Přejít na výpis diskuzí

Když plány narazí na realitu - příběh pěti her, které vzdor velkým slibům nikdy nevyšly

13.12.2015 14:12
Ladislav Loukota 40 příspěvků

Nehledě na další události bylo zastavení vývoje hororu Silent Hills jednou z největších letošních kontroverzí. Historie titulů, které vzdor velkým očekáváním nikdy nevyšly, je však plná příběhů jako Silent Hills. Od SimsVille přes Warcraft Adventure až po StarCraft Ghost či Titan jsou videoherní dějiny...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • The Getaway 3

    Poslední a jediný záběry z 2006 a už o hře nikdo neslyšel. A přitom by na PS4 dneska vypadala a běžela nádherně.
  • Pro mě je to Indiana Jones 2007, gameplay z E3 s ukázkami co umí engine Euphoria mě fascinuje ještě dnes
  • Six days of Fallugah mohla bejt zajímavá taktická akce, ostatní hry o kterých jsem snad vůbec neslyšel zněli taky celkem dobře... i když kdoví možná je lepší že nakonec nespatřily světlo herního světa.
  • Prey 2 a DayZ, škoda, na obě hry jsem se moc těšil.
  • Nechybí tady DayZ?
    • To urcite ne, a nevidim ani zadnej duvod k tomu proc by tenhle vtipek mel vubec existovat.
  • Na tyhle jsem se coby mladík těšil a střízlivěl z iluzí o herním průmyslu...
    Amen: The Awakening + Werewolf the Apocalypse: Heart of Gaia

    Na víc si momentálně nevzpomenu...
    • Jo a do třetice určitě Van Buren - FPS následovníky Falloutu neuznávám.

      PS: Na netu jsem narazil ještě na perličku Thrill Kill...
      • Thrill Kill (nikdy oficiálně nevydaný ale dokončený) je ke stažení ve formě ISO souboru a lze si zahrát na PlayStation emulátoru (Virtual Game Station nebo Bleem!)
        • radši ePSXe *3*
  • Kromě Star Wars 1313 jsem o ostatních hrách v životě neslyšel...
    • Nemuzem za to , ze si pomalejsi !*3*
  • RIP in peace Starcraft Ghost
    • Rest in peace in peace? ok
      • ok *5*
  • Pro mě Stalker 2.
  • Néééééé Silent Hills... tak na toto jsem se těšil jak šílenej... Hideo Kojima a Guillermo del Toro dělaj na hře kde hlavního hrdinu hraje Norman Reedus. Za toto bych upsal duši satanovi...
    #pull the lever...
    #fu*konami
    • Ty máš toho kodžimu tak hluboko v análu že ti to musí lechat mandle, ne?
    • Tyhle Haštagy *7* už přestávají být kůl.

      Jinak jo, nechápu proč to takhle v zárodku pohřbily, asi k tomu měli moc pádný důvod... nebo nás jen tahaj jak se řiká za fusekly.
      • jedinej pádnej důvod je že #fu*konami se o hry moc nezajímá a prachů má dost hlavně z pachinko machines...
        #hashtagsarecool *5*
        • Zdroj bohužel nemám ale nedávno jsem četl, že hry vydělavají Konami víc než pachinko. Problém je v tom, že CEO Konami je totální mamlas, kterej dostal firmu od tatíka.
          • blbost, co já četl, herní divize je pro ně okrajová záležitost... automaty a pak aj nějaký továrny či co jsou to hlavní...
            • nope jacku, zase se pleteš... Konamu začínalo jako opravna a prodejce jukeboxů...
            • ja jsem zase cetl ze vy dva jeste oba tucny ho*na co resej naprosty, opet, ho*na
            • Takže je to megalomanská společnost ale základ byl přece u nich vždy ve hrách ne? Proč by upřednostnovali něco jiného... to nechápu. Spíše to budou okrajové aktivity... na přilepšenou.

              Nojo začínali a upřednostonali je něco poněkud trochu jiného. *3*
              Mimoto začátky jsou vždy poněkud rozdílné...
            • konami je mateřská společnost, která pod sebou má tunu dalších firem s různým zaměřením... podívej se klidně po netu, konami je gigant a herní část je pro ně jen zlomek... Klasické AAA hry pro ně nemaj moc přínos, spíš různé blbiny typické v japonsku...
            • Továrny? na co proboha *8* *7*
        • Automaty jsou bussines jako každý jiný... dokusd na tom v Japonsku budou lidi hrát...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit