Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • těšim se na to, ale reálnýho zpracování interiéru se asi nedočkám
  • Coffin.Corner
    Polské studio, ruská ponorka a ještě k tomu špion jako hlavní hrdina? Skoro bych se vsadil, že si tvůrci na začátku řekli, že co nedoženou vlastní tvořivostí, to jim zajistí poprask který se okolo hry strhne. Rusové budou protestovat, čehož se chytnou masmédia, poláci na truc vyhlásí zase nějakou akci: Kup si hru a naštveš Putina a studio si bude mnout ruce jak penízky přibývají...
    No bude ještě veselo :)
    • Poliaci už dostali zaplatené dopredu... Hádaj od koho?
  • No to jsem zvědavej. Ne že bych jakýmukoliv studiu přál neúspěch! Ale tohle smrdí. Už jenom spojení nelineární hra a silný příběh je po většinu developerů sci-fi, je skoro pravidlo, že nejsilnější příběhy mají hry lineární. Ale budiž.

    Jistěže hra může vyprávět reálný příběh z relativně nedávné minulosti. To taky budiž. Ale když jde o příběh tragický, většina hráčů asi čeká, že jej bude moci změnit. Nevím, proč bych měl chtít hrát příběhovou hru, když dopředu vím, že na konci jdu pod kytky (v tomto případě pod řasy) a všechno moje snažení je dopředu k ničemu. To mi za to nestojí.

    Ne že by hra nemohla vyprávět nedávný příběh z reality, ale jde o to, jak starý ten příběh má být, aby se dal měnit, když v realitě dopadl zle. Třicet let? Nebo ještě víc? Na měnění příběhu v případě Kursku myslím ještě doba není, to je ten problém.

    Jestli má hra dopadnout tak, že část posádky, ne-li celá, bude nakonec přece jen na poslední chvíli zachráněna, tak to kašlat na slabý slovo kontroverze, to se prostě nevyhnutelně negativním způsobem dotkne pozůstalých. I když je to patnáct let. Jestli hra dodrží reálný konec, tak jak už jsem psal, to se mi hrát nechce. Na to, abych se seznámil s realitou, slouží dokumenty.

    Líp by udělali, kdyby se jen volně inspirovali a nebyl to Kursk. Jako to dělá spousta filmů a knih. Taky byly úspěšný, kvůli komerčnímu úspěchu není nutný sahat přímo na Kursk.
    (tldr verze: nevěřím tomu)
    • Taky si myslím, že zvolit pouze samotnou tragédii Kursku jako ústřední motiv pro hru se vším co k ní patří, byť dokumentární a historickou hru chtějící komemorovat a ukazovat, je krok momentálně pořád zanechávajicí jakousi pachuť. Už pro tu samotnou podstatu toho incidentu a jeho vesměs patnáctileté čerstvosti. Ale nemuselo by jít výhradně o tu dobu uběhnuté od takové události, ale větší význam bych hledal v pochopení, čím vším tahle ta událost vlastně v jádru je (tragické potopení vojenské ponorky). Troufám si tvrdit, že stejně zvláštně by to působilo, kdyby někdo chtěl herně zpracovat na základě skutečných události pouze samotný pád letadla. Filmové zpracování by v tomhle nebylo ničím tak zarážejícím, ale to herní, třebaže sám věřím, že hry mají podobnou sílu a potenciál zhmotňovat historii, se nezdá v těhle případech tak jednoznačně optimální.

      Na druhou stranu se paradoxně nabízí srovnání s dalším chystaným a podobným herním "dokumentárním" projektem s tragickým tématem - Titanic: Honor and glory, což má být adventura, ve které bude hráč na téhle slavné lodi zažívat asi nějaký fiktivní detektivní příběh až do jejího známého konce. Třebaže by se to někomu mohlo zdát stejné jako tady u Kursku, je u toho podchycení toho tématu a k přístupu k němu na jedné straně jako hry a na druhé jako historické prezentace, cítit jistý rozdíl a dojem je zcela opačný, hlavně bez nějakých ať už z pohledu hráče nebo zájemce o dějiny velkých pochybností o nutnosti celého zpracování.
      • Ako vôbec môžeš porovnávať potopenie ponorky Kursk (keď dôvody potopenia sú diskutabilné, rovnako ako napr. vražda JFK a teroristický čin s WTC) s jasne zdokumentovaným potopením Titaniku, kde bolo zachránených a následne vypočutých mnoho očitých svetkov? Čo myslíš, keď píšeš: "...že hry mají podobnou sílu a potenciál zhmotňovat historii..."? Vyjadruješ sa sice vznešelo, ale iba pri tom kecáš. Poliaci na základe úlohy od USA akurát tak "zhmotnia" verziu USA o potopení Kursku, ale žiadnu "históriu" zhmotniť nemôžu a ani nechcú.
  • Hele jen hlupák s hlupákem se hádá. Takže ty kokotiny cos napsal neřeším, jen by to chtělo se zamyslet že všechny ty dokumenty jsou USA produkce nikdo je tam nezakazuje atd. Tomu se říká svoboda slova. Takže můžeš klidně brečet, ale věř, že nikomu by to žlučníkem nehnulo.

    Co se týče hry tak nemyslím, tak nevidím moc velkou budoucnost v "dokumentárních hrách" a komerčně už vůbec ne
    • Táto PC "hra" o potopení ruskej ponorky Kursk, vytváraná poliakmi, nemá mať dokumentárnu či komerčnú úlohu, ako úplne mylne uvádzaš, Rubydup, ale úlohu ideologickú a propagandistickú. To je to, čo mi na nej vadí.
  • Odulin
    Sakra, podle screenu jsem nejprve myslel, že vybouchl nějakej pozounista....haha:)
    • Tilwaen
      Hodně pobavilo, díky *1*
    • Úplně to samo *1* *1*
  • Ja navrhujem, aby v ďalšom Hitmanovi bola úloha od CIA zabiť J.F. Kennedyho - podľa skutočnej predlohy. Potom by mohol byť časový posun a znova úloha od CIA - vyhodiť do povetria dvojičky WTC a samozrejme aj tretiu budovu. Všetko s výbornými detailami, litrami krvi, výkrikmi atď. Američanom a ich riťolezom by sa to ale určite zdalo príliš nevhodné. Prečo? Veď v hrách môže byť zabíjanie nemeckých nacistov, ruských vojakov, vietnamcov... prečo nie aj pravdivo stvárnené zabíjanie amerického prezidenta v Dallase a insider-job v NewYourku?
    • soudruhu soudruhu, vy jste jasný případ...
      • hovorí červená čiapočka so židovskou hviezdou na čele? :)
    • Můj ty světě... :D

      Mimochodem, na tomto projektu jehož jistota není jistotou, dělají v Polsku, takže jaký názor máš, že tuto epizodu v dějinách zahraniční země zpracovává právě země, která se zemí k níž tato historická událost náleží, nemá z dlouhodobého náhledu sympatie zrovna v zelené? Bacha, ať z těch konspirací nebouchneš. :D
    • protoze takovych blaznu jako jsi ty je prilis malo, aby se to dobre prodavalo
    • hod tieto napady cinanom alebo rusom, mozno sa toho chytia...a mozno nie
      • Rusi aj Číňania uvažujú ináč ako američania a ich riťolezi. Tak hlboko by neklesli.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit