Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 100+ důvodů proč tuhle hru nesnáším i když ještě nevyšla:
    1.Daniel Vávra,2.Daniel Vávra . . . 101.Daniel Vávra . . . . *1* *1* *1*
    Tak sem na tebe zvědavej fešáku,s čím se vytasíš.Pamatuj na to,že po tom co si napsal o Skyrimu ti bude hodně lidí koukat na prsty.A jestli to posereš,budeš všem pro smích *1*
    • *15* Taky jsem zvědavý, hlavně na ty výmluvy kdo může za to že to pan Vávra nemohl udělat jak chtěl. Tedy, pokud to kdy vyjde.
      • posila
        Dokud nema na to, aby to cele zaplatil sam, vzdycky se muze stat, ze to bude muset udelat jinak, nez by si sam predstavoval.
        • v-v-votom to je. dej do gůgla vávra 100 důvodů proč nenávidím skyrim *15*
  • Ja som si myslel že na tej hre sa pracuje už dosť dlho ale je to skôr asi v počiatku vývoja ,no ale nieje to až také zlé čas ide vždy rovnako a keď to vide v roku 2015 myslím že presne 600 rokov od smrti Jana Husa, no ale zaujímave je ako budú vyzerať tie autentické lokacie, proste keď to má byť historická poriadná autentická príbehová hra tak v inšpirácii ma jednoznačne napáda zaklínač -proste genialná autenticky stredoveko, detektivno, politicko príbehová RPG/Adventúra. Len nie akcia ako Dragon age tp je ten rozdiel.
    • To tak podle zpráv z tisku vypadá vždycky že se na něčem usilovně pracuje... v Brně firma Hra01 několik let "vyvíjela" jakousi tajemnou AAA hru, vycházely o nich články v game magazínech i novinách, ale ve skutečnosti ta firma nikdy neexistovala. Zakladatelé měli jen promo pro producenta, a když tři roky žádného nenašli tak firmu típli. jejich stránky jsou kupodivu stále online - hra01.com
    • To spis rovnou trilogie Boží bojovníci od Sapkowskeho, ta se odehrava primo behem husitskych valek a stylem je Zaklinaci dost podobna :)
  • nextgen konzole hra, a já myslel že to bude nějaká indie rpg s grafikou diabla 2 :D:D
  • Tak to bude muset být opravdová pecka aneb jak říkají v emerice "blokbástr". Jinak si nedovedu vysvětlit, proč by kdo chtěl čekat 3 roky na "nějakou hru". Držim vývojářům palce, ať se paní Maláčová nezačne nudit a mít pocit toho, že to je k ničemu ještě dřív, než bude alespoň beta ;)
  • Já nechci házet na nikoho sra*ky ale řekněte mi kdo kromě nás Čechů si koupí hru o husitských válkách. Nwm, nwm. A nechápu jak to můžou vyvíjet na další generaci konzolí když ty určitě ještě nejsou ani hotové, ve vývoji jistě, ale hotové určitě ne
    • A kdo by hrál hru, která se odehrává na území současného Íránu (Prince of Persia)?
    • No, máš možná pravdu. U nás jsou husiti oslavovaní, ale v cizích zemích pokud se o nich doslechneš jsou považováni za středověkou alkajdu - asi oprávněně, byla to náboženská bojovná sekta, nikoliv národní osvoboditelé jak se nám snažili ve škole namluvit. Nicméně, pokud to kdy vyjde, o čemž pochybuju zřejmně to bude "husitské rpg" s dvouručákama, válečnejma palicema, kouzelnejma lukama, lektvarama, magií a přepínáním mezi hmotným a magickým světem (neuskutečněné RPG altaru), prostě historické rpg jak vyšité *15*
    • Tikov
      viz má reakce někde vzadu- kdo si koupí hru o Tamrielu, Azerothu, Hyrulu, Albionu, Calradii, Marsu, ... ?
      Zasazení do skutečné historické epochy je jen berlička pro vývojáře (s tím, že na ně za rohem čeká chlap s hitoricky relevantní palicí)
      • Jak muzes michat magii ve srovnani s palcatem? *1* Herni mechanismy jsou naprosto odlisne.
        • Tikov
          Snadno- místo mága léčitele a kouzelných bylin tam dám lapiducha a léčivé byliny, místo fireballu píšťalu, místo... co vlastně krom léčení a boje na dálku dělají ve hrách mágové?
          • Jasny. Jsem rad, ze mi to konecne nekdo vysvetlil *1* Jak muzes plest melee. combat system, projectile class a pod. nechapu dodnes *1*
            • Tikov
              Rádo se stalo *3* To není míchání, jen jsem špatně pochopil tu výtku s palcátem (ono se není co divit) jako pokus o nadřazení magie jako něčeho free-cool-in co nelze nahradit běžnými prostředky mezilidské komunikace. Lze- viz můj příspěvek s píšťalou a lapiduchem.
              Mimochodem je málo rozlišovat na blízký boj a boj na dálku- doporučuji skouknout charakteristiky avatara z M&B (konkrétně vrhací zbraně, luky, kuše a jednoruční, dvojruční, dřevcové zbraně).
        • 13_11
          Herní mechanismy nebo herní zasazení? Jestli máchám palcátem nebo metám blesky je z pohledu herní mechaniky to samé, ne? Jen to na oko vypadá jinak.

          Tikov na to kápnul. V zásadě je jedno, jaké je pozadí ve hře, důležité je, s jakými nápady vývojáři přijdou, jakým způsobem hru pojmou, čím ji prodají. Jistě: někdo prodává tématem boje dobra proti zlu, fantasy prostředím a tak dále. Jenomže postrádá-li taková věc samotnou herní náplň, originalitu, kdo pak bude hrát hru bez obsahu? Nikdo. Samozřejmě, že existují bezobsažné výjimky, které si na sebe vydělají. I to může být koneckonců případ hry od Warhorse, že ano? Doufám však v první variantu.
  • Kluci tady je moje verše.

    Pěněz hodně,času stejně,
    Vávra se bez chyb neobejde,
    Na jeho RPG čekáme,bůh ví jestli se dočkáme,
    do toho roku dlouhá doba,na konci roku přijde zhouba,
    A však jestli přežijeme,Vávrovej RPG si zahrajeme,
    Jestli tam budou záchodky,štastný budeme navěky,
    Vávro Vávro je to tak,Víme že jsi vousatej chlap.
  • 13_11
    Je kouzelné, jak na „stejnou“ zprávu reagují čtenáři Games a Hrej. Zatímco tady se propírá Bakala, nekalosti a Vávrova nabubřelost, na Hrej se od husitství přesunuli k architektonickým slohům.

    Mimochodem, Xspy, high five! – taky jsem tu diskusi pokořil.
    • Neboli na hrej.cz jsou vic offtopic *15*
    • Asi to bude tim, ze Vavra zacal psat ten jeho haterskej sloh hlavne sem s nekolikamesicni tradici *3*
  • No jak tam nebudou elfové a nepůjde zasadit řepa ..... ;) Didaktický husitský deníček den po dni bude docela hardcore záležitost ...
    Zatím to vidím jako pokus o variaci na Mount & Blade .
    • To je super pokud by to bylo jako Mount and Blade ale (warband) aby tam byl hlavně multiplayer,singlplayer je spíš na začátek na rozkoukání.
      • Tikov
        Oboje má své pro a proti.
        V SP jde spíš o správná rozhodnutí ve správnou dobu a bitvy jsou po určité době spíš nudná nutnost (pro nízké levely je adrenalinový zážitek i střetnutí s 20 lootery), takže je nutné hrát na notu "jak skvěle jsem to zlikvidoval celou Swádii během 14 dnů" a "kolik tisíců mi týdně přibývá na kontě".
        V MP jde jen o skvělý soubojový systém.

        Na druhou stranu- je třeba, aby ještě někdo kanibalizoval na M&B principech? Na začátku prosince byl ohlášen nový díl (a doufám, že to bude opět obrovské posunutí) a Paradox před létem vydá War of the Roses od Fatshark, která inspiraci M&B uznává, ale chce to zkusit po svém.
  • no penize maji, ale bohuzel to neni vsechno.
  • No a předpokládám, že (protože jsme přece češi) hra vyjde u nás doma s anglickým dabingem i titulky aby ji potom mohl nějaký nadšenec na vlastní náklady přeložit eventuelně skupina nadšenců předabovat *15* .
    • Bakala jako správný mecenáš zasponzoruje i profi dabing. Neboj ...;)
      • Kéž by byl profi dabing. V tom by ta hra byla zcela výjmečná. Nároky na úspěch nejsou u nás zas tak velké, nicméně rok 2015 je stále dost daleko. Snad se hra dočká vydání.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit