Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • úplná otevřenost, co to je jako sakra je, definujte to, neexistuje to, neexistuje, ani v reálu, natož v unrealu, mantinely jsou všude, hlavně v nás, samozřejmě přílišná linearita, massefekt, kde nemůžete ani spadnout ze skály a zajít tam a tam, to mě pokaždý vytáčí, sandboxy jsou trošku jinej styl trávení času, je to na Vás, pro většinu lidí to fakt neni, maj rádi věci s velmi pěvně danejma pravidlama, některý se pak snaží porušovat, v hrách to né vždy jde, mám rád hry, kde je více možných cest, jak něčeho dostáhnout, v dnešní době je to těžké, hry se šíleně zjednodušují, nezávislé tvůrce obdivuji, ale většina hráčů jimi opovrhuje, nezávislé hry jsou někdy spíš art, kdy jde o inovace ,nápady, ale už moc né o hratelnost.....
  • GlaDOS
    No, Dallas má dost pěkny kecy na to, že dělá tu svoji hru už pár let. Když jsem před rokem nebo dvěma na The Unfinished Swan koukal, vypadal úplně stejně jako teď. Může být rád, že to Sony za něj dokončí, když on to nebyl schopný za takovou dobu dokázat.
    • Tak to dokonči za něj když seš tak chytrej *3*
      • na tebe jsme čekali
        • jste ge....ové, sami nic neumíte...je to tak, většina lidí, co nic neumí a nic nedělá a nebo nedejbože dělá ale nejde jim to, tak jen na všecko nadává..
  • christianus
    Pro me je treba frustrujici koridor kterej se deli na 2 mozne cesty. Jedna je slepa kde na konci je nejaka odmena a druha vede porad dal hlavni cestou. Neni ale poznat ktera je hlavni a ktera ne a jak je ta slepa dlouha, takze jednu vyberu a jdu a jdu a za chvili si rikam jestli se nemam vratit a zkusit tamtu protoze kdyby tohle byla hlavni tak me za chvilku prerusi nejaka animace se scriptem po kterem uz nebude mozne se vratit. Tak to ve vysledku vypada tak ze jdu kus jedny a kdyz je dlouha tak jdu zpet a jdu kus druhy, ale tam ujdu vetsi kus tak se zase radsi vratim a jdu znova tamtou o kousek dal.... a tak porad dokola. :D
  • EuroSamurai
    Fuj, sem se lek, že bude hra na motivy Dallasu . :D
  • Tak to je mi slovo do pranice.
    Přijde mi, že místní komunita ujíždí kromě stealthu mimo jiné i na otevřených světech; avšak zároveň na těhle prázdných pseudoart nehrách... no jak se toto vyvine....
  • Je to korupčník! Neví co povídá!
    Nevím jak vy, ale já u každé otevřené hry jsem vydržel dělat kraviny a vychutnávat si ten svět maximálně prvních 5hodin, pak to člověka omrzí a jde dělat tu příběhovou linii - která je koridorovka, i když se tváří že můžeš to a to..
    Pro mě osobně otevřenej svět neznamená nic víc, než jen zabití času. Chvilku se pobavíte, ale spíše si sám od sebe děláte takové srandičky.

    Já osobně za letošek nejvíce zábavnou hrou vidím Trine2, Botaniculu a MassEffect-trilogii
  • BoB.2
    Dallas králíkům?
    • Hairy_Ass
      "Bárto, ty si někdy tak hloupej, až je mi tě líto." [celou dobu ráčkuje] *1*
    • dala jsem králíků, taky slepicím, krůtám ....
      • N7N7
        A příteli ne? *2*
  • Naopak, uplná otevřenost je základ zábavy. Když si s tou otevřeností ale vývojáři neumí poradit tak je to těžký
  • N7N7
    Míchá jabka s hruškama, hra musí být především zábavná sama o sobě. Je blbost vykládat, že je otevřenost protikladem zábavy. Já mám otevřené hry rád, je to lepší než být svázaný koridorem. Samozřejmě pokud hra nabízí obrovský svět a v něm kde nic tu nic, tak to není dobré, a i ten koridor může být velezábavný, pokud je zajímavě zpracován. Takovou hlášku prostě nemůže použít na všechny hry, každá hra se musí posuzovat samostatně. Tak ať neťápe to, co se mu zrovna hodí do krámu. Vůbec nevím, co má ta jeho hra znamenat a nerad bych někomu křivdil, ale vypadá to, že z toho černobílého šílenství budou hráče tak akorát pořádně bolet oči.
  • První věta nějak nedáva smysl

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit