Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když se podíváte vždy na aktuální žebříček prodejnosti, na předních příčkách jsou pokračování nějakých sérií. Takže to bude hlavní důvod, proč dělají především pokračování.
  • Jó System Shock 2. Už více jak rok se chystám ho znovu zahrát, ale nějak se k tomu nemůžu dostat. Teď hraju Dead Space 1.
  • podle mě se snazí vytvorit druhotnýý odbyt tak ze postupne vydavaji tu hru na dalsi a dalsi platformy a nebo dlc a datadisky
  • Ten obrázek je tuším ze system shock, ale ten se třetího dílu nedočkal. Třetí díl by mě udělal radost u C&C Generals, tedy bez GDI, NOD, Scrin atd. Taky bych měl radost ze star trek elite forces, ale jsou hry, které prodlužováním serie dost ztratily, třeba civilizace .... to je kapitola sama pro sebe, navíc má asi integrované omezovače a je pomalá i na pc s 24GB RAM :)) ... také je zkažená serie settlers, poslední dobrá byla ve verzi 4. Jen mezi námi, doufám, že se nedočkáme Homefront 2 natož 3 :D
  • Ano je to pravda hry jsou jiné.Cod,Zaklinač.Oblivion,skyrim,Atd.nedávno jsem si z nostalgie zahrál ufo,Thief 1a2,Albion,system shock 2 atd.Sakra ty hry mají duši a nevím co ještě.Grafika ano,ale tak nějak nevím ten albion je opravdu pěknější než celý oblivion a skyrim dohromady.A děj hry a rozsah dialogu atd.A co teprve ufo genialní hra genialní systém genialní atmosféra.A thief tak to je něco užasného.Kdo to hrál tak nezapomene.A hlavně serie neserie každá z těchto her vám vydržela týdny hraní a dnes 8 hod.a nazdar.a pak další díl atd.
    • Naprosto souhlasím a co teprv skvělý transport tycoon :)
      • Hanzales
        Z Transport Tycoonu jsem míval modré zápěstí ;o)
  • todo shodana si priste odpuste, kvuli tomu jsem na tento zbytecny clanek klikl
  • Pro autora: V dnešní době čtenáři takový článek nepochopí. Nelze se také divit když jim je v rozmezí 14 - 17 let. Těžko totiž mohli prožít dobu mezi rokem 1995 - 2000, kdy se "kvalitní tituly rodily". V dnešní době už se pouze na nich parazituje a sem tam se podaří a zdárné pokračování (Half - Life 2, Red Alert 3, Fallout...). Já s těžkým srdcem vzpomínám na doby, kdy se v hrách muselo něco dělat a občasně zapojit i mozek. Kdo z vás pamatuje na Descent, původní UT, Heretic, Half Life, Earth 2140, Age of Empires 2? Kolik lidí dnes tyto hry hraje? Proč dříve nikomu grafika nevadila a hry se hrály?

    Také těžce vzpomínám na to, kdy jsme večer (dříve jsme nemohli, protože dial byl drahej) pařili UT a CS na GameZone s analogovým modemem 56Kb, pingy okolo 150ms a nikdo neřekl ani popel. Dnes má ADSL nebo kabel téměř každý doma... My jsme se dříve krásně bavili, nebyl žádný FB a net jsme mohli zapnout jen večer. V dnešní době pro někoho nepochopitelné.

    V dnešní době náměty na hry zcela logicky dochází. A námět se nahradí "Novými efekty". Autor byl zřejmě svědkem doby, které jsem byl svědkem i já. Moderní tituly málo kdy hraji... Jsem pracující a co si nekoupím, to nemám. Na PC ani na hru mi nikdo nepřispěje. Na facebooku nejsem, protože se nehodlám koukat, jak se tam druzí dobrovolně ztrapňují. Každý dnes vydělává, když je odběr, je to v pořádku. Každý moc dobře ví, že cílová skupina těchto "pokračování" jsou právě lidi v rozmezí 14 - 17 let. Ty když mají dost peněz na nový IPhone, tak s hrou nebudou mít problém... Pro nás, ten vyvrhel z dávných dob a prvních Pentií, pro nás je naprosto nesmyslné dělat jakoukoliv předobjednávku. My si raději počkáme na recenzi, než vyhodíme výdělek průměru dvou pracovních směn...

    Všem "OldSchool" pařanům se srdcem i duší zdar!
    • K tématu grafika - ve skutečnosti i v té době se koukalo a přihlíželo na grafiku. Protože posun byl stejně jako dnes také ceněn.

      V dnešní dob dle mě vycházejí mnohem kvalitnější tituly než dříve. A především jich vychází tolik, že není šance všechny hned povydání uhrát.
    • Preed
      Ja som tu sice na pokracovania hier picoval niekde o 2 strany dalej,ale bol to viac menej dnesny trend robit stale rovnake hry s inym pribehom,kde maju istotu,ze sa to bude predavat a hrac ma mozno istotu,ze to bude dobre ale mne to pride,ze si kupujem hru ktoru som si uz raz kupil a stoji to stale rovnako,kazdopadne nie som ziadny "OldSchool" hrac a som na facebooku a ziadne 56kb pripojenie som nepoznal a dnesny stav mi vadi,ale povedat,ze cielova skupina pokracovanii su deti v rozmedzi 14-17 rokov,ktore si kupuju iphony a su na facebooku je teda absurdne,je citit z teba nostalgia po starych casoch ktore ti nikto nevrati a akokolvek s clankom suhlasim,aj dnes sa robia dobre hry,problem je v tom,ze ak na tom firma zarobi,tak bude znacku zmykat az do vtedy do kedy im nepride trapne robit 18te pokracovanie,samozrejme,ze vychadzaju aj zle pokracovania ako Dungeon Siege 3 co je konzolovy odpad ale styl aky si napisal svoj prispevok o starych casoch a FB mi proste nedal lebo s tym nesuhlasim.
    • Souhlasím, akorát dodávám, že já sám jsem docela pro pokračování. Přeci jen mám li si koupit hru (a že nejsou zrovna levný) tak radši důvěřuji značce, sázím na jistotu, než abych riskoval že mě nový titul ,který v traileru vypadal celkem dobře, nebude bavit. Z toho si myslím že i vyplívá strategie herního marketingu s pokračováními - vědí že není lehké prorazit s novou hrou. Pravda, šlo by to vyřešit reklamou a trailery stylu "od vývojářů hry >XXX<" - fungovat by to mohlo, u filmů se to používá a musím uznat že to člověka naláká. P.S.: dodatek k novým titulům - všechny nejsou špatné, tak jsem to rozhodně nemyslel. Samozřejmě patří čest vyjímkám ;)
      • Na druhou stranu např. Command & Conquer 4: Tiberian Twilight - zde měl opravdu někdo vývojařům urazit ruce. U tibérií jsem si představoval nekonečnou sérii např. jako CoD. Případně mohl být konec opravdu dokonalý a rád bych si klidně počkal o 4 roky déle... Celkově série CnC na sebe vážou velké emoce a troufl bych si říci, že CnC se do dějin zapsal jako "pojem".
        Popravdě se i bojím Diabla III, už i na základě toho, že nebude navazovat na DII, opravdu doufám, že to nebude jen bezhlavá grafická senzace bez příběhu.
        Half -Life 2: EP3? Bojim se, že dopadne jako DNF...
        Pařbě zdar:-)
    • musim utrit slzu presne tahle to dneska je,zraneni se rozdejchavaji,ukoli jsou na kompasu,v mape se nemusis vracet a je resena jako nudle, ve starem quakevi cloveku tekly nervy aby se dostal prez prvni mapu a zaskrtnout nejtezsi obtiznost byla sebevrazda, hry byli plne eastereggu tajnejch chodeb a tajnejch levelu a co teprv finalni bossove dneska nic ,graficky pekne ale nepouzitelne az na vyjimky (stalker metro...)
    • Ještě bych zde dodal, že tituly jako Modern Warfare neberu jako hru, spíše jako dosti drahý film. Dobře se na to dívá, je to plné scriptů, ale na hraní není nic složitého. Hru mám dohranou za 6 - 8 hodin s tím, že za film dám v kině v průměru 150Kč/2h. Tak si to každý přepočítejte. Co se týče multiplayeru, hraji jiné tituly, případně upřednostním CoD1 nebo CoD2 verzi...
  • Herní série tu byly jsou a budou.Teď to vychází na třetí díly a co ?
    Pokračování ve většině případů překonala své předchůdce.
    Očkávám, že autor napíše článek o Mariovi a Zeldě, které Nintendo recykluje 30 a 25 let :)
    • Článek je takový slabší odvar typově podobných příspěvků na Hrej.cz. Tam ale kromě ekonomické stránky věci často zabruslí i do sféry filosofie, historie, psychologie apod., čili přidaná hodnota je větší. *4*
    • "Pokračování ve většině případů překonala své předchůdce." > wut?!?! Presne naopak, Pokračování ve většině případů NEMA NA své předchůdce.
      • no tgřeba zrovna u toho AC byla jednička o hodně slabší než dvojka
        • A co vsetky tie sklamania v poslednych rokoch? FEAR3, SplinterCell:conviction, Crysis2, FarCry2, DA2, LostPlanet2, Gothic4, pre vacsinu(i ked nie pre mna) Mafia2 a DNF, posledne 2 red faction, Dungeon Siege 3, Manhunt 2, Bioshock2, posledne 2 Commandos, posledne AliensVsPredator - Turok - CoD, NFS:shift2, SW:forceUnleashed2,...............................................
          A to zrejme este len pridu sklamania ako Brothers in Arms 3 a boh vie co este. Ze nejaka 1-2 hry vysli lepsie na to sa %&ç* ze jo *9*
          • Záleží na tom z jákého pohledu je na to díváš.
            AC překonalo své předchůdce a u Relevations neočekávám nic jiného.Že bude hratelnost stejná a grafika pravěpodobně také, a ? Jde o příběh, který na sebe navazuje v každém díle a to je to co hráče láká.
            V případě ME je to to stejné.Jedničku sice asi nepřekonala, ale ani nezklamala.

            Nemůžu hodnotit tebou uvedené hry, protože jsem všechny nehrál.Asi máš více času než já :)
            Každopádně třeba DS3 za serii nepovažuji, protože má společného s původní hrou jen nazev a to,že se na postavičku dívaš z vrchu.Ono se tak nějak přece dalo očekávat, že to žádné terno nebude.V případě Gothicu jen to něco podobného.
            Hry, které jsem hrál a hraju za zklamání nepovažuju.Možná to bude tím, že nehraju každou blbost, která vyjde.
            • Zdendo ty si ale napsal: "Pokračování ve většině případů překonala své předchůdce." Vo vacsine pripadov opravdu nie, prave naopak. Nebavime sa o tom ci su pokracovania uplne sklamanie ale ci su lepsie nez predchodci. A to nie su v 98.876%+ pripadov.
  • pripajam sa. Spravili ste mi shock s obrazkom. Takto kruto sa zahravat s hracovou dusou *4*
    • Prostě bulvár :-)

      Taky mi zatrnulo...
  • Jak už tady někdo psal... tohle už nedělejte ja se lekl že se chystá SystemShock3
    myslím tim ten obrázek *7* *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit