Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rozběhne tuto hru počítač Acer F15 Aluminium Black ?? poraďte prosím
  • Pentium G3220
    R7 260X 1GB (DDR5)
    4 GB Ram

    Vysoké detaily, velmi dobře optimalizovaná hra.
  • Jack1947
    Jako já jsem měl 8800GT a taky se to nedalo hrát, někomu to na slabších kartách zase jelo.
  • Zdravím všechny,

    mám dotaz:
    Mám grafickou kartu Gainward 9800GT 1024MB ddr3
    Wolfenstein se mě normálně spustí, alena začátku v tom letadle se mi to seká.
    Myslíte, že by to mohlo být tou grafickou kartou? díky za odpověď.
  • Rozjedu to na 2ghz ?
  • Dobrý den mám problém se spuštěním

    přitom mám sice procesor Amd sempron 2.6ghz grafku nvidia gtx 650 4G a 4g ramky ale přesto se mi to nechce zapnout na win 7 64x pack 1 Děkuji za radu
  • adept na nejlepsi koment :D zaprve motas technologie enginu mezi sebou, megatextury opravdu umi engine od id a zatim je jediny. i kdyz uz prvni krucky s megatexturingem udelal pan carmack v id tech 3, konkretne v datadisku team arena a mapach mpterra 1-3, aby si ho dale pak doladil v enginu id tech 4, konkretne v quake wars a cele to zavrsil v tech 5. a tohle se mi na tomhle studiu libi, ze jdou pekne poporadku, a jejich engine prinasi opravdu nove veci, a ne jen vylepseni jiz davno objeveneho.

    jinak id tech 6 opravdu zatim neni. nicmene kdyz uz zminujes jumpy ala q3, tak jiz tyto finesy byly v mnohem drivejsich enginech od id, at uz to byl tech 2 coby prvni dva dily quake, tak id tech 1 v doomovi umoznoval vsemozna zrychleni a podobne finesy.
  • Ne.Ati jsem zavrhl už před lety,kdy mi odešly 2 grafiky po sobě během půl roku *10* Navíc RAGE jsem hrál už po delší době,když byla odladěná a většina bugů vychytaná.Máš pravdu,Valve dělá spoustu let na Source enginu,který je optimálně vyladěn a vše mi běhá jak má.Nemám ale problémy ani třeba s Batmanem (hrál jsem Arkham Asylum a Arkham city a vše na max,bez problému),stejně tak GTA 4.Platforma AMD/ATI je sice levnější a nabízí srovnatelný výkon,ale za cenu,že sem tam v některých hrách budeš mít problémy.Toť vše
  • Waaav a dufam ze napisete aj nejaku knihu, nech sa tie vedomosti nestratia.....
    S Megatexture Carmack zacal cvicit ked dokoncili Quake 4 a pripravovali Enemy Territory:Quake Wars.Ostatne to je aj prva hra ktora tuto technologiu od ID Softu pouzivala (aj ked to robili Splash Damage ale na engine stale pracovalo ID), i ked Carmack sa vyjadril ze to je skor taka beta verzia Megatexture. Myslienka Megatexture je virtualizacie textur, co jednak umozni jedinecne povrchy pre objekty, tj ziaden tiling (textury sa nemusia opakovat) a tak isto jednotna praca s texturami z hladiska kodu (tu tazko povedat co to znamena kedze zdrojaky Id Tech5 niesu dostupne ale pravdepodobne odpada nutnost memory managementu okolo nahravania textur o to sa stara engine, bez nejakeho zasadneho limitu na velkost). V dalsom kroku/engine Carmack planoval nieco podobne ale ohladom vertexov/meshov. Dnes sa ostatne pouziva nieco podobne - Texture Atlas, ale to je trochu v mensom. V podstate je to zbalenie viacerych textur/bitmap do jednej velkej s tym ze cely management ohladom mapovania uz ma na starosti DirectX.
    Frostbite oficialne ziadnu megatexture nepouziva. Je mozne ze maju nejaku podobnu technologiu implementovanu, ostatne texture Atlas sa dnes bezne pouziva, ale rozhodne nic podobne Megatexture tam nemaju.
    Inak asi sa ti nejak pletu cisla - ID Tech3 = Quake3, ID Tech4 = Doom3 a ID Tech5 = Rage. Ak mas pocit (lebo inak to nazvat nedokazem, urcite nie vedomost) ze ID Tech 5 je v podstate ID Tech 3 + par vylepseni, tak ti odporucam pozriet si zdrojaky Q3 a Doom3. Oba su dostupne.
  • Pekný pokus *5*
  • TheGGG
    asi jsi to nehrál na ati
    a s upgrade nemusíš čekat na HF 3, valve nikdy nedělalo náročný hry.
    navíc nevím jestli jsi o tom něco četl, ale rage měl na pc dost technických problémů, tak jsi asi měl holt štěstí. Někdy se to podaří, sem tam taky hraji hru o které všichni píšou jak je plná bugů a lagů, bez jediného zádrhelu. Holt hraní na PC je loterie.
  • TheGGG
    no na ati byl rage děs. BF 4 dávám na vyšší s 60fps, ale rage běžel snad na 10fps a ještě k tomu s otřesným načítáním textur. Kdo problém neměl samozřejmě mu to přeji. Hru jsem hrál na PS3, kde věřte nebo ne (klidně se podívejte na YT) běžela na 60FPS, ale obsah hry byl nakonec bohužel docela nudný, takže sem o hru někdy ve čtvrtině ztratil zájem.
  • Jack1947
    Zajimave ze jsem to dohral co ? *4* akorat tak mozna se nenacitaly textury ale to mel/ma nekdy i bioshock. (spozdene nacitani textur).
  • TheGGG ,zrovna Rage mě docela bavil a hrálo se to celkem příjemně *3*
    Jen toho Wolfíka si asi zahraju až za pár let,až pořídím novej comp.Na mém 2 jádrovym 2,5Ghz Intelu se 3GB RAM a GTS250OC už to asi nerozjedu.Ale s upgradem čekám,až vyjde nějaká opravdu KILLER hra,jako třeba Half Life 3 *5*
  • TheGGG
    Snad to nebude tak mizerně optimalizované jako Rage, defakto hnus na všech platformách, na PC totálně nehratelné.
  • No vida, pan je expert na enginy *1*
  • http://en.wikipedia.org/wiki/MegaTexture
  • prudislav
    Nepřipsali tam náhodou že ty požadavky jsou pro 1080p 60fps ?????? Tzn že moje i5 určo v pohodě zvládne 30fps,
  • bla bla bla. i5 je pro socky. i7 je proste top. muzes jen zavidet *2*
  • Jack1947
    V porovnani se systemovymy pozadavky pusobi tech 50gb uz celkem normalne... respkt u Nextgenu to tak je tak to bude i u PC. *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit