Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Do roka po tom neštěkne pes.
    • Neblbni, už jsem nakoupil akcie:)
  • Ja uz se ty HD verze nemuzu dockat...
    • Já taky ne:) a chci Fallout4 s podporou OR *14*
      • Ja se hodne tesim az na tom rozjedu nejaky auta nebo armu.
  • Na tenhle projekt se těšim. Zabit to mohou dvě věci - zpoždění ve snímání polohy a nízký rozlišení displeje. Jenže to se téměř vylučuje s nízkou cenou, příliš mnoho kompromisů škodí. Záleží jak budou odvážní, jak velká bude startovací série, tzn kolik objednají součástek. To by mohlo cenu stlačit. No, necháme se překvapit *3*
    • Btw... co vim, tak je možný si za 300 babek objednat development kit. Ovšem zákaznická verze má mít lepší parametry, minimálně větší rozlišení.
  • promitac
    Mam otazku.
    Predstavte si ze robite naky video zaznam z nakeho zaujimaveho miesta, dajme tomu horozlezec na brutalnej stene desi v horach. Ale ten zaznam je robeny na dve kamery, v priemernej vzdialenosti ronvakej ako su oci, a su trebars pripevnene na jeho helme takze to kopiruej pohyb hlavy.
    Co sa stane ked tento spojeny zaznam dvoch obrazov pustite do oculusu, na te dva displeje. Bude tam citit to 3d ? Malo by nie? oculus neni nic ine nez dva monitory blizko pri ociach s rozdielnym dobre upravenym obrazom.
    A ak to teda funguje, bolo by zaujimave k tomu nake zariadenie, ktore by nakou (malou) silou pohybovalo hlavou rovnako ako to robil ten na videu. Ze ked sa pozre do prava tak vam to tez otoci hlavu do prava. Samozrejme nakou malou jemnou silou aby nevzniklo poranenie, clovek by musel byt ulvolneny a "nechat sa hybat".
    Hm hm ? Co myslite.
    • 3D panorama...vydel jsi nekdy googlstreet mapy tak presne tak se to nahraje nic ti hybat hlavou nemusi budes se rozhlizet sam *3*
    • OR ti zobrazí jakékoliv stereovideo ve formátu SBS. Jen optika kamery musí mít odpovídající FOV, jinak to bude vypadat nepřirozeně.
      • nastesti to jde trosku softwarove korigovat ... pri prvnim pusteni se Oculus kalibruje podle oci uzivatele a pak dela potrebne upravy, pokud se nepletu ... ale samo ideal je mit kamery presne stejne daleko od sebe, jako jsou tvoje oci ...
  • Carmack je borec, mám ho rád a fandim mu. Už jen z těch Romerových historek, kdy se Carmack zavřel do skříně s počítačem, pizzou a dietní kolou a za pár dní vylezl s enginem na prvního Dooma :)
  • Jack1947
    ID rip soon ? Snad ne no ale , takhle budoucnost ID a (her) nevypada moc ruzove.
  • ja vedel, proc jsem tenhle projekt tenkrat na kickstarteru podporil *1*
    • ...tak to už máš doma prototyp? *1* Ten byl za 300$ ne?
      • mohl jsi backnout i nižší částku ..
  • Virtuální realita se jednou hodně vymkne z ruky a lidi už nebudou chtít být jinde. Představte si ty možnosti. Být ve virtuální realitě, kde můžete cítit hmatem, čichem. Vše půjde nasimulovat. Budete se moct podívat kamkoli, zkusit cokoli. Já osobně bych si zkusil zaplavat s bílým žralokem. Ten adrenalin by byl něco neskutečnýho
    • K tomu to bude mít ještě hodně daleko . Oculus Rift má být hodně namířen na cenu a má nabídnout stereovjem z velkého plátna i tam kde to fyzicky není možné . Zamyšlení nad 3D reprodukcí mne dovedlo až k Meoskopu - Přece jen diorámata (hloubka obrazu složená vždy několika dokonale plochých vrstev nad sebou) , které předvádí většina dnešních 3D LCD televizorů není tím na co si pamatuji z dětství při prohlížení kotoučků ...
      • Brumlo, vůbec ti nerozumím. Že ty jsi OR neměl na hlavě? *3*
        • To víš že zatím neměl ... a právě proto by mne zajímalo zda nativně zprostředkuje skutečnou postupnou hloubku 3D obrazu , nebo kartonové diorama jako 3D LCD televize v Datartu ;)
          • pokud vidis diorama, tak to neni chyba televize ale promitane videosmycky ...
            • Možná se mýlím, ale diorámový efekt je způsoben především tím, že s pohybem hlavy diváka nedochází k odpovídajícímu natočení (pseudo)3D scény*.

              Narozdíl od toho by měl OR snímat i polohu hlavy a tomu přizpůsobit obraz. Takže pokud pohnete hlavou, měl by se ve hře změnit bod, ze kterého pozorujete scénu.

              *Díváte se kolmo na stranu krychle - vidíte čtverec. Posunete hlavu o kousek na stranu a vidíte i boční stranu - to se u 3D televize nestane.
            • ne to neni jeho chyba! jen neni d€bil a vi ze dnesi 3D televize zadne 3D NEMAJI je to jen stereoskopicky obraz stejne jako ocuhnus opravdove holograficke 3D dnesni hw nezvlada a par let jeste zvladat nebude az budou 3D tv s rozlisenim 1920x1920x1080 tak prosim... *2*
    • To bude péčko!
      • Nojo, holky bacha, víte, že chlapy nevzrušuje žena, ale vše co vypadá jako žena? :o) Je to dokázané jakousi studií. Většina z nás nepotřebuje víc než náhražku k tomu aby.... A čím je ta náhražka, v jistém smyslu, dokonalejší tím líp. Ženy toho prý potřebují k uspokojení mnohem víc a tudíž jim náhražka za chlapa moc nepřináší. Jak je krásné být méně komplikovaný :o) No, abychom nakonec nevymřeli.
        • Vymření lidstva by vyřešilo spoustu našich problémů. Vlastně všechny. Onward to extinction! *5*
      • vybavime se knihou svindlu a pujdem svadet kralovnu z camelutu vrrrrrr.
  • Tím chtěli říct , že s Oculus Rift už máme do budoucna počítat jako s mainstreamovou tutovkou ? Kéž by ....
  • Ten na te fotce vypada, ze uz mu ta virtualni realita leze na mozek, asi uz po zbytek zivota bude jen napojeny na Oculus a zit ve virtualni realite xD.
    • *15* *15* *15* *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit