Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Asi moc dobře ne. Zrak v prdeli, dlouhá reakce, neustálé courání na záchod...
    • což o to, ale vůbec vzpomenout si, co jsi to chtěl spustit je leckdy problém :D
  • Jsem myslel jak to hrajou senioři "po osmdesátce" když jsem to čet *1* *1*
    • Keyz
      Vlezou do klanu jedou PVP.Času mají dost :)
  • Jak se hraje Guild Wars 2 po osmdesátce? No špatně bez brejlí už na to nevidím, sousedi si furt chodí stěžovat že to mám moc nahlas, ale já to jinak nesliším a moje reakce už nejsou takový jako za mlada a tak to někdy nedávám, ale jinak v pohodě *3*
  • na podzim jsem to docela dost hrál a bavilo mě to. nevsadil jsem na rychlé dolevelování, ale rozhodl jsem se, že projedu všecky lokace na 100% a budu si dělat crafting (víceméně zábavný, i když relativně zbytečný). a takhle mě to dost bavilo, i když pravda, místy to byl stereotyp. z důvodu z reálného života jsem hrát přestal a doteď jsem to nezapnul. problém je, že mi to nechybí. vím, že jsem se bavil, vím, že až to zase někdy zapnu a budu hrát, tak mě to bavit bude, ale prostě nemám důvod to zapínat. v tomto to wowko prostě umí více. sice každý ví, že je to tam bídné, ale pořád je něco nutí to hrát. udělat závisláka z hráče gw2 (potažmo swtor) neumí. o gw2 smýšlím dobře a doufám, že se udrží hráči i aktivita devs
    • plne s tebou souhlasim
    • Na tuhle vec je potreba se divat z obou stran. Ta hra neudrzi po vypnuti velice velkou pozornost, kazdopadne to zas osvobozuje od nutnosti na to myslet a umoznit delat cokoliv jinyho, nevazat cloveka ke hre.
      K WoW vsechny vaze friend list/guilda, a to vazani dohromady spojuji predevsim mesicni poplatky. K GW2 nic, staci zapnout a zahrat si kdy je potreba a hotovo. Po mesici vzdycky ArenaNet prida neco novyho a hra ma v sobe stale novej super content. Takovej GW2 Wintersday porovnavat s WoW Winter Veilem, co snad od roku 2005 (2006?) dostava rocne jen minoritni zmeny, to se srovnavat spolu ani nemuze, eventy jsou proste uplne nekde jinde.
      Jak uz jsem na zacatku zminil, je potreba se na tohle divat vic nez jednim pohledem, je to dobra vec i zaroven spatna. Vzhledem k mym osobnim potrebam ke skole to beru predevsim jako benefit.
      • Je pravda, že WoW je značně časově náročný. Raid netrvá pod tři hodiny (pokud to nějak vypadá, samozřejmě), výbava na raidy je taky časově náročná (a většinou upadá do stereotypu, navzdory všem snahám blizzardů s tím něco dělat...Nový systém reputací přes daily questy je prostě podělaný) a čekačky na BG většinou dlouhé. Nechci porovnávat endgame, zatím ani nemůžu, ale u WoW tam byla velkým motorem ta výzva v raidech a vše okolo se tomu většinou podřizovalo. Ostatně trademarkem WoW jsou právě raidy (alespoň většina PvEčkařů to hraje hlavně kvůli nim) a obdobný systém v jiných MMO zatím chybí. (SWTOR k mému překvapení krachlo, LOTRovi se prý ale daří dobře) Pokud jde o GW, tak ze všech pročtených příspěvků mám dojem, že na konci to je hlavně o tom si s tou hrou prostě hrát, koukat po nových zákoutích, semtam pokácet strom a udělat si hůlku, zajít jeden z několika dungeonů (pokud najdeš lidi) a tak nějak je to všeobecně spíš "chillout". U wow je tomu naopak, pokud chceš raidovat, musíš být vybavený dobrým equipem, mít připravené flasky, jídlo, trpělivost a čas. Jinak řečeno: obě hry nabízejí na konci něco absolutně jiného.
      • to je pravda, jen kdybych neměl spoustu jiných her, které by mě táhly více :)... ale stoprocentně souhlasím, je to dvousečné, každopádně pokud nějak vyloženě nedropuje populace (jak tomu bylo u swtor), tak to nelze brát jako problém
  • Ako hráčovi GW1 mi v GW2 chýbajú vlastné skill-buildy, celkovo počet skillov je trochu hm..., slabsie PVP atď., na druhej strane musim povedat, ze casy, kedy som mohol hrávať celý deň lebo boli prázdniny resp. som chodil len do skoly, sú jednoducho preč. Tu je pre mna výhoda GW2, síce sa napojím len raz za čas, zrobím zopár questov, mám radosť z dákeho toho eventu, kúpim si nový armor ci zbran, nieco popredám, trochu povarím a popečiem, zistím čo je nové. Viem ze hru zapnem najskor o týžden, kazdopádne mi v nedelný uprsaný podvecer troch u odreagovania dobre padlo. Podla mna GW2 proste nie je full-time MMORPG, a mozno práve to chceli autori vytvoriť. Ak nie, nevadí, mne tento systém momentálne vyhovuje.
  • Tej hre neco zasadniho chybi, ale nevim presne co. Mozna neco co vas bude nutit hrat dal, nic takoveho jsem v gw2 bohuzel nenasel.
    • No já si jako endgame našel WvW. Je to dost návykový, zvlášť když máš za sebou guildu která tě podporuje. Eventy kdy se sejdeme v 20 hráčích a zabereme všechno na nepřítelově mapě a ještě je několikrát wipnem, jsou prostě boží.
      No jenže to chce aby hráč přestal "něco" chtít po výrobcích,ale uvědomil si co ho baví a našel si skupinu stejných lidí.
      • Myslíš jako players vs doors, kde se půl hodiny buší do dvěří, pak se naběhne do základny, zabere a jde se bušit do dalších dvěří? Tohle fakt někoho baví? *8*

        Kdyby se méně dobývalo a více se bojovalo na otevřeném poli, tak se tam dá jistá zábava najít. Jinak ne.

        Ani nemluvě o odměně hráčům, která tam příliš nefunguje. Chybí jakýkoli progress.
        • Gossen
          koukám že jsi to už dlouho nehrál, nebo hraješ na nějakém low WvW serveru. Hraju na SFR a dlouhou dobu jsme byli v T1. Na players vs doors se tam nehraje. Když už tam je commander tak za sebou táhne svoji guildu nebo alianci, přičemž všichni jsou na TS aby commander mohl úkolovat skupiny, dokonce při větším útoku vypíná znak commandera kvůli špehům z protistran.

          players vs doors fungovalo na začátku hry, kdy hráči neměli equip a peníze (badge) na nákup obléhacích strojů
          • Já jsem na RoFu, tier někde dole snad 7. PvD je tu docela dost, ale to je kvůli počtu hráčů. Nás teď třeba drtí RoS a je těžký proti nic něco zahrát. Osobně si myslím že třeba dobývání je taky součástí hry, nejen PvP někde na otevřeným poli.
            Jo a třeba s 2ma guildovníma golemama jsme sundali celý Hills za 5 minut. Měli sme 3 mesmery,kteří dávali quickness,pak to šlo jak po másle.
            A sotva sme to dostali,objevili se RoSáci a my se museli bránit. Jenže oni neměli golemy, tak jim to nešlo.
            PvD je pro ty co nechtějí investovat a bavit se. Dyť se jedná jen o goldy, tedy herní měnu. Ty guildovní věci jsou dokonce zadarmo,jen za to že hraješ.
            • Gossen
              tak v našem tieru se rovná PvD sebevraždě, většinou se staví tři superior ramy + pár katapultů, protože do pár minut tam přiběhne nepřátelský commander se svoji partou.
              Dobýt Hills za pět minut je super, u nás trvá dobývání i několik hodin - podle toho jak je vylepšený - a to za pomocí trebuchetů.

              Jinak za blueprinty u nás nikdo neutrácí, dají se koupit za badge of honor a dost jich padá v jumping puzzle
  • Veskoslav
    Tak se přiznejte, kdo v redakci vymýšlel nadpis? *1*
    • sleepless
      Když se o články stará jeden člověk, tak si to spočítej :)
  • podle me je na trhu hodne velka mezera pro nove mmo a je divne ze to nikdo nedokaze využít. gw2 do toho moc nepocitam, to jde svoji vlastni cestou a ten koncept nemusi sednout každemu
    • A za vcelku normální komentář si vysloužil mínusové body. Ach jo.
      • Veskoslav
        No nevím, co je na něm rozumného, když tam v podstatě nic není. By mě zajímalo jaká mezera v rámci MMO je na trhu.
  • To zas bylo posmanicko :D superlativy typu "zábavné a všudypřítomné eventy" me dokazou akorat rozesmat.. v eventech dokola kropite haldu kentauru a lisi se to akorat v tom z ktere strany na vas nabihavaji :D Top gear si prakticky koupite par hodin po dokonceni lvl80, v dungeonech neni o co stat.. pomysleni ze by se mi zbran o neco lepe leskla me nedonuti se dokola s ponorkovou nemoci tocit v dungeonech pro 5 lidi.. sundat v 50clennem raidu bosse vypada skoro tak dobre jako v jinych mmo, ale kdyz vam z nej vypadne tzv. "bordel" ktery prodate za bezcennou valutu, neni proc se vracet.. neni co farmati = neni co hrat .. nic pro me. od NCsoftu Zlaty Lineage2 , ale GW2 byly pro me vyhozene prachy *10*
    • Veskoslav
      Akorát, že v nynější podobě je LII jedna velká katastrofa:)
      • Noo ja hral naposledy jeste polofunkci hellbound, a od te doby jsem vyzkousel vsechny mozne alternativy mmorpg, ale zadna jaksi nedosahovala kvalit.. nedejboze GW2 :D .. Nedavno jsem od znameho v baru zaslechl ze uz se na ofiku expi nekde kolem lvl 100 a vesmes je to preplacane vselijakyma vylepsovakama, ale popravde ja nikdy ofik nejak aktivne nehral.. ono u tehle hry oficialni server neznamena automaticky lepsi hrani a gm podporu. Co jsem jen tak nakoukl na jeden oficialni server kratce po prechodu na free-to-play, tak jsem zjistil ze polovina populace jsou boti, a podpora adminu ci GM nulova .. navic tzv. donate system (freetop(L)ay) je daleko zvracenejsi nez na vetsine free serverech jedoucich na emulatoru.
  • Už jsem myslel, že je to reportáž z nějakého moderního domova důchodců. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit