Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Thanquol

    Aloy je skvělá holka 😍

  • Hra je totální pecka, o recenzi se to ovšem říci nedá. Vím, je nesmysl si zahrát takhle skvělou hru a pak teprve číst recenzi. Ale proto nebo snad právě proto mě zajímalo, jak vypovídající ta recenze bude. Na základě této recenze bych si hru určitě nekoupil a o to víc by mě překvapilo s jakým nadšením by o ní mluvilo moje okolí. Ovšem ještě víc mě zklamalo hodnocení 9, zatímco Zaklínač 3 dostal naprosto neoprávněně 10 - pro Boha za co? Horizon nabízí naprosto neotřelý nápad, příběh i svět! Zapomeňte na vykradeného Diabla, pod jakoukoli přetvářkou pojmenovanou Novigrad nebo Skelgie, oželte hnízda stupidních příšer a přiblblá kouzla z milionů lektvarů, o kterých nevíte zda vás posílí nebo otráví a pojďte si zahrát Horizon
  • Tleskam grafice(par malinkych chybicek se samo najde), pribehu i hratelnosti..ze zacatku jsem trosku vahal, zda hrat, ale po hodince/dvou me gamesa brutalne chytla a nepustila. Dalo by se rict, ze cim dyl hrajete tim je hra lepsi.Opravdu doporucuju vsem, je to brutalni pecka..
  • Vynikající hra z herního nebe. A to se dá říct jen o málokteré hře. Naposledy jsem to řekl o dark souls. Pro tuhle hru stojí za to mít konzolil
  • Jsem naprosto unesena! Hru jsem si uzivala celou dobu a dohrala cele az kdyz opravdu zbyval nejposlednejsi ukol! :) 80 hodin jsem byla pohlcena a vubec se nenudila. Tahle hra se dostala mezi moje nejoblibenejsi!! (A tam jich moc neni.) Ani nelze popsat.. proste musite hrat :)
    P.S.: Moje anglictina neni nejhorsi, ale nekdy jsem mela problem... pribehu rozumite, ale nekdy mi to vice do hloubky slo hure..
  • Skvělá recenze Adame. :)
  • Opět naprosto přeceněná hra, kdy se masa nechala okouzlit kýčovitou grafikou a rádoby originálním obsahem. Společnost lovců a sběračů je v této hře zobrazená jako parta pseudohipster absolutně nesympatických postav, jejichž herce posbírali někde na ulici s tím, že dialogy si mohli vymyslet sami. Hráč si absolutně nepřipadá, že by se nacházel alespoň v trochu uvěřitelném světě, prostě znovu tady máme patlaninu, u které se nikdo nezamyslel a všechno je dělané za účelem, aby to vypadalo cool. Zase se tu objevují ty samé prvky jako u všech současných her... stealth, crafting, perky, kotrmelce, minimalistické rozhraní. Krajina je absolutně tragická a nepromyšlená. To už je tak unavující a plochý. A co se týče hodnocení v recenzi, tak já si pouštěl některé fight cluby a vím, že Adam Homola je takovej ten typickej osel, kterej přesně ocení hru jako je Horizon a už z jeho projevu si člověk udělá představu o jeho inteligenci. Kde jsou lidi s obyčejným selským rozumem? Co se to stalo s herním ale i třeba s filmovým průmyslem? V těchto zábavních odvětvích vznikají pořád ty samé produkty, na které si nikdo za dva roky ani nevzpomene. Proč? Protože nemají duši, nikdo je nevytvářel se zápalem, všechno to jsou jenom obaly navlečené na ty samé ozkoušené kostry. Já odmítám žít ve společnosti ignorantů, která přijme takovou skutečnost a dokonce nad ní jásá, byť je to často pouze o neuvědomění si skutečnosti. Chci věřit, že je to pouze dočasné, ale můj skeptický Čech v mé mysli už teď ví, jak příliš idealistická to je myšlenka. Snad se nad tím aspoň někdo zamyslí.
    • Kolik pak her dal asi dohromady pan Yakuza? Že by vymyslel aspoň 10 nebo dokonce 10 tisíc smysluplných zápletek, příběhů nebo dialogů? Kecat do všeho umí každý, ale co se dá čekat od někoho s tak neotřelou a originální přezdívkou jako je Yakuza. To o zápletce a smysluplném příběhu přímo křičí :oD
    • Jack1947
      Co taky čekat od podobné hry aby to snad dávalo smysl ? :D
      • Ale smysl... vymyslet svět je těžký, chápu, ale pokud u hraní hry mám pocit, že jsem na generickým hřišti, který nemá logiku, tak je to prostě špatně vymyšlená hra.
        • Ta hra ale má logiku, jsi předpojatý a nebo neumíš anglicky a nevíš o co tam jde. A ani nelogické hry, třeba doom, nemusí být špatné.
        • Jack1947
          Netvrdím že nee
    • Máš pravdu, pro tenhle svět ignorantů jsi transcendoval až příliš vysoko. Jedna dobře mířená 9mm střela tě posune do rovin, kde ti bude lépe.
      • Kohopak to tu máme, primitiva, kterej není schopnej strávit nepohodlnej názor? Jestli ti vyhovuje současnej herní průmysl, tak by ses do hlavy měl střelit ty, nikoliv já. (a ještě se předtím řádně nakopat do pozadí)
        • Přiznejme si, že ten, kdo není schopný strávit protichůdný názor jsi tu spíš ty :-)
          Jinak máš pravdu, současná herní scéna se mi líbí - vznikají jak tituly přiklánějící se ke staršímu stylu gameplaye jako např. Torment, Tyranny, Grimrock, Banner Saga, Syberia a pod., ale na druhou stranu taky kvalitní open-world hry, které posouvají hranice hratelnosti dál - Witcher, Horizon, Wildlands, Zelda.
          Jestli si nevybereš ani z jedné skupiny, tak to je ale fakt jen tvůj problém.
          • Kam to tu hratelnost jako posouvá? Že na dialozích skoro nezáleží nebo že souboje jsou jenom o klikání, kdy se přehraje hustá animace a každej jouda si pak připadá jak největší borec a hrdina? Je snad posun generická krajina, debilní design budov, kterej nemá nejmenší logiku? Viz. část hry v Horizonu, kde se dostaneš k tomu obrovskýmu tajemství.... blikající chodbičky náhodně vedený bez nejmenší známky toho, že se někdo byť jenom na vteřinu zamyslel, v každý místnosti na tebe vyběhne nějaká náhodná tlupa, která se tam zjevila. Můžeš mi ten posun vysvětlit? Já vidím akorát to, že herní design dělají blbci, který postrádají jakýkoliv logický myšlení. Jo a kdybys to náhodou nepochopil a asi zřejmě nepochopil, tak já mluvil o AAA hrách, protože především tam se dějou největší zvěrstva. Navíc nejsem žádnej staromilec, kterej by tady tesknil po starejch dobrejch časech. Skutečně tedy nejsem někdo, kdo sjíždí Grimrocka s permanentní nostalgií a erekcí, jenom si představuju vývoj moderních her diametrálně jinak, ale to by asi bylo na současný poměry moc progresivní. A co se týče toho trávení, tak to si snad děláš legraci, ty tady vytáhneš 9mm a pokud prej nejsem spokojenej se současnejma hrama, tak mám držet hubu a krok. Asi by ve tvým případě přišla vhod terapie, kde bys mohl probrat svoje pokrytectví. Moje nasrání je podložený argumenty, který přesně definujou, v čem jsou současný hry ve většině případů špatný. Ty se tady akorát pokoušíš o abstraktní kecy a silácký metafory.
            • Ohledně soubojů nemůžu souhlasit s prostým klikáním ani v případě Horizonu, ani v dalších v mnou uvedených titulech. Když budeš drtit tlačítko pro útok, tak akorát dostaneš výprask, v tom se mi to právě líbí. Horizon je vysloveně stavěný na stealth fight - vždycky se někde schovat a snažit se strojům ustřílet příslušné části, hackovat je, stražit jim do cesty pasti apod.
              V čem je posun? Když to srovnám s hrami třeba o 20 let staršími, tak nejen v grafice (kvalitě textur a rozlišení, animacích), ale i v míře otevřenosti světa. To, co spousta lidí obdivovala na hrách od Bethesdy a to moci vylézt na libovolnou horu nebo jít prozkoumat cokoli v dohledu a chabý příběh či strojově psané dialogy omlouvala právě "velikostí" hry, to už dnes neplatí. Witcher 3 má perfektně napsané dialogy a spoustu zajímavých sidequestů (linie Blood Barona a datáč Heart of Stone jsou asi vrcholem). Stejně tak Horizon má zajímavý hlavní příběh a dobrou atmosféru. No a že tam jsou bunkry s nudnými chodbami nebo Couldrony (které jsou mimochodem každý jiný) s podivnými zdmi vypadající hodně futuristicky? To dost dobře vysvětluje právě příběh. Abych řekl pravdu, když jsem začal hrát a byl jsem ještě v Nora sacred lands, tak jsem si vůbec nepředstavoval, jak obrovský a různorodý ten svět bude a už vůbec ne, jak pěkně bude udělaný Meridian.
              Nemyslím si, že bych byl jen ovce, kterou můžou studia krmit jakýmkoli mainstreamem, přeci jen už mám taky něco nahráno a dost si vybírám. Třeba takové DA: Inquisition se mi i přes slušný hype vůbec nelíbí a to ani graficky, designově nebo příběhem.Ale právě v Horizonu je vidět, že se nějaký designer zamyslel a dal věcem smysl.
  • CZ titulky jsou ?
  • Čekal jsem dlouho než napíšu svůj názor a musím říct, že po desítkách hodin stále skvělá zábava. Co se týče rozsahu a zábavnosti pro mě na stejné úrovni jako zaklínač. Akorát side questy mě to baví víc. Tím nechci snižovat zaklínače. Ten je naprosto parádní. U horizonu nelze nezmínit optimalizaci. Hra prostě šlape a přitom vypadá nádherně. Ale to je pro mě podružné. Za mě jednoznačně důležitý příběh a variabilita postupu vpřed.

    Co je dál fajn je, že hra vás často pustí úplně mimo cesty a dooonce na místa, kam si myslím, že by člověk prostě nedoskákal. Takhle jsem se dostal párkrát i přes ostře hlídanou oblast. A to se mi ĺibí. Hra s výjimkou bossů nenutí do konfrontace :-)

    Klenot mezi hrami.
  • Odehráno cca 30-40 hodin na PS4 pro. Grafika masakr! Na to jak je to velký? Zatím neexistuje žádná hezčí openworld hra. Jsem zvědavej na Mass effect (a doufám, že bude minimálně stejně pěknej). Příběh je libovej! Opravdu atmosféra jako v žádným jiným RPG. Prozkoumávání bunkrů a částí "staré" civilizace je senzace. Objevování, co že se to stalo? Pecka!
    Souboje jsou neuvěřitelně zábavný a člověk má pocit, že fakt taktizuje. BTW naprostá pecka je "trhacím" šípem ustřelit čemukoli většímu kulomet a s tím ho pak zakropit :D
    Nebo stealth, hezky tři šípy do Shadow Sharpshooter bow, spomalit čas a nááá :D
    Nebo nastražit dráty a pasti a písknout :D
    Nebo ho drátama přikovat k zemi a dát mu critical :D Nepřeberný množství možností dělá hru neuvěřitelně pestrou. (Jednou někoho sejmu takhle jindy jinak, ale pokaždý to je zábavný) a je úúúplně jedno, že kosíte robotický dinosaury (ať už to zní sebekomičtěji) :D
    Moc jsem hru nesledoval ani od ní nic nečekal, takže za mě bomba desetiletí.
    PS: Už mám weaver shield armor :D (konečně)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit