Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • je mi jasné, že budu velmi nepopulární a dostanu dost mínusek. Ale upřímně řečeno: V životě bych neztrácel čas hraním podobných nezávislých her. Toho času nemám moc a raději si zahraju něco pořádného, za co si taky pěkně zaplatím. Tyhle typy her jsou stejně podle mě jen pro občasné či znuděné hráče a nic víc.
    • Myslím si, že si prostě pleteš pořádné indie hry s nějakými rychlokvašenými webovými flashovkami. Jo, možná že i většina indie her je dost o ničem, ale to platí i pro AAA hry a v podstatě pro asi všechny oblasti lidské tvorby. Jestli to není ten případ, pak nevím, jak tu "pořádnost" měříš.
      • Sam si to rekl,vetsina indie her sou ty "flashovky".
        • Indie hry jsou tohle: http://www.gamersgate.com/indie?prio=toprated&pg=1

          Nektere z nich mam a jsou hodne dobre (machinarium, trine, frozen synapse, spacechem, dungeon defenders a dalsi).
        • Jo, možná tam mělo být spíše "házíš do jednoho pytle" místo "pleteš", to slovo je dost nejednoznačné. Přijde mi, že z pohledu hráče by bylo dobré dělit hry spíše na dobré a špatné. Já vidím, že někteří mají právě vytvořené škatulky "pořádné slušné klasické hry" a "indie hovadiny s blbou grafikou" a pak úplně všem hrám v dané kategorii přiřazují vlastnosti podle nějakých svých pocitů a podivných myšlenkových pochodů (v lepším případě i jedné nebo dvou zkušeností), moc nad tím nepřemýšlejí a víc už to neřeší.
  • Zajimalo by me, jak je to s prodejnosti a piratstvim indie titulu. Jestli maji pirati vetsi uctu alespon k praci indie vyvojaru. Na zaklade stiznosti tvurcu machinaria se obavam ze nikoli. Take by me zajimaly zkusenosti s tvorbou pro konzole, preci jen vstupni podminky do sveta konzoli jsou docela tvrde.
    • GlaDOS
      Nezávislé hry se samozřejmě pirátí taky ve velkém. Většina pirátů jsou totiž chroničtí stahovači, kterým nezáleží na formě. Prostě už jen všechno stahují. Docela mě překvapuje, že na konzolích vychází spousta nezávislích kousků přednostně. Když jsem se tak díval na různé tituly, spousta jich ani na pc nevyšla.
    • Jakožto nové nezávislé studio se můžeme podělit o naší čerstvou zkušenost, indie hry se pirátí také ve velkém... přesto že naše hra nebyla předem mediálně nijak propagovaná, pirátské verze se dočkala už jeden den po vypuštění... pirátské kopie se budou pohybovat již v řádu stovek kusů... kdo by se chtěl dozvědět víc o našem projektu, ať mrkne na https://market.android.com/details?id=com.UnchainedDevelopers.GBikes *4*
    • Indie vývojáři jsou na tom ještě hůř http://modrak.cz/index.php?action=clanek&id=1032
    • co to je za komunustickou logiku... proč bych měl pirátit vysokonákladové hry a ty druhé kupovat? jediný výsledek by byl, že indie vývojáří by zachvíli už indie vývojáři nebyli... tomu se říká kapitalismus.. to že svět žere cod a kupují hry na základě reklamy nebo názoru člověka co hraje dvě hry ročně je sice blbý ale tak už to chodí
      • Vsak vetsina indie vyvojaru uz davno indie nejsou,diky lidem,co sou na casto prumerny,nekdy podprumerny kousky,ochotny vysolit 10 euro+
      • To neni komunisticka logika, ale piratska logika, i kdyz, to se od sebe moc nelisi, pravda. Pirati zduvodnuji sve piratstvi vysokou cenou her a tim, ze velci vydavatele se k nim chovaji hnusne (drm, spatne porty, casove tisnene rychlokvasky atd.), indie vyvojari maji trochu jinou kulturu, takze pokud pirati nekecaji (imho je to jen vymluva, viz zaklinac 2, ale dejme jim sanci se ukazat), tak by se to u indie projektu melo projevit.
  • mondzi
    "Ještě pořád máte pocit, že indie vývojáři jsou přehlížení?" Vobec, prave naopak. Mam pocit, ze sa vali velka indie vlna a kazdy sa chce trochu zviest.
  • To zní zajímavě :)

    Jinak taky doporučuju shlédnout pořad "I, Videogame (Příběh počítačové hry)", který běžel na Discovery. Je to takový zajímavý průřez vývojem PC her, má 5 částí :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit