Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V dobe kdy vysel Oblivion tak jeho grafika byla z nejhezcich ve Skyrimu mi bude stacit klidne i direct 0 hlavne at to ma vylepseny system sobouju interaktivni prostredi dialogy tuny questu a itemu ruznych malickosti a hlavne dlooooooouhou herni dobu pro tyto veci si vazim cele serie TES proste dalsi skvele RPG se blizi hlavne aby vyvojari to zvladli a udelali to s laskou a peci jako treba u polskych kolegu a ne jen s honbou za "zlatem" a hru pro masy ktera nebude mit hlavu ani patu jako Falloot 3 (New Vegas to nastesti z casti kompenzuje)
  • trolo
    ja vas nechapem ludia... v diskusii crysis 2 to bolo same: konzolovy port. textury menej kvalitne ako crysis 1. naprd naprd naprd... a ked niekto hovori ze na grafike zalezi a ze sa bude vylepsovat atd tak... netrebe nacoooo... sak staci atmosfera... fakt schyzofrenici... sa zamyslite.. jednoznacne grafika robi vela ale to nieje vsetko zalezi od celeho celku ako to do seba zapada
  • Me jako hraci je nejaky DX11 ukradeny. Hral jsem nekolik her s podporou DX11 a rozdil je minimalni. Troufam si rict,ze clovek co neni blazen do grafiky,si zmen casto ani nevsimne. Tazke k cemu to? Mozna je to ovsem i tim,ze vyvojari to s nim stale poradne neumeji.
    A ze je DX 11 vykonejsi? Minimalne v jednom pripade mi hra po prepnuti do DX 11 rozhicovala grafiku tak,ze z pocitace se stal hucici vysavac. A na grafice to vizualne samozrejme nebylo poznat.
    • smejki
      žádnou hru s DX11 jsi nehrál, jen hry s nutně špatnou implementací několika podružných prvků. *5*
      • Ja nejsem odbornik. Ja muzu jen verit vyvojarum,co nam ve svych reklamnich kampanich namluvi. Namatkou uvedu jednu z prvnich DX11 her(i kdyz zrovna o tehle vim,ze to bylo taky jen reklamni hype)-Dirt 2. ten jsem dostal ke grafice *2*
    • Rofl... pak ses asi slepej... *1*
      • Uz na nekolika webech typu pctuning a jemu podobny bylo nekolikrat prinejmensim naznaceno, ze prinos dx 11 je ve hrach sporny a rozdil v grafice minimalni.
      • Proč? To, že hra běží pod DX 11 vůbec nemusí znamenat, že vypadá líp.
  • Jestli ti doporucoval HD Ready, tak to byl velmi vzacne dobry prodavac a tys udelal chybu, ze jsi ho neposlechl :-).
  • Nejak nechapu, proc chce kazdej tesalaci. Kdyz se to vypaluje z highface, stejne to moc neprida. Low poly objekty uz take tolik nejsou a jinak to zase takovej wow efekt neni. Asi jen Stalker vypadal dobre. Ale ten byl low poly. Na crysis 2 si to nejak nedokazi prestavit, cemu by to prospelo. Navic to tusim stejne roztahuje wrap.
    • Nevim o tom ze by kazdy touzil po tesalaci. DX 11 je stejne jako DX 10 hlavne velka bublina a nic kolem. Nez se vyvojari rozhoupou,bude tu DX 12. A nekdy v dobe DX 25 zacnou pomalu pronikat do moznosti DX 11 a bude to standard. *1*
      • Řekl bych, že ten hlavní důvod, proč se s používáním nějakejch novějších directxů čeká je hlavně ten fakt, že ani jedna z konzolí je neumí. A na pc vydělávaj tak málo, že nemá cenu se s tím otravovat (možná tak až na pc-only hry)
  • Nechápu proč se snaží pořád vylepšovat grafiku, když teď už je dostačující a stejně se všeobecně ví, že konzole by lepší neutáhli. Do teď mi přišlo, že se zlepšuje jen grafika, ale to teď již nepůjde, tak sem zvědav jak se páni vývojáři zaslouží, abysme jejich hry kupovali. Teď by se měli zaměřit na hratelnost a hlavně na herní dobu. A také zničitelnost prostředí, mnohem více malých objektů, které dodají prostředí na uvěřitelnosti, pořádná fyzika, atd. Částečně to nakouslo GTA IV a nevím proč si z něj neberou moderní hry příklad. Hraji teď Dragon Age Prameny a tak statické mapy jsem dlouho neviděl. Nelze s ničím pohnout, menších objektů je sice dost ale použít lze jen truhla. Nebo Brothers in Arms HH. Vím je to trochu starší téma, ale také skvělý příklad zpackaného potenciálu. Když hra vyšla, zklamalo mě, že to byla jen trochu vylepšená dvojka v lepší grafice. Pitchford sliboval, že půjde zničit celá mapa, žádný dům nebude skrýší natrvalo, volnost pohybu po celám Eidhovenu. A výsledek? Krátká hra, kde šli roztřílet jen ploty a asi čtyři zdi (tam kde to vývojáři chtěli). Akorát Assassins Creed 2 přinesl něco navíc, než jednička a přitom zůstal i věrný předchůdci. Tak má vypadat pokračování. Ne jako Crysis 2-grafika i hratelnost horší než v jedničce.
    • Grafiku se snazi vylepsovat, protoze hry se dnes delaji pro povrchni masu hracu a ty hram moc nerozumi a jedine co vidi (a hlavne podle ceho utraci) je grafika.
    • smejki
      hlavní přínos DX11 je v jiné práci se zdroji, kdy s menšími nároky na výkon HW a mnohem menšími nároky na tvorbu zdrojů (2D/3D grafici) lze vytvořit stejně nebo lépe vypadající hru než v DX9.

      samozřejmě přidává i pár důležitých efektů - tesselaci, ambient occlusion a mnohem lepší světelné efekty.
  • DX 11 a jeho teselace je super. Skoda ze ji naplno podporovalo zatim jen... mno... 2 hry?
    • smejki
      ani jednu si teď nevybavuju
      • Mno "podporovat plne" je mozna trochu silnejsi slovo ale myslim ze posledni settleri a AvP to umeli... :o)
        • smejki
          plná podpora, jestli vím, vážně nikde nebyla. settleři to myslím neměli a AvP to mělo na pár blbin, co nebyly v té tmě ani vidět, stejně tak i v STALKER CoP to "vylepšilo" asi tři objekty. v CoP byly hlavně DX11 stíny.
          • nj. dokud s tím nebudou vývojáři naplno počítat od začátku, bude to vždycky jen taková malá blbost, jen aby se mohlo napsat na krabici, že maj feature navíc.
          • Jj s tema settlerama to byl fail. Neumelo to nic mas recht. O to vetsi skoda...
  • Už přes tři roky mám Ati 4870 a pořád mi jede všechno na full detaily ve full HD. Ještě někdo pochybuje, že konzole brzdí vývoj grafiky ve hrách? Ale má to i jednu výhodu. Než vyjde jejich nová generace, tak nepotřebuju kupovat grafárnu *1*
    • Na konzolich se grafika stale vyviji. Jestli na PC stagnuje, hledej chybu jinde.
    • Myslíš 1920×1080, že? "full HD" je marketingová značka pro idioty.
      • spis marketingova znacka na odrbavani lidi ... precejenom udelat rozdil v rozliseni mezi 1280x720 a 1920x1080 slovickem "full" je dobrej tah :))
        • Každý si to dnes používá jak chce. Máme HD ovladač! HD mikrovlnné trouby! Pak tu taky máme 1080p24, 1080p50, 1080p60, 1080p30, 1080i varianty a to všechno je "full HD" nebo "HD Quality" v případě toho prolínaného. Ale třeba 720p je taky jakože "HD". Kdo do toho aspoň trochu nevidí, těžko se vyzná.
          • Viděl sem nálepku HD i na nějaké horší značce cigaret. Podle všeho se jednalo o lepší filtr. Já lituji lidí co něví co to HD znamená (a že i v generaci kolem 20 let se jich najde dost). Přeci jen rozdíl mezi "full HD" a "HD ready" televizí nebo monitorem je nějakých cca 700x300 bodů. Naštěstí jsme před rokem kupovali novou televizi, tak jsem problematiku trochu nastudoval a při nedávné koupi hd monitoru pro desktop jsem se nenechal lstivým prodavačem uchlácholit nálepkou HD ready.
            • smejki
              (1920*1080)/(1280*720)=2,25, abychom byli konečně přesní
            • Ayoagi: V cigaretách se nevyznám, navíc si nepamatuji co to bylo za značku. Jde asi o to, že mají jemnější filtr a tak i účinnější, ale sejně je to hlavně reklamní tah.

              Psychotic: HD ready 1280x720, full HD 1920x1080. To není pětiapůl násobek, ale jeden a půl násobek. Asi ses přepsal?
            • Psychotic
              Technická: Ten rozdíl je 5,5x větší, než říkáš.
            • To jsou Kent cigarety, ty opravdu nejsou horší *1*

              No jo, někdo si to může nastudovat, ale i kdyby si to například moji rodiče chtěli nastudovat, nikdy se v tom nevyznají.
      • Psychotic
        'Full HD' je marketingová značka pro ty, kterým přijde nevkusné mít v textu zbytečně složité číselné kombinace, když to lze vyřešit elegantněji, srozumitelněji a rychleji.
        • Když o tom nikdo nic neví, tak co mu asi víc řekne pro porovnávání, absolutní hodnoty nebo nějaké magické slovíčko, které křičí ze skoro každé reklamy na televize (a které ještě ke všemu nemá pevně danou hodnotu...)?

          /hijack
          • Psychotic
            Pokud o tom nic neví, netuší, co to číslo znamená ani jestli je to hodně. A Full HD je elega... no, vždyť víš.

            Má pevně danou hodnotu. Full HD = 1080p = 1920x1080 progresivní.
            • Psychotic
              No, pokud je nižší, pak je to prostě a jendoduše lež.
            • To byl příklad...
            • Psychotic
              To není tak úplně hra se slovy, jako spíš chyba. Nebo se předpokládá, že tento dormát obrazu nikdo nevyužije, protože dnes se obraz ve většině domácností promítá 16:9. Tak či tak si nemáš proč stěžovat, když je max rozlišení ve skutečnosti vyšší, než je uvedeno.
            • Někdo napíše "Maximální rozlišení: Full HD". Ale přitom je maximum 1920x1200. Třeba... Se slovy se dá lehce a účinně hrát a taky se to děje. S čísly už to tak snadno nejde.
  • hlavně ať to pořádně optimalizují *7* potom ať si tam daj třeba i dx999. mě je to jedno
  • Jasne ze kupuji jen jde o to jestli se naklady na impementaci novych technologii vyplati protoze nove kupujici to nejspis neprinese crysis je toho zarnym prikladem
    • Crysis 2 mi radeji nepripominej, to byla facka pro PC scenu a lituju,ze jsem za to tech 1100Kc dal.
      • Tak tak. *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit