Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokud nebude Oculus či podobné záležitosti možné používat na něco související s pornografií, tak se to stejně neprosadí. :) Víc než 15 minut to stejně není zdravé používat a spoustě lidí se z toho dělá mdlo.
  • Jack1947
    Chlape, chlape aby jsi to nepo*elal hned takhle na začátku... nechápu proč se hrnout do mobilů.
  • Jen doufám, že je nenapadne z Oculusu udělat uzavřenou platformu. Historie nás učí, že uzavřený platformy šly brzy do kytek...
    • Mart9
      Nepotřebujeme Oculus, klidně ať jde do kytek. Budou tady lepší věcičky.
  • firebug
    No a nevypálí jím Valve s HTC všem rybník? Jejich VR hardware by se měl začít komerčně prodávat tento rok. Distribuci softwaru mají vyřešený skrze Steam, který používají miliony lidí a nějaký nadšenci se postarají o obsah (alespoň v té první fázi). Vždyť kolik VR ptákovin vzešlo od komunity okolo development kitu Oculusu? Proč podobné věci tedy nezačít za pár doláčů prodávat právě na Steamu?
    • Bohuzial asi nie. Z komunity nic podstatne nevyde, Mozu vyst maximalne zaujimave napady alebo hracky (v zmysle jednoduche hry), ale nic z coho by si masa natrhla zadok a isla si hned kupit VR do obchodu. A o to tu hlavne ide. Ani Samsung ani HTC to nerobia pre modre oci ale pre peniaze a pokial nebude poriadny content ktory pritiahne ludi tak nebude o to ani velky zaujem. A pripravit poriadny obsah pre VR nieje zasa uplne tak jednoduche. Preto to aj Oculus tak natahuje. Snahy o presadenie VR v masach uz pohoreli viackrat a Okulus sa nechce spalit.
      • firebug
        Jasné. Stejně si myslím, že má Velve ve Steamu nezanedbatelnou výhodu. Už jen tím, že může svou VR inzerovat běžným konzumentů her, a ne jenom několika zajemcum o aktuální Hw trendy. Souhlasím, že o pomyslném vítězi "virtuálních válek" rozhodne nejenom kvantita, ale hlavně kvalita SW obsahu. Kdyby tak jen Valve měl pod palcem nějakou legendární značku, po které se tisíce lidí může utlouct...:-)
        • Nez half-life 3 mi prijde realnejsi, ze predelaji Half-life 1/2 pro VR..kdo vi, mozna na novem enginu..
          • firebug
            Proč ne. Však nemusí jít přímo o HL3, ale třeba o Portal 3, nebo nějaký jiný "experimentální" spin-off ze světa Half-Life šitý na míru pro VR. HL je zkrátka super značka (a ty konspirační teorie jí jen přidávají na síle), kterou by bylo hloupé, při protlačování svého VR na trh, nevyužít...
    • Zagro
      Pokud bude Rift taky tento rok a bude mít lepší specifikace, na což má náběh, tak si lidi počkaj na něj. Každopádně jedině dobře, že je zde konkurence. Celý to dohromady totiž znamená, že herní business a velký ryby v něm berou VR záležitost naprosto vážně. K těm hrám, na co Steam? Vždyť k tomu nic složitýho člověk nepotřebuje. Je to samozřejmě výhoda, ale nic světobornýho a vzhledem k tomu, že první verze budou stejně používat lidi zaměření především na hry, tak se počítá s tím, že si hru sami nainstalovat zvládnou.
  • Mna skor zaraza ze miestna novinarska elita si az teraz vsimla ze Carmack neorobi a ani nerobil hry. On vytvaral technologiu, enginy ktore pohanali hry. Nikdy sa ani inak neprezentoval, alebo ste zabudli na jeho pametnu hlasku o pribehu v hre ? Tak isto na to ako sa ponosoval ze kym ich kupila Bethesda tak nemal skoro vobec cas kodovat a furt behal len po meetengoch (no asi aj po kupeni Bethesdou nemal moc casu na kodovanie v iDSofte) a aky bol nadseny ze v Oculuse sa zasa moze venovat zelezu. Mimochodom Oculus rozbieha nejake vlastne interne herne studio. Fakt je ale ze dnes je stale VR skor ukazka hw a par dem. Vlastne ono ani nieje moc co ukazovat. Oficialne bezi HL2, TF2 mozno este par hier a neoficialne z tych zaujimavejsich povedzme Alien Isolation (tam ale podpora nebola uplne dokoncena). Potom uz len rozne dema a hacky. Ale to nieje problemom Carmacka, to je proste aktualny stav tejto technologie.
    • Zagro
      Hry na co, na vývojářskou verzi? Však každy větší studio, co dělá na nějakým VR projektu, si počká až na lunch finálního HW.

      ps: Zapoměl jsi na Elite Dangerous, který se dá pokládat za první AAA VR hru. Ale jak ti každej kdo to zkusil potvrdí, že ikdyž člověka přestane lítání na monitoru bavit, tak pro VR to chce větší rozlišení. Takže opět z toho vyplývá, je nesmysl teď vydávat VR hry.
    • C-BEAM
      Takže kto podla tvojej logiky robí hru ? ten kto si sadne na r*ť, vyblije na papier nejaký spektakulárny príbehový onanizmus a pošle ho tým dole "čo nerobia hry" aby sa postarali o ten zanedbatelný zvyšok - priviesť hru k životu ?
      • Aaaa stvrtok, to vysadia prasky co. Predstav si ze ano, aj pri pocitacovych hrach je tvorba rozdelena medzi profesie a dokonca niektore nemaju vobec nic s pribehom, hratelnostou alebo vobec zabavou. Ak zoberieme hry obecne, nepotrebujeme ani pocitac, tak ide o subor pravidiel podla ktorych sa "hrame". Carmack bol, mozno aj este je herny vyvojar, ale len preto lebo pracoval v hernom studiu. Nikdy sa neprezentoval ze je herny designer alebo ze nejak tvori pribeh. Samozrejme ze asi nejake pripomienky k designu k hram v ID Softe asi mal, ale aj to bolo asi skor v zaciatkoch.
        Hmm ked ale zoberiem tvoju logiku, tak pre teba je zubar ako patolog alebo ten ako chirurg. Sak je to jedno nie, behaju v bielom zupane a furt by do niekoho rezali ze ano. Daj si prasok.
        • C-BEAM
          čo to zase meleš nemo ? znovu nedokážeš prijať, že s tebou niekto nesúhlasí tak sa ho automaticky snažíš uraziť ? popracuj na svojom sebavedomí. A neviem čo mala znamenať tvoja úvaha o rozdelení medzi profesie, ja som sa ti snažil naznačiť, že ak niekto nerobí herný príbeh alebo herný dizajn ešte neznamená, že nerobí hru. Carmackova práca malá výrazný dopad na vzhľad i funkčnosť ich hier, preto napísať, že on hry nerobil je jednoducho nemovina prvého stupňa.
          • Mylim ze som to napisal dost jasne ale skusim este raz. Ja som napisal ze bol a mozno este stale aj je herny vyvojar.Mozno sa aj teraz venuje nejakemu hernemu projektu. Ale on sam seba vela krat charakterizoval, ci uz v rozhovoroch alebo na svojich prednaskach, hlavne ako inziniera. Ako niekoho koho zaujimaju technologie. Zo zaciatku programoval skoro vsetko sam ale postupne ako sa zvecsoval iD soft tak sa venoval len urcitym veciam. Nikdy nebol grafik alebo animator. No a sam vravel ze odkedy zacali pracovat na Rage tak mu prischla manazerska funkcia a viac riadil ludi ako vyvyjal. A pri odchode do Oculus povedal ze sa tesi ze znovu "zamaze" ruky a bude robit aj s hw. Samozrejme ze je herny vyvojar ale nikdy netvrdil ze ide do Oculusu primarne zalozit hernu diviziu a spravit konkurenciu Doom4.
  • Jako chápu to správně, že Oculus Rift jak nám ho představovali do dneška je po smrti? *11* *16*
    • MickeyMutant
      Ne, proč by měl být? Do těchhle brýlí se strká telefon, do Oculu při obvykém používání nestrkáš nic. Zatím.
      • Doufám, že máš pravdu *4*
  • MickeyMutant
    Podle hudby v traileru jsem očekával, že se se Samsungem VR podíváme do středověku.

    Pro Petra Poláčka: "Spatra" je správně*4*
  • no já nevim ale i když jsem VR ještě nezkoušel, určitě si ji pořídím. ale co mě se týče rozhodně to nebude něco co nahradí monitor. podle mě to bude vynikajcící udělátko na různé simulátory (závodní, letecké) ale na většinu her bude dál užitěčnější normální monitor. bude to něco jako joy, člověk ho bude mít šoupnutý někde u kompu a zapínat jen občas kdy má náladu
    • Zagro
      Bude to lepší na všechny simulátory + na hry dělaný přímo pro VR. Už i tohle je samo o sobě pro začátek dost. Kdo jednou zkusil Live for Speed, Richard Burns Rally nebo Elite Dangerous, tak ti to potvrdí. A můj soukromej názor je, že nás může mnoho nových věcí překvapit. Takových, co bys na monitoru nikdy nemohl vykouzlit a doteď díky tomu ani nikoho nenapadly.
    • Viz 3D TV .. loni marketingovej hit, letos uz o ne nikdo nestoji. Tohle dopadne presne stejne jako predchozi pokusy. Chcipne to na nezajem a nedostatek obsahu.
      • Zagro
        3D v TV není žádný 3D. Srovnáváš nebe a dudy. Ale ty seš jen provokatér, takže co očekávat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit