Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jestli ono to spis neni o tom, ze E3 ukazala, ze vyvojari dobrych her na E3 nejezdi. Posledni dobou totiz cim dal castejs narazim na naprosto genialni kousky, za prevazne par $ (10 preleze malo co), ktery sice netrpej uzasnou realistickou grafikou ... ale zato sou neuveritelne hratelny a zabavny.
    • příklad?
  • yenda1
    Hraju hry tak 25 let. A stejně jako tenkrát i dnes vychází hry skvělé, průměrné a odpadní. Nemusíme přeci hrát jen to nejnovější, poněvadž je šalbou si myslet, že hra která vyjde letos je na vrcholu herní pyramidy.
    Není lepší a dostupnější věk ke hraní her než tento. Her je opravdu kvantum, poněvadž se ta kvanta časem nastřádala. Já myslel, že už mne jen tak něco v herním světě dech nevyrazí. A lup ho. Přišel mi do cesty MGS 3: Snake Eater. Sniper souboj s The End.....co vám mám povídat, takových okamžiků zažijete pár za herní život.
    Taky sem při svých toulkách Steamem narazil na tuhle pekelnou hříčku:
    http://store.steampowered.com/app/262960/Castle_In_The_Darkness/


    Chci tím říct, že her, kvalitních je dostatek. Jenom je třeba vybírat, jako ve všem. Ale nedostatkem kvalitních titulů nynější doba určitě netrpí. Největším problémem je asi to megalomanský kvantum her. Člověk si musí mnohem víc vybírat a to chce čas, zkušenosti a ujasnění si co mne baví. Poněvadž potom to dopadá jako když kohout skáče na slepici, hru rozehraju, hraju, objeví se nová a nová je vždycky lepší, protože je prostě nová a tak pořád dokola, doblba, točíc se jako křeček v kole.
  • Třeba se ta doba, kdy vznikají kompletně nové herní žánry, někdy mezi 1985 a 2000, nebude už v této podobě nikdy opakovat, tak můžeme být rádi, že jsme byli u toho, hrát prvně Wolfenstein 3D, Dune 2, Zelda, Tomb Raider, Fallout, Karate na ZX Spectrum, prozože další generace už o tom uslyší jen z vyprávění. Hledal bych paralelu třeba u filmů, kde byla taky většina žánrů definovaná ve zlatém věku a přesto se pořád točí nové filmy s jiným přístupem, nebo se staré koncepty různě rozbíjejí a kombinují a inovují, taky dneska už nikdo znovu nevynalezne kovbojku nebo scifi, přesto se občas objeví nějaká zajímavá variace
    • pravdu dis, franto
  • Žijeme v tej najplodnejsej dobe pre videohry. Robí ich už hocikto, kto vie nainštalovať Unity. To je skvelé! Nie ako kedysi, ked sme hrali len pár hier, čo nám predhodili vydavatelia.
    • Plodná doba je určitě, to je bez debat. Otázka, která ale visí ve vzduchu je, jestli je to tak docela dobře. Kvantita nekoresponduje s kvalitou. Je dobře, že díky volné dostupnosti enginů (nejen Unity) má možnost udělat hru kdokoli, ale výsledkem je také to, že je tady hromada sr***k, ve které ten skutečný skvost snadno zapadne a zůstane neobjeven.
      Jiná věc je neprofesionalita v optimalizaci. Teď nemyslím běžnou špatnou optimalizaci AAA titulů, kde jde o vizuální prestiž a nedostatek prostoru pro oje** ...ehmm, tedy degradaci pro slabší stroje. Myslím tím to, že hra, kterou si dovedu představit svižně běžet i na nějaké 486ce, rozžhaví CPU a roztočí ventilátory na max otáčky. Jako proč?
      • Protoze to pisou patlalove, ktery vubec netusej co z toho jejich pasqilu ve finale vyleze. A to se zdaleka netejka jen games ... neni to tak dlouho co sem resil ze zakaznik nestihne spocitat vejplaty do terminu (10 dnu). Na 4x10 jadrech. Tak sem mu predved jak jim ty vejplaty spocitam za 10 minut ... nevim teda jestli dodavatele uz zastrelil nebo se na to teprve chysta.
      • Ani dříve to nebylo tak růžové. Kopírky a reskiny také vycházely, ale zapadly. Dnes je pravda, že je často problém narazit na něco opravdu kvalitního v záplavě odpadu a her, které sice vypadají zajímavě, ale nejspíš je nikdo nedodělá a zůstanou navždy v nějaké alfa/beta verzi. Ale přijde mi, že nezávislá scéna a malá studia to v poslední době docela zachraňují co se týče kvality. Konec konců se to zase vrací do stadia, kde byl menší tým, ale daleko efektivnější a schopnější než molochy, které se nám tu mezitím nakynuly. Vývojářský tým je jen zlomek nákladů a většinu spolkne marketing a košatá organizační struktura, kdy ten kdo dělá závažná rozhodnutí kolikrát ani žádnou hru nehrál/neviděl. Nehledě na styl jakým pracují. Každý chce vydělávat, ale přijde mi, že často je to pokus ždímat co nejvíc s minimem úsilí, zatímco ty menší studia ještě dělají i hry, které by si sami chtěli zahrát a ne jen produkt, za který dostanou zaplaceno.
  • Z letošní E3 me nezaujalo asi nic, ale to nevadí, protože tu mám tolik nedohraných her z předchozích let, že jeden či dva slabší roky nezaškodí.
  • Ladislav Loukota? To je ten Ladislav Loukota co před deseti lety brazdil vody internetu na SGAprojectu a vymyslel tam příběhy o Odyssey?
  • Chybí mi v článku zmíňka o konferenci DEVOLVERU. Byla to prdel, bylo to pravdivé. A Nina Sthruters je moje nová hvězda světa her. Asi nejlepší část E3 .Chci jí i příště. Check a look
  • remake shadow of colossus je sen, původní hru jsem nehrál, ale strašně sem se bavil u Last Guardiana, a tohle je prý ještě lepší, navíc jsem poslouchal OST na youtube a to je naprostý masterpiece. Dobře vypadá i The Evil Within 2.
  • stabilní, ale stagnující ?

    Totalni fraska to byla pane.
  • Myslím že E3 nereprezentuje celý herný priemysel. Je tu ešte bohatá indie tvorba, kam patria najhranejsie hry na steame.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit