehledě na to že ve hře není klasické melee.
        A to proti alpha testu osekali brokovnice protože někdo kňoural že dávají příliš velký damage.*7*
        • Tak hlavně je to RPG takže s tímhle se tam musí fakt počítat jinak by to nemělo smysl a není to něco co by se nevědělo. Hra je založená na hledání lepší výbavy, zvedání statu, balancování bonusů atd.... Je to prostě skutečně komplexní RPG jako Dragon Age.
          Nechápu co na tom některý překvapuje protože tohle nikdy nemělo být CoD, BF atd...
          Nejbližší přirovnání je asi fakt ten Borderlands.
          A pokud budeš hrát solo tak se hra podle toho upraví, stejně jako bude mít jinou obtížnost tříčlenná parta nebo full čtyřčlenná.
          • Nevím co s tím má RPG co společného... RPG neznamená, že protivník padne až po 10. kulce do hlavy. RPG znamená převážně vývoj postavy, zlepšování statusů a tak, ale to neznamená, že to musí být staré nudné životnost vs damage... Systém RPG kde level up = health up považuji za zastaralé. Nechápu proč by akce v RPG nemohla být závislá víc na skillech hráče, než statusech postavy. RPG prvky přece nemusí být jen v nekonečně rostoucích statusech životů a damage. Systém vývoje postavy v RPG vůbec nemusí zasahovat do životnosti, může naopak třeba ovlivňovat přesnost míření, rychlost nabíjení, rychlost pohybu, delší hod granátem, lepší krytí, rychlejší plazení, tišší plížení atd... přece reálný svět je také RPG... Lidé si zlepšují své skilly, ale všichni snesou jen jednu kulku do hlavy. Takový systém RPG mi nepřipadá komplexní, připadá mi zastaralý, házet vše na životnost vs damage...
            Já o Division moc nevím, takže nevím jak to mělo být, jen sem myslel, že když je to Tom Clancy, tak to bude víc jako ostatní jeho hry...
            • TheGGG
              "kdo si myslel že to bude COD kde stačí někoho pifnout do lebky a on umře tak kouká na špatnou hru" ano, toto je věc, kterou bych logicky od post-apo rádoby drsné hry o přežití tak nějak očekával...
            • del0
              "Systém vývoje postavy v RPG vůbec nemusí zasahovat do životnosti, může naopak třeba ovlivňovat přesnost míření, rychlost nabíjení, rychlost pohybu, delší hod granátem, lepší krytí, rychlejší plazení, tišší plížení atd... "

              Deus Ex did it...
            • To právě neztrácí smysl, popsal jsem proč.. protože je tam tuna dalších elementů které mohou ovlivňovat vývoj postavy. Nejde o to, že se nemohou zvyšovat statusy, jde o to, jaké jsou nuance. Nikdy jsem neřekl, že by to mělo být jako COD, které má špatnou pověst, ale to z jiných důvodů, než samotné životnosti (tam je problém v tom, že životnost hráče a NPC je drasticky odlišná). Já jsem 100% pro loot, 100% pro zbraně s lepšími statusy, 100% pro lepší druhy neprůstřelných vest, 100% pro vylepšování skillů, ale nečekal jsem, že to bude fantasy RPG. Jako příklad třeba takový Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms, je to online střílečka s RPG prvky (mohly by být silnější), ale stále headshot je headshot... Tohle je ale prostě fantasy RPG...
              Já nevím jak se hra prezentovala předtím, měl jsem jen nějaká očekávání a teď říkám, že jsem zklamaný, když vidím, že to není založené na stylu Tom Clancy's her, ale je to nějaké fantasy RPG.
              Jinak obecně o MMO, když to zmiňuješ, doufám že někdo konečně přijde a ty pravidla změní, a kdo má rád zastaralé mechanismy stolních her, ať si pokračuje s WoW.
            • Hra se už od začátku prezentovala takovým způsobem a kdo si myslel že to bude COD kde stačí někoho pifnout do lebky a on umře tak kouká na špatnou hru, tohle je o lootu, vylepšování dmg, hledání, o Tanku, Heal, a DPS charakterech, představte si to jako MMO tak taky nikoho nesejmete na první ránu.
              A to že tobě tenhle systém přijde zastaralý, neznamená že neexistují lidi co dál chtějí lootovat lepší zbraň aby dávala lepší dmg, vybírat si skili, kombinovat bonusy, zvedat si CRI kterej v Division při střele do hlavy má větší pravděpodobnost atd...
              Já mám rád ty podle tebe "zastaralý RPG" a kdyby někoho stačilo kdejakou pistolkou picnout do hlavy tak tohle všechno ztrácí smysl.
              Takže díky bohu že to není jako ty ostatní hry.
          • Paulcz
            Ne, tohle není RPG. A herní mechaniky jsou hrozný, odpad.
  • Ubisofte, zahrajeme si hru, pokud se během prvních dvou hodin nedostaví pocit deja-vu spojený s vašima předchozíma hrama, tak tomu dám šanci
  • A proč mi ještě z Ubisoftu nezprovoznili Conviction na mojí R9 290 ?
    • Mám R9 280, AMD FX(tm)-6300 Six-Core
      Hra po upozornění, že nejspíš dostanu epileptický záchvat spadne. Help nevite o co jde?
  • Já prostě mám pořád psychický problém, že to musí(m) používat Uplay.... Nehledě na to ten největší pojeb, že hru lze koupit na Steamu, kde vás to stejně donutí nainstalovat ten ransomware... To bych spáchal rituální sebevraždu vždycky...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit