Přejít na výpis diskuzí
Lara měla v Tomb Raider jezdit na koni a mlátit obry
19.3.2013 | Aleš Smutný
39 příspěvků
-
Blbý je, že tahle Lara už obry nemá.
-
Lara Croft vs. Necromorphs
-
ano najlepšia hra , len tak dalej ,, nemam k tej hre nič iba to že pokračovanie bude o XXX rokou *14*
-
Tento Tomb Raider je najlepšou hrou akú som v poslednej dobe hral. Výborný scenár, hudba slušné ovládanie a výborná predloha pre film. Ja by som dal 9,5 /10.
-
-
Za zmínku stojí i skvělý systém krytí
-
-
Mám pocit že v tomhle díle se na laru všichni dívají špatně, oni jí prezentují jako nebohou amatérku na svém prvním skutečném výletě a to nedává smysl vzhledem k příběhu celé série. V tomhle díle už toho má přece spoustu zasebou, nehledě na roky tréningu když byla malá...
Edit: Hlinění chlapečci byly děsivější než celej tenhle díl... -
-
ma 21 rokov a nič za sebou nema
-
-
lara v 15 letech http://www.youtube.com/watch?v=rrg_Xskdy6g v 21 ztroskotala s letadlem v himalájích, tady máš její bio http://www.tombraiderchronicles.com/lara/info.html
Na tom ostrově v irsku našla bestiář popisující všechny démony. V tom samém roce našla s von Croyem artefakt Iris... -
-
pokud vím, tak je nejnovější díl reboot nebo restart, takže se jede na novo, bez jakékoliv předchozí historie
-
-
To ano, ale v niektorom z oficialnych prehlaseni sa vyjadrili ze v tomto diely zistime, ako sa z Lary stala ona skvela archeologicka akou je v dalsich dieloch...Taakze potom oni sami priznavaju nejaku spojitost ci navaznost s ostatnymi dielmi serie, nie?
-
-
-
-
-
To video o nicem popravde nevypovida. Jen preprodukcni animace a jedna nascriptovana cast levelu, kde je animace a hrac muze rotovat jen kamerou. Ted je tam misto toho slide. S pribehem, mechanismy a dalsimi vecmi to moc spolecneho nemelo. Zbytek jen nahazeny environment a jeste k tomu z placeholderu.
-
Náhodou by to bylo dobrý, i ten konec vypadal dost dobře
-
docela stara zprava.. jinak byla hratelna verze .. je i nekde na youtubu *3*
-
Nevím co je horší jestli ten casual pro cvičené opice co nám přenesli nebo tahle šílenost.
-
To je důvod, proč bych nikdy nechtěl dělat v herním průmyslu na nějaké kreativní pozici. Těch hodin práce, co do toho muselo jít a nic z toho :( Iterovat, iterovat, iterovat.