Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ten závěr by chtěl trochu upravit. Dneska je to trochu jiné. Crytek by mohl vyprávět jaké to je, být na špici technologického vývoje, ale zároveň krachovat, protože vaši hru utáhne obstojně jen 1% všech strojů, takže si to pak nikdo nekoupí. Další věc je velikost týmu a rozpočet studia, dneska už zase dělá hry kde kdo a one-man studio těžko může vsadit karty na úchvatnou grafiku. Ohledně toho Fortnitu, tak tam je to taky trochu jinak. Tam je to do značné míry dáno agresivním marketingem přes youtubery, kteří mají velký vliv na děti, které to chtějí a považují díky nim pomalu za nejlepší hru, i když prakticky žádnou hru neznají a tím, že je to Free2Play, tak to musí zákonitě běžet na co největším množství strojů, aby se to mizivé % velryb, které jim sypou prachy bylo z dostatečně velké potenciální základny.

    • PCMR

      "Crytek by mohl vyprávět jaké to je, být na špici technologického vývoje, ale zároveň krachovat, protože vaši hru utáhne obstojně jen 1% všech strojů, takže si to pak nikdo nekoupí."


      Jasně babi, to dává smysl. Proto Crytek zkrachoval až po tom, co udělal osekaný 2 a 3 díl na konzole. Mimochodem, tu hru utáhlo 1% strojů možná tak na ultra a proto tenhle argument nikdy nefungoval, protože na PC existuje revoluční věc jménem graphics options...

    • Problém série Crysis byl v tom, že stavěla pouze na co nejlepší grafice, ale hratelnost byla nuda, opruz, šeď. Navíc dnes už úchvatnou grafikou nikoho oslnit nelze. Proto tato série skončila tak jak skončila.

    • Wolfcastle

      Crytek krachoval prože místo využití obrovské popularity Crysis u hráčské PC základny přešel na konzole kde ta hra technicky běžet v takové kvalitě jak na PC nikdy NEMOHLA a místo vylepšení PC verze se soustředil na lowzole výsledk byla Crysis 2 horší jak jednička BIG FAIL na lowzolích s tím parádu neudělali a PC hráče akorát svým portem znechutily místo aby na nich konečně začli masově vydělávat...

      • Coffin.Corner

        Nalijme si čistého vína. Obrovské popularita Crysis u PC hráčů byla Cryteku na nic, protože to byla jedna z nejpirátěnějších her tehdejší éry, ergo pirátství bylo tehdy na vrcholu.

         Proto také šéf Cryteku prohlásil, že příště už se nemůže na jednu (nevděčnou) platformu spolehnout.


        • No právě před vydáním Crysis je nikdo neznal a místo aby využili popularity a nabídli platícím výhody tak na PC vyloženě kašlaly to byl ten BIG fail jak vidno konzole je nezachránili ani nebyly o nic vděčnější :D A místo toho aby využili reklamy zdarma zahořkly na "piráty" prostě klasický idi**ti

          • Jack1947

            No jasně proto vyšlo Far cry Instincts/predator na X360 třeba :D


            Jinak to ohánění pírátsvím je jen klasickej blábol.

            • Coffin.Corner

              Na tebe mudrlante sedí jedno české přísloví, které ale ve slovenštině zní lépe: Potrefená hus zagága. 

    • Lukass

      Nevim,  Crysis 3 sem hral na gtx 550 ti na medium kolem 45 fps, vim ze v jednom miste to padalo k 30 ale jinak pohoda. 

      Dvojka byla osekana diky konzolim. 

      A jednicka to je po technologicke strance perla i dneska,  strci 99% dnesni produkce do kapsy.  Tenkrat sem veril ze tohle bude casem standard,  mylil sem se. 

    • Jack1947

      Crytek krachoval protože si nikdo nekupoval Crysis/Far cry lel ? 😀

      • Je to trochu nadsázka, ale byl to prakticky zlom, kdy herní vývoj už nejde tolik za technologický pokrokem jako dřív, ale radši jde po něčem co bude běžet skoro všude = může koupit hodně lidí. Respektive tenkrát se spíš vsázelo na to, že nová technologie bude dost silný tahák, aby si to koupilo dost lidí, ale s přívalem casual hráčů, kteří nemají nadupané PC, ale jsou ochotni pustit nějakou tu korunu ve hře se ta strategie a obchodní model mění.

        • Jack1947

          Já myslel že hlavně vychýlení se z kurzu jim málem zlomilo vaz ( úspěšná v rusku Warface) a ještě něco... než právě Crysis a Far cry. (Crysis:Warhead už po roce spustil každý a Crysis navíc bylo i na konzole takže se zmazal výkonostní milník posléze sám jsem hrál ten třetí díl - i když dohrál až na pc ve FHD před pár lety).

  • Ondřeji, když nebudeš mít co dělat, mohl bys natočit gamesplay, kde předvedeš svůj namodovaný Skyrim?😀

  • ahola

    Díky za článek, hezky napsáno. Hired Guns snad byla moje první First Person hra na delší dobu i když vlastně to byl snad nezvyklý krokový dungeon, nevím. Nechcete na ní mrknout v Retru někdy? :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit