Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Firingo
    Tak tady bych aplikoval maximální skepticismus. Jako papírově to zní hezky, ale reálně... co vám to pak vlastně vygeneruje? Bude takový svět vůbec uvěřitelný? Čím větší možnosti generování, tím je větší šance na nesmyslné kombinace, vesnice nemající hlavu a patu... a hromady dalších problémů. A jak budou fungovat dialogy? Pokud váš otec bude jednou kovář a potom kněz jak udělá fungující uvěřitelný dialog? Napíše pro každou verzi vašeho otce vlastní? Nebo spíše prostě budou vlastně zcela stejné jen se prohodí pár vět a možností na co se zeptat a rozdíl mezi knězem a kovářem bude minimální?
  • Mno ... a kolipa na to tak potrebuje? 100 nebo 200M? A pak jeste tak 10 let a hooodne velkou kliku.

    Jeste sem nevidel ani jednu hru, kde by souboj umel brat realisticky (nerikam realne) v potaz zraneni/zasahy konkretnich casti tela. Uz jen udelat tohle samo o sobe je na nekolik let. Samo pokud se to nepojme tak, ze si muzu vybrat mezi utokem na hlavu/ruku/nohu ... pak se hodi kostkou, a bud ji useknu nebo ne.
    • To není tím že by to nešlo, ale tím žekdyž hraješ RPG tak počet protivníků nezřídka kdy jde do tisíců.
      A kdyby měl každý možnost ti useknout končetiny tak se buď daleko nedoplazíš a nebo to stejně budeš loadovat. To můžeš maximálně v nějakým rogue like gamese.
      • Asi záleží na RPG. Tísíce jich jsou jen v těch akčních rubárnách ala Diablo. Většina RPG se spokojí s daleko menším počtem.
    • Rimworld, tam máš zranění jednotlivých orgánů, ustřelení časti těla od prstu až po oko či ucho, infekci, šok, krvácení, jen ty souboje jsou gradficky trochu schematičtější
  • Fordzy
    Zdá se mi, že pan vývojář nehrál Daggerfall. *3*
  • Nevím, jak to mají ostatní, ale mě baví RPG s příběhem. Bude se také pokaždé generovat? Nový a kvalitní?
    • :-D:-D
  • Tady si někdo nacvičuje skok do propadliště herních dějin se skutečně velkým rozběhem.
  • "Odhalíte celý hlavní příběh, prozkoumáte většinu vedlejších questů a poznáte většinu obyvatel vymyšleného světa. Užili jste si to, máte na co vzpomínat, ale nemáte už moc důvod to prožít znovu."
    ... said no RPG gamer ever.
  • Měl by se prvně zeptat Vávry, jak vypadá taková středověká vesnička
  • Hra vypadá zajímavě, ale to generování není samospásné. Stačí si vzpomenout na No Man's Sky. Takže bude několik šablon a ty se budou náhodně aplikovat na lidi, možná i nesmyslně a absurdně. Navíc počítám, že se při dalším průchodu až tolik nezmění. Místo abyste vedli určitý dialog vždy s Pavlem, to příště bude Michal, a jinda třeba Jirka. Radši bych se zaměřil na jiné aspekty hry, která vypadá zajímavě, ale zrovna s tím generovaným obsahem jako lákadlo bych byl velmi opatrný.
  • Za 40 tis nevyvine nic.
    • 120. v článku píšou že 40 je 1/3.
      Já si myslím, že to na konec dodělají. Co z toho vyleze se nechám překvapit.
    • když sám sobě upře plat a bude používat free software (gimp na textury, blender na 3D např) a bude to dělat po večerech po práci, tak se to dá udělat i za levno, ale asi ne open world rpg s tisícem postav no

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit