Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Manželky pánů Hajného a Zeleného se běžně přechylují - paní Hajná a paní Zelená. Z českých příjmení se nepřechylují, pokud se nepletu, pouze ty, které nelze skloňovat ani v mužském rodě - tedy např. Janů, Petrů, atd.
    • Vsak prave, nikoliv Hajnova a Zelenova.
    • ... hmm, přestalo se to tu chytat vláken, tak nic.
  • Manželky pánů Hajného a Zeleného se běžně přechylují - paní Hajná a paní Zelená. Z českých příjmení se nepřechylují, pokud se nepletu, pouze ty, které nelze skloňovat ani v mužském rodě - tedy např. Janů.
  • No ty jejich AAA tituly, at si radeji strci za klobouk, jak jiz nekdo psal nize, 200 mil na vyrobu 4 hod. zabavy a za tyden si na hru nikdo nevzpomene a zbytek deni (hypu) no radeji bez komentare ... SWTOR je bezesporu nejlepsi priklad tzv AAA.
    • AAA tituly jsou napriklad Zaklinac 2, GTA nebo posledni Bioshock, o kterem se spekuluje, ze mel naklady prave kolem 200 milionu $, tedy 4 miliardy Kc.
      • Otazka je, co ze to je AAA titul - neco co stoji stovky mega nebo neco co ma uspech? Je Minecraft AAA titul? Pro me ano, presto ze to je one man show (a zpracovani tomu samo odpovida).

        Osobne to vidim spis tak, ze se je tu prostor pro jednoho az dva velke vydavatele, ostatni skonci a bude tu daleko vic malych projektu, ktere p[rinesou daleko zajimavejsi zabavu.
  • clanek jsem necetl, ale Jade je pekna *14*
  • cumpi3
    je docela jedno, zda má slečna pravdu nebo ne...s takovou krásou *14*

    *1*
    Teď vážně, řekl bych, že většina si představuje AAA tituly podle hypu a ne AAA kvality...takže CoD, nově Asasíni...no, ale pro mě jsou AAA hry na základě kvality *4* takové Machinarium je super :)
    • Robotron3
      AAA se odlišuje od jiných her hlavně rozpočtem.
      • A to rek kdo? Vysokorozpoctovych smejdu tu uz bylo .. a ani pes po nich nestekne. Utratit 100M a vyprodukovat howno umi kazdej.
      • cumpi3
        jasny, ale od AAA hry cekam AAA kvalitu...a kdyz ji nema, neni to AAA hra, ale prehypovana hra, co si hraje na AAA
        • Grandhalf
          A stojí ranec ... A stojí za ho*no *3*
    • Možná bychom mohli zavést nové hodnocení. A sice čím víc Áček, tím lepší "AAA" hra *8* *5*
  • to ze jsou mikrotranskace uspesne neni tim, ze by to hraci chteli, ale ze se spousta lidi necha oblbnout
    • To by mohla byt pravda v pripade prvnich pokusu, nikoli v pripade rostouciho trendu. Clovek se muze nechat napalit, ale nenecha se napalovat opakovane. Jestlize mikrotransakce maji opakovane lepsi ekonomicky prinos nez treba poplatky, tak je spousta lidi jednoduse preferuje a prijdou jim lepsi.
      • mohla byt pravda kdyby i dnes tisice duchodcu nekupovali hrnce a deky za desetitisice v hodnote par stovek holt tim to fakt neni kdo by to byl rek ze na blbosti se da vydelavat nekonecne, vzdyt staci vymyslet jak nekoho oklamat a je to jak ze simpsnu - Lisa:..."coze za co mam platit 1000dolaru??? *8* Vzdyt jsem si stahla jen 1000pisnicek za dolar... jo aha *13* "...
        • Nemusis nic vymejslet, lidi sou blby od prirody - a je jich presne 50%, tedy neco kolem 4miliard.
        • Ona vetsina duchodcu opakovane nakupuje hrnce za desitky tisic? Obavam se, ze to neni dobry primer. Navic ti duchodci byvaji vystaveni hrubym metodam psychologickeho natlaku az vydirani.
          • Ano vetsina duchodcu co nakoupila v podomnim prodeji nakupuje timto zpusobem opakovane! je to porste typ lidi ktere se nechaji presvedcit a zrovna tak je to u p2win her nebo sberatelskych karet a podobne jak tomu clovek propadne nedokaze prestat a ikdyz si uvedomuje ze dal za bezcene karticky desitky tisic kupuje dalsi
          • A co si myslíš že je reklamní kampaň? To samý v bleděmodrým. Říkají nám o že přijdeme o historický moment, revoluci a přitom.... Vždy je to založené na přesvědčení zákazníků že něco potřebují, že to musí mít a přitom jde jen o další zbytečnost, nikoliv revoluci. A řada lidí jen na základě propagandy začne tvrdit že je to pravda aniž by mela vlastní zkušenost či jen pár objektivních informací. Takovej už tenhle svět je.
            • Promin, ale to je naprosto nesrovnatelne. Myslim ze nekdy v loni v Tydnu byly popisovany metody jake se pouzivaji vuci duchodcum, od zesmesnovani a ponizovani jednotlivcu (tech co si dovoli mit namitku) pred ostatnimi, nepusteni je na zachod, dokud nepodepisi, zakazem konzumace vlastnich potravin a drzeni je dlouhodobe v parnych prostorech bez doplnovani tekutin a neustalem vymyvani mozku. Pritom se jinak ale na oko porad tvari pratelsky a mile, usmivaji se, omlouvaji se za vsechno, vyvolavaji v tobe pocit, ze je tvoji povinnosti si neco koupit, kdyz ses od nich nechal pozvat na tzv. zajezd, ze jám to dluzis a ze by na tebe pri ceste zpet uz nemuselo zbyt misto v autobuse (protoze kdyz budete malo kupovat, tak uz si nemuzem dovolit zaplatit tolik autobusu na cestu zpet) a podobne. Nekteri pochopitelne povoli, ty jsou hrozne krasne chvaleni a pak uz je to takova davova reakce.

              Nelze to ani naznakem srovnavat s tim, ze neudrzis vlastni chtic na uzde. Jestli nekdo naleti na kecy ze prijde o neco revolucniho, tak je jeste horsi nez ten duchodce, protoze na ty je potreba uplatnit podstatne tvrdsi metody.
      • To by byla pravda v tom pripade, ze by si ti lide uvedomili, ze byli napaleni. Uz i takovy War thunder zacina byt pomalu pay to play a to o sobe prohlasuji ze jsou v bete. Pritom mesicni premium vychazi cca stejne nebo mozna vic nez mesicni platby za wowko napr.
        • V jakém smyslu byli napáleni? Dali peníze za nový meč a nedostali nic?
          • I prumernej tupec by moh umet scitat ... ten mec je vysel radove draz, nez kdyby si zaplatili predplatny.
        • To je s prominutim nesmysl, to je tvuj pocit, nikoli jejich. A porad to nemeni nic na tom, co jsem napsal, ze je spousta lidi preferuje a prijde jim lepsi.
  • Já tedy nevím jak u Vás, ale mne osobně zatím žádná hra na mobil nebavila déle než 5 minut. Co mám "chytrý" dotykový telefon tak na něm hraju hry ještě méně než na starém telefonu s javou, vůbec mne totiž nebaví plácat prstama po obrazovce. Koupil jsem si na něm emulátor NES her, že si zahraju alespoň něco normálního, ale drtivá většina se jich stejně nedá hrát, protože na dotykáči není člověk dostatečně rychlej a přesnej. U mne se tak hraní na mobilu smrskává na čas strávený na WC :D u karet.
    Co se týče her s mikrotransakcemi, tak tomuto modelu také příliš nefandím. Zkoušel jsem už dost různých her a většinou jsou možnosti FTP hry moc omezované a bez utracení peněz nemá hráč ze hry moc dobrý zážitek, spíš ho to frustruje že jsou "ty hráči okolo" na tom mnohem lépe. Ale najdou se i hry které to mají nastavené rozumně. Viz třeba Path of Exile, v základu (zdarma) nabízí všeho dostatek a nijak tak hráče neomezuje (dostatek prosotru ve Stashi, sloty pro více postav atp.). Pomocí mikrotransakcí si můžete dokoupit pouze kosmetické vychytávky (ledový, nebo ohnivý efekt na čelenku, speciální pety). Nenabízí žádné zvýhodnění platících hráčů v boji, což je pro zážitek ze hry důležité.
    Všeobecně na mne ale mikrotransakce ve hrách nějak nefungovaly, nikdy jsem si v takové hře nic za peníze nekoupil, nic mne k tomu nemotivovalo.
    Naopak DLC zrovna na mne fungují docela dobře ... bohužel ... protože, když už si koupím hru v krabičce, tak mám sklony mít hru kompletní a bez těch DLC které nějak rozšiřují příběh kampaně ten pocit nemám :).
    Nevím, možná už jsem ve fázi, kdy se nejsem schopen/ochoten měnit své návyky a učit se něco jako "užít si hru při plácání prstama po displeji", ale tydle novoty mne moc neberou :D.
    Chápu že při takovém navýšení potřebných rozpočtů AAA titulů, které se s novou generací konzolí předpokládá nebude možné produkovat stále tak velké množství titulů na takové technické úrovni. Ale raději než záplavu blbostí pro mobily bych viděl víc titulů které nebudou vsázet na Top technické zpracování (aby nemuseli mít tak vysoký rozpočet), ale zaměří se na hratelnost , příběh atp. Koukněme třebas na minecraft, jak se mu daří i s archaickým vzhledem :).
    • Grandhalf
      Na tabletu se dobře hraje Tekken 3 přes PS1 EMU , to je fakt super ... Jinak taky striktně na hajzlu a to buď nějakej dobrej tower defence nebo zumu *3*
    • u mňa je to podobne *4* Nejaké DLC si občas kúpim... free-to-play a ostatné len vyskúšam ...a žiadny efekt *1*
      • skus WoT, ten utoci na najstarsie chlapcenske tuzby, ci ty ked si mal 6 rokov si nechcel byt tankistom? *1*
  • Ja s pani obecne souhlasim, jen bych se pozastavil nad tim, zda je nutne tento trend prinaset na konzole. Konzole by mohla klidne zustat domenou tradicnich hracu a mobily/tablety tech modernich. Kazdy vydavatel by pak mohl tradicni hry delat pro konzole a vitu a ty moderni trendy aplikovat na mobily, tablety a pc. Sony vyrabi jak konzole tak mobily a tablety, te by to mohlo byt jedno a vydavatelum uz tuplem, ti by meli i tak podchyceny vsechny hrace. Zalezi samozrejme, jak jsou velke ty skupiny tradicnich a modernich hracu a jake jsou trendy jejich rustu a poklesu. Pokud by skupina tradicnich hracu do par let mela jit pod kritickou mez, tak pak je samozrejme jedinou nadeji pro preziti konzoli dostat na ne moderni hrace.
  • 10 AAA titulov nikdy ani v jeden rok nevyslo!!!!
    • Co to vůbec má být ten AAA titul? Hra, která stála 200 melounů (3/4 z toho marketing), za 4 hodiny to člověk proběhne a za týden si nevzpomene?
      • Je to vysokonakladovy titul, nekterem dela velky tym lidi po nekolik let a ktery je obdaren plnou paradou - dabing, originalni zpravidla orchestralni hudba, filmove sceny. Mne osobne by nevadilo, kdyby AAA tituly zlevnily a vratili se svym provedenim do 90 let, tedy textove nikoli dabovane dialogy a podobne. V podstate k tomu, co ted mozna prinese kickstarter, treba Wasteland 2. Ale obavam se, ze tohle by uz neprekousla ani vetsina hracu, kteri se povazuji za tradicni a nemaji ty dnesni novoty radi.

        Mimochodem, na marketingu neni nic, ale vubec nic, spatneho.
        • mne je uplne jedno jestli hudbu do hry slozil svetoznamy skladatel nebo jestli postavy dabuje filmova hvezda za milion dolaru spis bych si radsi zahral o 10 misi vic nez aby 90% rozpoctu spolkly poplatky za licence a "hvezdna jmena"!!! Stejne nejlepsi hudbu k hram vzdy slozili malo znami autori
        • Tak ono o ty marketingový kampaně v našich končinách stejně skoro nezakopnem, ale zrovna u her (a vlastně u všeho ostatního) mi vadí vyloženě zbytečně drahé marketingové akce, přičemž jsou produkty (hry) ve výsledku strašný blbosti. Kdyby kolikrát skrouhli rozpočet na marketing a přidali grafikům, ať postavy vypdaj někdy taky jako lidi...

          Když se podívám na Homefront a co z toho nakonec vylezlo... Nynější Medal of honory...

          A tvůrci dayz nepotřebovali jezdit v tanku po El Ej, aby každej náhle kupoval armu 2
          • Dokud naklady na marketing predstavuji vyssi prijem, tak maji ekonomicky smysl.

            Viralni marketing je velmi ucinny, ale jen vyjimecne se rozbehne levne sam od sebe, rozhodne s tim nemuzes pocitat jako s bezne pouzitelnou metodou. Ale kdyz se rozbehne, tak potom dokaze dobre propagovat i velmi zbugovanou hru, ktera rozhodne nedosahuje kvalit beznych AAA her o jejichz kvalitach se tu vetsina nevybirave vyjadruje. To jsou proste paradoxy.
  • podla tej "profi" fotky je to ženske Á Á Á

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit