Přejít na výpis diskuzí

Jak měla vypadat zrušená Star Wars hra od Amy Hennig?

16.4.2019 17:08
Šárka Tmějová 6 příspěvků

Dost možná podobně, jako o víkendu odhalený Fallen Order. Proč Respawnu u EA prošla singleplayerová příběhová hra, když před necelými dvěma lety podobný projekt studiu Visceral zrušila s tím, že hry bez multiplayeru nevydělávají dost peněz na to, aby se vydavateli vyplatily? Co mu Respawn dokázal nabídnout...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • cumpi3

    Podle me za to z velke casti muzou reakce na Battlefront, kdy si EA mohlo uvedomit, ze uz to fakt prehani

  • jindra.veliky

    jednou se zena vyvojarka proslavi a media o ni musi psat nonstop...

    • Jack1947

      No nevím asi si myslel jiné weby...

  • Moje teorie je už několik let následující: EA je mizerný developer, ale slušný publisher. Třeba Josef Fares si spolupráci s EA pochvaloval. Respawnu se podle všeho podařilo i po akvizici udržet poměrně nezávislý status, což by třeba korelovalo s tvrzením, že na vývoji Apex Legends se EA vůbec nepodílela, "jenom" hru vydala. Pak by to vysvětlovalo i Fallen Order.

    • iSpirit

      mizerný developer a mizerný publisher. Jako slušného publishera si představuji Bethesdu.

  • Jack1947

    Já si myslím že UNCHARTED pc edition ze světa Star wars by nebylo zlé... ale tak co aspon ten Fallen order furt lepší než třeba SW Battlefront3😉

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit