Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dos byl kompletni, ale zrejme v ramci pripravy na 2. dil ho prevedli do novyho enginu a pridali tam par zmen
  • Ať napřed dodělají jedničku a pak ať vybírají peníze na dvojku. Zatím pořád čekám, až dodělají první díl.

    PS: Všimněte si té ženy na artworku, schválně, za jak dlouho prosadí SJW cenzuru jako u artworku na první díl?
    • Morraw
      Co přesně mají dodělat ? A jestli, tak si počket na Enhanced verzi na konci roku.
      • No první díl ať dodělají. Já vím, že se tomu říká "enhanced" verze, ale v situaci, kdy se zahasuje i do příběhu, tak ta hra prostě pořád není hotová. Lidi, co hráli tu původní verzi, vlastně ani nevědí, o čem to bylo, protože finální verze příběhu ještě nevyšla.

        Už bych si Divinity rád zahrál, doufám, že se za půl roku nedozvíme, že enhanced verze byla jen taková sranda, a že ta pravá final verze bude na Vánoce 2017.

        Dřív vycházely hry celé najednou a pak za čas pár datadisků. To bylo prima.
        • Morraw
          Tak on to nebude update. Můžeš to brát jako "novou" hru. Já jsem to dohrál a jsem naopak zvědav co bude změněno. Příběh jako takový mi smysl dával.
          A když to vemu obecně, tak každá hra by se dala upravovat a dodělávat po vydání, což se většinou děje.
          A navíc Larian se rozhodl udělat EE verzi na základě odezvy od samotných hráčů.
          • Rozumím, ale já nestíhám hrát každou hru třikrát. Podle mého, prostě ať vydají hotovou hru, řeknou "to je hotová hra" a já si ji zahranu. Tyhle trendy, že vyjde vlastně polovina hry, protože zbytek pak bude v DLC (viz Fallout 3) mi vadí - Fallout 3 jsem hrál hned po vyjití a vlastně jsem hrál nehotovou hru, jak se následně ukázalo. Netvrdím, že to Lariani dělají stejně, ale jsem celkem rád, že jsem DOS nehrál, když to stejně nebyla finální verze.

            Odezva "samotných" hráčů zní skutečně zlověstně. Nezapomínejme, že i Peter Jackson se nad výkalem jménem Hobit zaklíná, že to udělal pro "fanoušky". Kdo chodí na games do diskuzí, může si udělat dobrou představu, kdo to také mohou být "samotní" hráči. Umělec má mít vizi a té se držet, ale to je zase na jiný rant *3*
  • Corvus
    Takže asi takhle: První Original Sin se zaplatil po 12 dnech, druhý Original Sin po 12 hodinách a penízky vesele dál naskakují. Mě osobně se nezbývá než těšit na Vánoce 2016, protože jsem hrdým backerem (a nestydím se za to) a na polici se bude vyjímat další sběratelská edice (stejně jako v případě prvního dílu) *14*
  • DeDy
    Jen škoda, že Kirill Pokrovsky již nesloží další úžasnou hudbu pro Divinity. Velká čest jeho památce.
  • deathfish
    Waaau, to vypadá hodně slušně. 26.8. 17:37 říká pan Homola, že měli přes 100 000. Dnes 27.8. 9:34 se dívám já a částka je přes 586 000 *8*

    Přeju jim to velmi! Jedničku jsem si s kamarádem nesmírně užil! *15*
  • Tak snad to mají dobře propočítaný. Hra určitě vyjde a spousta lidí to pojme ne jako podporu vývoje, ale jako předobjednávku za luxusní cenu. Čili asi vyberou ranec, ale otázka je, jak se to bude prodávat, až to vyjde, když to teď tolik lidí backne.
    • DeDy
      Ono těch lidí, co hru koupí, až bude hotová, je hodně. Ale i tak mě udivuje, že na KS jdou. Přeci jen na KS je cena poloviční než finální produkt. Vlastně se jedná o slevu 50 %. Když vyberou $1.500.000 tak o stejnou částku "přichází". Vím, nejde to takto přesně matematicky počítat. Ono je asi lepší udělat si reklamu u hráčů na internetu díky KS, než si půjčovat u banky s čímž mají Lariani velké zkušenosti.
      • Vzhledem k tomu, kolik si normalne ukousne distributor (pokud vim, Steam si bere 30 %, jini mozna i vic, kamene obchody urcite) o moc penez neprijdou. Nemluve o tom, ze nejen kvuli inflaci maji penize ted vyssi hodnotu nez stejne mnozstvi penez v budoucnosti.
        • DeDy
          KS taky není zadarmo ;)
          • KS si bere jen 5 % (+ neco malo pres 3 % poplatky za platbu).
  • danny_the_hound
    Tak už majú vyše pol milióna... za menej ako 12 hodín. V dobe, kedy má Kickstarter časy svojej najväčšej slávy za sebou je to vskutku úctyhodný úspech *5*
    • Morraw
      "Funded by people with good taste!" Tady jde vidět, že to táhne opravdu kvalita hry a ne marketing jako u velkých her. Věřím, že tak 1.5M minimálně dají.
  • No one has as many friends as the man with many cheeses! *5*
    • Tilwaen
      Heavenly herring, delicious dogfish, yours for the scrap of gold each...
      They say it is a crusade. A crusade for what!
  • Kdybych chtěl zkusit tohle (první díl) nebo Pillars, co byste mi doporučili?
    • DOS je zabavnejsi. Enhanced edice je za dvermi. POE je misty dost nudna, neprehledna a preslozitena. V POE se snazili uspokojit kazdeho a protoze vybrali na KS dost dali tam vseho pravdu dost. Jenze mene je casto vice. :-]
    • DoS bolo "zabavnejsie" jednoduchsi pribeh, tahove boje a zaroven dost narocne. PoE bolo take vaznejsie dost temny a komplikovany pribeh ale super, boje realtime+pauza a nebolo to take narocne (samozrejme zalezi na nastaveni obtiaznosti) viacej lore aj zaujimavejsie postavy a zaroven slusny nastupca hier ako Baldurs gate a Icewind dale. Tazko sa vybera jedno, pockaj na zlavy a kup obe. Ak nie si velky RPG fanusik asi by som skor odporucil DoS ale ako ti pisali vyssie pockaj na enhanced edition vyjde tento rok
      • dos je narocnej jenom zezacatku, nez clovek udela par sidequestu, ve chvili, kdy nejsou nepratele v levelu napred, tak nemaj sanci prakticky v jakymkoliv mnozstvi

        ja si to napotreti dal solo (takovy solo, ze jsem dokola zabijel na prvni urovni i svyho wingmena, aby se mi nepletl pod nohy, a myslim, ze na hard obtiznost nebo vychozi, uz nevim, ja tam pak uz delal strasny veci, to solo jsem totiz jel zaroven jako total badass, takze nakonci uz na me dokonce ten wingman i sam utocil, protoze me hatoval uplne kazdej v tom svete) a krome zaverecnyho boje jsem prakticky nikde nemusel nijak zvlast spekulovat jak to prezit
        • jo a build jsem mel fightera se stitem, ten potom se spravnyma vecma byl vicemene nesmrtelnej, resistance na vsechy utoky pres 100% takze me utoky lecily, ten zaverecnej souboj byl narocnej kvuli ty zeleny zince, ta mi umirala, ja ne
    • Počkat na slevy a koupit oboje. Když už bych si měl vybrat, mně víc sedly Pillars, ale to je fakt věc osobních preferencí. Neuděláš chybu ani s jednou z těch her.
    • Sims 4, to je aspon zabava *5*
    • mně víc sedlo PoE.
      Ale pokud jsi nehrál, tak si zahrej Planescape Torment, to je uplně jiná liga než obě tyto hry.
      btw, opravdu jsem zvědav na Numeneru
    • fallanga
      Rozhodně DOS. PoE je o dost složitější a dle mého, ne tak zábavné.
      • Také preferuji DoS ... především tím že mi soubojový systém v PoE lezl doslova na nervy kdežto DoS je v tomto ohledu naprosto geniální ...
      • Složitější? To né, právě naopak. Jen je víc ukecaná a méně zábavná, vlastně stojí za prd.
    • dos, to je pristupny kazdymu rpg pozitivnímu, jen ti nesmí vadit hyreni barvama *5*
      • jo, ale doporučuju počkat ted na tu rozšířenou verzi, pokud tam nebudou novy bugy, tak to bude uplne vymazleny
  • Morraw
    Tentokrát bez váhání přispěju. A také jsem si všiml, ze v odměnách je Lorebook, takže konečně soupis historie světa? Co se týče samotné hry, tak série Divinity zraje jako víno. Líbí se mi, že budem moci hrát za více ras, modely postav jsou hezčí, více kouzel, skillů, nepřátel, prostě všeho. Za svůj co-op systém by měli být Lariani chváleni na každém kroku. Ale dost keců. Cloumá se mnou čirá radost a nadšení neboť D:OS 2 je příslibem kvalitního RPG a desítk až stovek hodin zábavy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit