Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A nebyl by tam nějaký obleček který by hru odehral do konce sám :D
    • Team Bondi (nebo Rock* ?) má v týmu někoho, koho si pohrával s jednoduchou myšlenkou.
      Máme hru. Tu chceme udělat jako adventuru/akci. Chceme prodat. Hodně prodat. Takže obtížnost musí jít dolů.
      Ale co s většinovou herní populací konzolí, která je momentálně mentálně naprogramovaná na žánry FPS, TPS a obecně na co nejnižší obtžnost?? V akčních pasážích není problém, implemetujeme dnes typické fackovací panáky / kačenky na střelnici. Ale jak se vykroutit z adventurních složek?

      A tak někoho napadalo - proč prostě hráči nedat možnost je přeskočit ^_^.
      • Ze by se hra kvuli obtiznosti neprodavala? Mozny to je, ale to se da resit i ruznejma stupnema, a podobne.
        V tomhle radsi vidim nezistnej krok vstric nezkusenejm hracum. Matadory to preskakovat nikdo nenuti.
        Naopak bych tohle rad videl ve vsech hrach. Hlavne kvuli lidem, jako muj, na jednu ruku takrka ochrnuty, kamarad...
      • Ja nevim co resite, tak to nepreskakujte a hrajte si. Ja to taky nepreskocim nenecham se okrast o ani jeden kousicek hry kterou si koupim a ze proste nekdo ma problem neco dohrat a proto tam tu moznost udelali, to je takovej problem?
        Si zvykejte delate jak kdyby na svete bylo vsechno krasne fair play a kazdy mel stejne sance.. Kdo chce vyzvu at si hraje kdo ne at si preskakuje.. Zase debata o hov..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit