Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle hra nebude mít velký úspěch. Vávra si sice splní svůj sen o vlastním RPG z českých končin, ale pro většinu hráčů to bude příliš realistické a málo pohádkové.
    • Bude to právě naopak a pod úhlem 41°
    • Právě to vidím jako velký plus. Proč se vydávat opět do středověku a zabíjet různá monstra a draky pomocí magie, když na to už je tu mnoho jiných her. Občas to chce změnu.
      Třeba KCD bude mít úspěch a možná taky ne.
      Ale když to nikdo nezkusí, tak budeš stále dokola zabíjet nadpřirozená monstra.
      Já se rád ponořím do hry a budu si moct říct, že takhle to tu před pár stoletími mohlo fungovat.
      Každému se to zamlouvat nebude. Ale každému asi taky není po chuti nadpřirozeno atd.
      Hold vše má své zastánce a odpůrce.
  • Jedinou omluvou by snad mohlo být, že vám ten článek doručila Česká pošta včera :)
  • Late dojmy z early access.
  • Jedna zajímavost ze SteamSpy: česká hříčka simulátoru bezdomovce Hobo: Tough Life má více prodejů než KC:D.

    KC:D - 2600
    Hobo: Tough Life - 4100

    Jasně, že vím, že KC:D je pouze v předprodeji, ale stejně... Docela to ukazuje velký nezájem hračů, když porovnáme PR a úsilí o prezentaci obou her.
    • Mart9
      To přece vůbec není žádná zajímavost. Ta hra má snad desetitisíce backerů čekajících na hru, zatímco Hobo asi jen ten steam.
    • Rozdil je v tom ze hobo mas celou hru a kc jen malicky vysek, takze vetsina ceka az to vyjde
    • a kdo kupuje v predprodeji? kor 4 mesice predem?

      bud blazni nebo nadsenci
      • mezi neadsence muzes zaradit bakery a hned jsi v cislech uplne jinde
    • Llour
      Neukazuje. KCD není zavedená série ani značka (tudíž má nízké předprodeje). Je to první hra nového studia, o které vlastně drtivá většina hráčů neví. Jeho úspěch či neúspěch bude záležet především na ohlasu samotných hráčů až PO vydání hry *3*
  • risa2000
    @Redakce
    Nechcete ten článek stáhnout, domluvit se ve Warhorse a podívat se na aktuální build? Podle mého Steamu byl poslední update na betu před rokem a půl.

    Tohle je snad světový unikát, napsat recenzi na hru ve vývoji z rok a půl starého buildu. Když v mezičase i lidi z games hráli (nebo viděli) novější buildy, např. na letošním E3. To mi hlava nebere.
    • Recenzi? Článek se jmenuje "dojmy z early access bety".
      • risa2000
        Doufám, že těm, co můj příspěvek četli, dojde, jak jsem to myslel.
    • Koukni se na předchozí článek o této hře a bude ti to jasné, tady KC nemají rádi :)
      • *články
  • Času dost. Tři měsíce jsou dlouhá doba. Určitě to zoptimalizují a doladí i ovládání během boje. Už se těším, až budu kovářem a budu kovat zbraně na kšeft. Boj mě moc nezajímá.
  • Vzhledem k tomu, kolik jsem strávil času čtením komentářů, dojmů z hraní alfy/bety a sledováním videa Warhorse, doufám, že to nakonec dobře dopadne, jinak končím se sledováním her ve vývoji, crowdfundingem a začnu hrát šachy.
    • Ztráta času. Stejně to jsou jen PR sliby. Lepší si pustit/zahrát něco jiného a pak si to koupit po roce nebo ještě dýl již prověřené, s hromadou patchů a DLC v kolekci. Her je tolik, že stejně není čas a o nic se nepřipravíš, když počkáš. Spíš naopak to bude odladěné a pokud ne, tak nebudeš tolik nadávat jako ti co to koupí v předpordeji a z pytle se zajícem vypadne jen něco hnědého zapáchajícího a mazlavého.
    • Sachy hraju ale taky to neni nic moc, pravidla stagnuji a jsou porad stejne a sachovou hru s poradnou grafikou a animacemi ani nesezenes.
  • Rejsek
    Vávra k těm special edicím ty meče asi neměl prodávat. Jestli to pokadí, tak mu nespokojení backeři přijdou rozsekat lebku :-/
    • Je to dvousečná zbraň, musel s tím počítat. Navíc všichni ví, kde bydlí, jak se pořád promenáduje po Praze. Když to bude průser, bude muset emigrovat.
  • Tak pán Vávra asi nebude úplne najschopnejší menežer keď podľa vlastných slov asi rok pracovali na autonómnej AI koňa, aby nakoniec zistili že to nie sú schopní spraviť. Čo samozrejme nie je problém, že to nevedeli spraviť, ale že sa do toho vôbec púšťali a že minuli tak veľa času na zbytočnosť.
    Ja som vravel už pred dvoma rokmi že realizmus v hre netvorí len reálne oháňanie mečom, ale aj fyzika a zásahové zóny/zranenia. Už starý Oblivion mal povalenie na zem, omráčenie, vyrazenie zbrane z ruky, Fallout od bethesdy mal zranenie končatín a krívanie atd. Stačilo čítať diskusie na games.
    Ale najvačšia chyba je že to hodnotíme ako AAA hru. Proste s takým rozpočtom a malým tímom neskusených ludí sa nedalo spraviť viac. nebude to konkurovať Skyrimu ale skôr by som to porovnával napríklad s Elexom. A aj B-čková hra dokáže zabaviť a nájsť si fanúšikov. *3*
    • i béčková republika může být fašistickým státem...
    • Lukass
      Elex je jedna z nejlepsich her co sem kdy hral a jednoznacne patri k nejlepsim hram roku. Takze nevim o jakym becku tady meles.
      • Elex je béčko sorry...gameplay zamrznul v Risen 2
      • to jsi toho opravdu moc nehrál, i když u tebe mě to nepřekvapuje...
  • zlatej Skyrim :-)
    • Llour
      Tak oni klidně mohli udělat generické fantasy RPG ala Skyrim a v klídku vydělat. Já jsem rád, že se alespoň někdo pokouší hry někam posouvat. A třeba to nevyjde, to se stává. Ale kdyby všichni pořád jeli teorii "zlatej Skyrim" tak se v životě nevyhrabeme z 2D *7*
      • A mě by to vůbec nevadilo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit