Přejít na výpis diskuzí

Kingdom Come: Deliverance představuje různé možnosti řešení úkolů

17.11.2017 11:54
Aleš Smutný 397 příspěvků

Nové, desetiminutové video od Warhorse se věnuje jedné z hlavních předností hry, o kterou by se měla opírat – flexibilitě při řešení úkolů. Vše so točí kolem krátkého úseku z mise, která se věnuje přepadení statku, kam je hlavní hrdina poslán společně se skupinou zbrojnošů, aby vyšetřil, co se stalo....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hejtři, jděte se léčit...
  • Měl bych dotaz. Všiml jsem si, že v tomto videu jsou všechny postavy při konverzacích dost nepřirozeně strnulé. Jen stojí na místě a maximálně hýbou rukama nebo se trochu kroutí. Jsou všechny konverzace takhle uspávací?
    • A já myslel, že konverzace je o obsahu a ne o animacích. Holt CoD generace odkojená bluckbusterem...
      • Pokud jsi prodelal obrnu, kape ti slina od huby, telem se vubec nehybes a negestikulujes, tak ano. K tomu nepotrebujes hrat COD.
        • Promiňte, ale neberte si handicapované lidi do vůbec úst, když nevíte, o čem mluvíte. Jste „dobytek“...
          • Ja se za to nestydim. A vy?
            • přeji vám, abyste svých slov nemusel nikdy litovat...
            • jo, aha. Vy myslite hlavniho designera... uz chapu.
            • Dělat vtipy na adresu handicapovaných je nechutné... dělejte jak myslíte.
      • přesně tak :-)
  • Měl jsem možnost si zahrát hru tento víkend na GDS a musím hře přiznat že mě v představené, úvodní sekvenci hry, velice dobře navnadila a těším se až budu ve hře rozkrývat

    otcovu minulost a jeho spojední s místním lordem. Partička kamarádů které má Henry ve Skalici je docela veselá kopa a i když nemají v úvodu moc prostoru, tak si říkám že by bylo fajn kdyby aspoň jeden z nich útok na Skalici přežil. Cut scéna útoku na Skalici vypadá velmi pěkně a hře se podařilo že mi to nebylo jedno a bylo mi líto zavražděného otce i matky.
    Ano občas nekde doskočila textura ale to mi je jedno. Jestli narativní kvalita bude alespoň tak dobrá jako v úvodu, tak budu spokojen.
  • Umí někdo z vás vyrobit sám Trabanta? Pravděpodobně ne, ale určitě můžete říct, že Trabant není dobré auto.

    Stejně to samé se dá říct o KC:D. Nikdo by sám takovou hru nedal dohromady. Přece na ní nepracuje Vávra sám. Většinou zde lidé kritizují naprosto zjevné nedostatky a Warhorse by udělali dobře kdyby jim naslouchali...
    • to nic nemění na faktu, že trabant v zavodech s normalnimi auty neobstoji ;-)
    • tos jeste nevidel zavody trabantu, to je maso!
  • Když tak koukám na historii článků o KCD hlavně vzhledem k času - věří ještě někdo tomu, že KCD vyjde v termínu a pokud ano, že na ni nebude sedět 99+ ze 100+ důvodů.......? *5*
    • Mart9
      Teď už to musí vyjít. A čekám day one patch.
    • Pan_Klobouk
      Verim, ze vyjde v terminu. Teda na PC. Vydaji to ve stavu v jakem to bude. Tedy velmi zabugovane. V jinem stavu to ani nikdy nebylo.

      Konzolova verze urcite v unoru nevyjde, potrva dlouho, nez jim to MS a Sony schvali. Pokud vubec nekdy. OK, jednou to procesem proleze, do pul roku od PC verze, at nezeru.

      Presne takhle to bude, hodnoceni nekde kolem 5-6/10. Plati pro PC verzi, tam alespon bude hra trochu vypadat a bude se trochu hybat.
    • Nezlobil bych se, kdyby vydání ještě odložili.
      • Hře by to asi prospělo, ale těch odkladů už bylo dosti a komunita by asi neměla radost z dalšího.
        Navíc už mají jasné datum vydání.
    • Už se těším, s čím fanatici Skyrimu přijdou. *5*
  • Přemýšlím nad alespoň jedním rozumným důvodem, proč si banditu při útoku oběhl a čekal s útokem na připravení oponenta....netušíte někdo?
    • Aby to bylo fér, ve středověku měli všichni morálku a všichni chodili do školy šermu.
  • To vypadá extrémně nudně. Mají štěstí, že ten combat může přinést spoustů glitchů, takže se to možná chytne na gify...
  • Všechno dobré, je vidět, že s komplexní příběhovou linií se máme na co těšit, jen mě zaráží ty trhané animace u cinematic dialogu, vždycky jedna nebo obě postavy poblikávají až trhaně se pohybují, jako bych se díval na starou televizi s nízkým framerate. Možná je to slabou sestavou na které to hráli. Doufám, že hra nebude shora omezená na 60 fps.
    • Ze pry omezena na 60 fps. Tak ten byl dobry. Ta hra se na 60 fps ani nedostane. ;)
  • Proč by ve středověku zabíjeli kvůli penězům koně? Vždyť v té době měly koně větší cenu, než lidi. Ta hra je logicky postavená úplně na hlavu. Tohle mě zarazilo už na začátku, kdo takovou šílenost vymyslel? To má být realismus?
    • Právě proto, že koně jsou v té tobě tak drahou záležitostí. Napáchat velké škody, o to tu patrně asi má jít. Přišel jste na to, jste „hlavička“ *3*
    • jamar28
      Tys to už hrál? Víš, o co tam jde? Znáš jejich motiv? Znáš příběh toho questu?
      • Jo, už jsem to viděl, jak to hrají v preview, dávali to live a ukazovali to několikrát, byl tam Vávra s tím blonďatým Švédem, nebo Němcem. Zabili jim koně, protože jim dlužily peníze. Myslel jsem, že to vystřilhli, ale jak vidno, nechali to ve hře.

        Dává to asi takový smysl, jako by Tom v Mafii nasedl na jednorožce a odletěl na Mars.
        • Lol, ne.
        • jamar28
          No a co ti na tom nesedí? Ok, nějací bandité by je ukradli. Tihle je pozabíjeli. Proč? Kdo ví, třeba část ukradli a část zabili, třeba nechtěli brát stádo koní, protože potřebovali rychle zmizet a být těžko vystopovatelní, třeba chtěli jen budit hrůzu po okolí, aby jim dal každý výpalné raději hned a nebo třeba proto, že to byla banda kreténů. A nebo to nakonec bylo úplně jinak (btw i v betě to bylo líčeno jako nebývale a zbytečně krutá záležitost). Nic ve zlém, ale tohle už mi přijde spíš jako hejt než věcná kritika.
          • "Nic ve zlém, ale tohle už mi přijde spíš jako hejt než věcná kritika." Jakoby se tady v diskusích snad objevovalo i něco jiného než hate *1*
        • wenceslaus
          Tos ale nedával moc pozor..
      • Jo, ja si myslim ze pribehy k hram ze stredoveku by meli psat jenom lidi co tu dobu zazili, takhle to neni verohodne. *15*
  • Hra vypadá čím dál lépe, rozhodně se ukázalo, že plní sliby na 100%, co se týče variant řešení. Ale největší problém je v tom, že Dan Vávra tady na Games.cz nekomunikuje s lidma, potom nemají ve Warhorse kvalitní zpětnou vazbu, zde na Games mají zdaleka největší počet dobrovolníků, kteří reportují návrhy, bugy a kritické připomínky, nikde jinde není tolik expertů, přitom Dan zde nikdy nepřispívá a dokonce odmítá pozvání do Fight Clubu! Na západě jsou všichni naučeni vše buď obdivovat nebo totálně zostudit, nulový přínos pro WH.

    Zavolejte sem Dana Vávru! Máte na něj někdo číslo?
    • "zde na Games mají zdaleka největší počet dobrovolníků, kteří reportují návrhy, bugy a kritické připomínky, nikde jinde není tolik expertů"

      To je jenom vtip, ze jo? Ja doufam, ze tohle nikdo nemyslel vazne.
    • Ano varianta vyber si srdicko nebo mecik v dialogu, to je skutecne hardcore rpg
      • Hmm... a měl bys příklad, jak by měl správně vypadat výběr řešení ve "skutečně" hardcore rpg? Plus příklad konkrétní hry z minulosti samozřejmě. Doufám, že to nebude řešení umlátit bosse hlava nahlava se štítem nebo ukotoulovat s obouručákem...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit