Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A uz umej postavit plot tak, aby na sebe jednotlivy dily navazovaly a zaroven navazaly na teren? Teda neco, co umely gamesky uz pred 30 lety? Pripadne zrusili to trapny omezeni, ktery ani neumozni oplotit domek? Nebo ho postavit vejs nez ca 4 patra?
  • Z ošklivé trapné hry, to udělá ošklivou méně trapnou hru
  • Jedna z nejlepších věcí co udělali - teprve teď ta hra má ten správný náboj. Samozřejmě to není pro každého, a proto si to zapne jen ten kdo si opravdu chce vychutnat hru a ponořit se do její atmosféry. Po té co jsem dohrál F NV na nejtěžší obtížnost jako No Death Run .. mě tohle chybělo.
  • Asi bezva nápad, ale nějak si nedovedu představit, že bych to po dohrání hrál znovu, jenom abych si vyzkoušel složitější hraní. Když už vím, co kde, kdo, proti komu *9*
  • Tilwaen
    Survival mód vypadá dost dobře. Používání RadAway třeba bude zvyšovat náchylnost k nemocem a díky dehydrataci konečně najdou uplatnění perky jako Lead belly, které v normální hře neměly vůbec smysl.
  • Psychotic
    Vypadá to hodně zajímavě. V F:NV jsem survival hrál nerad, protože to byla spíš jen otrava - jídla a pití byly všude hromady, nutnost spát jen prudila a kvůli umírajícím společníkům jsem snad trávil víc času quickloadováním než přestřelkami.

    Tady mě dost tíží představa, že není možnost ukládat, protože ve Falloutu to bude dost frustrující. Koneckonců podělaný párač vás sundá na jednu ránu a rázem můžete opakovat třeba hodinu gameplaye. Nevím, jak to chtějí vyvážit - ale přeju hodně štěstí.
  • chapu to dobre, ze to co bylo ve FVN v zakladu, pripadne vytuneny modem, ted s velkou pompou vyrabej znova a tvarej se pri tom ze je to naprosta novinka? :D tj skoro jak brneni pro kone par let zpatky :D
    • Ono už předtím bylo nějaké brnění pro koně?
    • Chapes dobre ...
    • Ano, přesně tak to je. *1*
  • aprilllll.- hlupaci, naleteli ste. *15*
  • Nech si to strcia niekde do a radsej vydaju modovacie nastroje. Ved ta hra je vonku uz 5 mesiacov.
    • * do (konzole)
  • Bylo by fajn, kdyby šlo jednotlivý prvky obtížnosti nakombinovat dle chuti. O save a fast travel přijít nechci, ale vyšší obtížnost, překopaný systém nemocí a léčení + povinnost stravování a spánku bych uvítal.
    • tohle vyresi jeden mod 10 minut po oficialnim releasu, neboj
    • ze ty budes ten co vzdycky vyzere z bonboniery ty nejlepsi bonbony a zbytek tam necha ztvrdnout..
      Ja naopak doufam ze tam nic takovyho nebude, bud hrajes survival nebo vyziras bonbonieru a o nejakem survivalu nemuze byt rec. jednou to je dany tak jak to je tak jakypak ulevy.
      • Když už to chceš přirovnávat k jídlu... jím jen to, co mi chutná. A když dají do jinak chuťově dobrý bonboniery pár kousků mentolový čokolády, tak je nechám někomu jinýmu nebo je vyhodím.
        Chci si pochutnat a né si připadat jako dobrej jedlík.

        Když tam možnost volby nedají, tak survival prostě vynechám, nedá se nic dělat.
        Ale by bylo by fajn tu možnost mít. :-)
      • Tento mod je v tejto podobe nezmysel. Je zbytocne zakazovat v open world hre save, ked sa o obrazovku dalej generuju nepriatelia podla pocasia.
        • jasne, mohli by te zabit a co potom *7*
          • A potom tam pridem a respawnuje sa nieco ovela jednoduchsie a rozbije to aj tu minimalnu konzistenciu co hra ma. Preto je to nezmysel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit