Jak v Diablu IV nechat hráče se správně vcítit do své postavy?
-
Stačilo by necpat tam MMO prvky. Pak by to byla dobrá hra.
-
-
Jenomže to by pak nemohli tak snadno prodávat kosmeticke doplňky, mounty, pety, atd. Kdo by se pak na ty Mega-zbroje koukal a záviděl za 50, 100, 200, Éček, tak jak to je v Poe. Když by hra byla solo
-
-
Njn, ještě že existuje Wolcen a Last Epoch. To nejsou MMO nesmysly.
-
Kosmetické doplňky určitě nebudou mít dopad na hratelnost. Myslím, že aukce ve trojce je probudily. Hrál jsem betu asi 30 hodin a královsky jsem se bavil.
Stejně jako se bavím u Path of Exile. Na ten jsem dělal vůbec první české preview v česku na jednom herním webu, kde jsem psal skoro 6 let. Takže mám srovnání z první ruky a sleduji tuto "diablovku" prakticky pořád. Grinding Gear Games jsem podpořil i finančně během prvních verzí. To bylo cca rok až dva před oficiálním vydáním v roce 2013.
-
-
Je mi jedno jaký budou mít dopad na hru. Mně vadí především to, že když se budu pohybovat po mapě, tak budu potkávat náhodné lidi, o které vůbec nestojím a kteří mi budou zabíjet příšery a tím mi ničit zážitek ze hry. Nezajímají mě a nechci je tam. Když budu s někým chtít hrát, tak si ho chci vybrat sám.
-
-
Nezničí zážitek, vždy Ti padne to, co jiný hráč nesebere. A když je blízko Tebe někdo, dá Ti to pět procent expů. Já jsem potkal v pustině asi 15 hráčů za těch 30 hodin. A vždycky jsme šli každý jinou cestou.
Samozřejmě můžeš zkusit PoE, Grim Dawn nebo případně dvojku s módem Median XL, který dělá ze hry naprosto jiný a ještě lepší zážitek.
-
-
Je mi jedno, zda to něco padne a 5% expů, ať si narve Blizzard do té své nenasytné tlamy. Jde mi o to, že je to RPG, kde mám být hrdinou já a ne že tam za mě zabíjí příšery někdo jiný. To tu hru vůbec nemusím hrát.
Když budu chtít hrát kvalitní RPG s MMO prvky, které není P2W, pak sáhnu po PoE. Ne po tomto paskvilu, který jde ve šlépějích Immortalu a ne Diabla 2. Bohužel.
-
-
Reakce na příspěvek:
Padlo mi dost unikátek, hra byla vybalancovaná. A nikdo mně nerušil pláčeš na špatném hrobě. Rozhodně to není jako Lost Ark nebo Diablo Immortal. A to nehajím Blizzard. Trojka udělala na začátku hodně chyb a hratelnost se vypilovala až s léty. Za mně byl třeba fail Necromancer za peníze. Což se tady nestalo. A Paladin zřejmě taky nebude za cash, už si to nemohou dovolit po zpackaném Warcraftu Reforged, ztrátě Destiny II nebo Poprůměrnému Warzone.
-
-
Reakce na příspěvek:
S Tebou se nemá smysl bavit. Jsi příznivec MMO a proto Ti tyto "novoty" nevadí. Pro mě je D4 placená verze PoE s P2W budoucností. V Immortalu to jasně předvedli, kam tuto značku vedou.
-
-
-
-
-
-
jojo jako nejaky vzacny mount ve WoWku za silene prachy
-
-