Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 3DS je mnohem lepsi nez psv ps se vzdycky snazi okopirovat nintendo,ps nikdy nepřišlo s něčím novým jen kopíruje a ten kdo nechce přiznat že nintenda jsou lepsi tak je zkur___ná p___a nintendo je proste nej a výdrž na kterou si všychni blbové stěžujou je taky nej.
    NINTENDO VŽDYCKY ROZDRTÍ PLAYSTATIONY. *16* *16* *16* *16*
  • Nintendo 3ds je suprový výkon super
    a her je celkem dost ale samozřejmě čím víc tím líp.
    Nintendo vždycky dokázalo rozdrtit ps.Ja a muj bratr Vitek mame 3DS a jsme s nim víc než spokojení a budeme kupovat wii u a věříme že zase bude lepší.


    fryzelka@atlas.cz
  • Můj osobní názor je, že se hry čím dál tím více blíží jakémusi komunitnímu hraní. Hcete strategii se stavěním bází a velice taktickými a dlouhými propracovaný střety? Hrejte go. Chcete akční hru s dostatkem strafování a přitom plnou taktiky? Hrejte tenis. Hra je stále fundamentálně o hře. Buď porážíte pravidla nebo soupeře. A obávám se, že vizuálních orgií se velice rychle nasytíte (výjimkou možná Wipeout) a pak zas budete chtít hru. Nechci říct, že prezentace hry není důležitá, ale jsou i jiné cesty, jak tomu pomoci. Příběh, humor, nebo trochu rozumnější vývojář, který si nemyslí že jdu a střílím je vysoce nasazená laťka pro inteligenci hráče. Osobně by se mi líbilo jakési snadboxové MMORPG, něco jako Little Big Planet s tím, že místo vytváření plošinkových levelů budete vytvářet úplně celé scénáře s NPC a tak všelijak. Zní to jako Bard`s Tale Online. Mnohdy je totiž dobrý nápad lepší než 100 vývojářů a bohužel 100 vývojářů nemusí mít často jen dobré nápady.
  • ps3 je tu nejakých 4 a půl roku, u nás vyšla v březnu 2007. Xšrot tu je těch 5-6 let
    • "Sony oficiálně odhalila PlayStation 3 (propagováno jako PLAYSTATION 3) 16. května 2005 na herní konferenci E3 2005, konzoli představila s ovladačem v bumerangovém stylu." Tohle je na wiki. To že se začal PS3 prodávat až o rok či více později není podstatné.
  • Fallon
    Ono záleží aj na tom o akom výkone sa bavíme. V prípade čistej grafickej akcelerácie súhlasím ,že tlačiť to dopredu môže len čistý magor. Už teraz( aj pre tie 6 rokov staré konzole) je tvorba grafiky neskutočne časovo i finančne náročná. Tlačiť to viac dopredu by znamenalo ,že v budúcnosti by mimo 100+ men štúdií (bežne patriacim molochom ako activision) nebolo nič lebo malý vývojári by skrátka neboli schopný držať krok a vydávať hry dostatočne rýchlo(častejšie ako raz do 5 rokov).
    Ak sa tu však bavíme o RAM pamäti a procesoroch tak iba súhlasne prikyvujem. Minimálne za účelom tvorby lepšej Ai a kratších načítavacích časov by to malo zmysel, prípadne by sa nič nestalo keby sa k tomu pripojila trocha tej fyziky.
    Toľko môj pohľad na vec.
  • Jestli tahle "revoluce" dorazí i na PS a xbox tak asi ztratím zájem o konzole a vrátím se k pc hraní kde snad žádný podobný zrůdnosti nebudou. Wii U ovladač je totální fail, zkuste si 3 hodiny držet dvd obal a dělat že je to ovladač. Význam ergonomie a pohodlí to vidělo snad jen na obrázku. Wii a Kinect ještě beru pro casual hráče jako dobrou věc, ale když si představím jak hraji na tom "tablet" gamepadu uncharted tak se mi chce brečet
  • A co takhle využít ten přebytečný výkon k vytvoření bohatších světů?
    • nedeje se tak? BIS ma "svety" dost bohate, tam zas prestavaji stihat mechanicke disky.. chtelo by to ssd :)
      • Neviem o tom, zeby mechanicke disky prestali stihat, vsetko sa ti naloaduje do ram, hra prispuje k disku akurat vtedy, ked nacitava novy level alebo ma nedostatok vyrovnavacej pamate.
        • uz vidim jak bych ostrov o rozloze 252km ctverecnich nacpal do mych 6gb ram :D
          mapa se samozrejme nacita prubezne.. pokud si nastavis dohled treba na 10 kilometru tak je jasny ze disk to nemuze stihat a modely/textury se nacitaj pomaleji.. druhy faktor je jak rychle se pohybujes (jedes autem/letis stihackou)
          proste konec mechanickych disku je blizko, uz to nezvladaj
          • jeste dodam ze ve vzdalenosti 10km nenajdes zadny trapny sprity (2d textury) vse jsou 3D modely se snizenym lod (level of object detail)
            • Jak kdy.
  • mirekdusinojc
    Grafika má ještě stále dost prostoru kam se posouvat, i když to většinou rozeznáme v detailech, ovšem tady nejde o grafiku. Výkon konzole se nepoužívá pouze na to, ale například na fyzikální model, na umělou inteligenci a spousty dalších prvků, které hry činí zábavnější. Takže až se ukáže nová generace konzolí od Sony a Microsoftu, tak zase Wii U ostrouhá co se týče herního mainstreamu. Nehledě na to, že dnešní posun grafiky brzdí především staré konzole, jelikož 90% her míří právě na ně a tudíž se nevyplatí vyvíjet engine, který v současnosti utáhnou pouze PCčka a my tedy netušíme, kam se může grafika ještě posunout. Na druhou stranu Wii jasně ukázalo hlavní směr, jakým se chce konzole ubírat a se všemi porty z konkurenčních konzolí, které pravděpodobně vyjdou, nabídne i něco málo navíc pro ty "hc" hráče.
    • Je potreba si vsimat i zpetne vazby. Cim vetsi vykon a grafika, tim vetsi naklady jsou na tvorbu hry. Uz dnes jsou tak vysoke, ze je hru nutno zpristupnovat co nejvice hracum, tedy oslovovat hrace na vsech platformach a zjednodusovat. Vzhledem k tomu, ze hardcore hraci tvori mensinu, to pro ne neni zadouci wmer vyvoje i kdyz si kratkozrace mysli ze ano.
  • To že se grafické orgie zastavily někde u DX9 a poplatných grafik mohou konzole i politika Microsoftu který kope za oba týmy . Zatím to je v intencích PC pátá "prodejní" generace grafických karet bez přidané hodnoty (2XXX;3XXX;4XXX;5XXX;6XXX - 8XXX ;9XXX ;2XXX;4XXX;5XXX)
    Ostatně díky sociálnímu propojení konzolích marketů lidé přestávají čekat na AAA herní tituly s hyperrealistickou grafikou a hratelností dvou hodin .
    Bohužel Nintendo se jen veze , nedá se říct že by WII ; 3DS či Jů byly průlomové platformy v masovém měřítku .
    • Ale co lidi vubec nechapou, ze vykon neni jen o grafice, to je jen mala cast. Hry potrebujou stale vyssi vykon, aby si vyvojari mohli dovolit vytvaret komplexnejsi a unikatnejsi prostredi, umelou inteligenci. Diky vykonnejsimu hardwaru bylo treba mozne mit unikatni postavy ve hrach a ne jen stale duplikovat par sablon. To same se ale deje i dnes, i kdyz uz to tak neni videt. Nedostatek vykonu, hlavne konzoli, se vynahrazje ruznymi "oblbovacimi efekty", kdy v dalce uz nejsou skutecne objekty, ale sprity, vsechny objekty, na kterych tolik nezalezi jsou jen duplikovane stale dokola, atd.
      Kdyby to bylo jen na Nintendu, hry by se vubec neposouvaly technologicky dopredu. Prave Nintendo svym podradnym hardwarem vzdy tahne o nekolik let nazad, a za to mam byt rad? Ani nahodou...
      • Na druhou stranu , když si odmyslíme grafiku a zůstane jen ohlodaná herní kostra .... jsme rázem zpátky v letech 98-2001 ( Half life - poslední opravdu znatelný posun v chování UI v FPS , GTA - prvý úspěšný pokus o 3D simulaci haj..líka ve městě a paramáti všech sandbox her dneška ; Operace Flashpoint - První vážně míněná simulace válečného konfliktu , ve které jste mohli použít vybavení i prostředky svého protivníka )
        K tomu aby měl technologický posun v před smysl je potřeba , aby trh nové možnosti přijal a nesetrvával jen na základních principech . Bohužel zaměření na casual hráče kromě minimálních nutných investic do vývoje znamená především přidat barvičky a kostru hry co nejvíc zjednodušit .
        Nebude jen náhodou , že herní vývoj v podstatě stagnuje právě od roku 2002 kdy byly vypuštěny Direct X 9.0 .
      • ps: to jsem psal hlavne jako pokracovani predchoziho prispevku, ne odpoved....
  • Hm, pravda, dneska AAA hry jsou o tom, aby bylo co nejméně vidět, že je to prakticky to samé, co předchůdce.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit