Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lukass

    Tvl to je hnuj tady,  to jako v dnesni dobe lidi nemaji 500 na hru.  Nechapu.  Jack to je ubozaku kral,  kolik ti je Jacku ze takhle piratis kazdou hru,  mas kamose,  mas vubec v zivote neco jinyho nez pirateni her? 

    • Derp_1337

      Sice nevím, co Jack zase napsal za blbost (jeho comment je už smazaný), ale zrovna ekonomiku DLC bych neobhajoval. Ve spoustě případů je to jenom další tahání peněz z fanoušků za obsah, který klidně mohl být součástí originální hry, kterou jste si koupili.

      Tím neříkám, že to taky musí být případ Shadow of the Tomb Raider DLC The Forge, ale v jiných případech to tak často je.

      • NA stranu druhou, lidé si myslí, že dodatek "by měl být součástí původní hry" prakticky pořád. Tenhle názor jsem slyšel třeba i v dávné minulosti na Opposing Force k Half-Life. Tedy lidem se zavděčit nedá. A i když to v dnešní době pravda je, tak tohle zrovna nevypadá úplně na ten případ.

        • JamesFaith

          Jo, přesně tak.


          Argument "mělo být součást hry" slýchám už od prvních datadisků, kdy se některým nechtělo platit ani za ty opravdu velké. Ironií je, že dnes se kritizují DLC a vzpomíná na ty datadisky, které se kritizovaly úplně stejně.

          • 0011

            Já na datadisky nikdy nenadával, ale DLC mi vadí dost, protože ale chci hry kompletní tak mi nezbývá než je kupovat. Zrovna u Lary mám croft edici takže doufám že dlc budou stát za to. Některá dlc defacto svojí délkou a obsahem datadisky jsou (Fallout New Vegas) ale někdy je to slabota drahá i za těch pár euro a navíc jsou součástí hry, u jedné nejmenované české hry ze středověku se mi po koupi dlc odemknul obsah, který už byl na disku, nic se nestáhlo. Podobnou aféru mělo i Bioware u ME už nevím který díl, myslím že 3. Nic proti tomu když obsah vytvoří po vydání hry, ale pokud ho vezmou z hotové hry(protože prachy) je to špatně

          • Derp_1337

            Samozřejmě záleží kus od kusu.

            Jsou tady čestné vyjímky jako třeba W3 DLC Srdce z Kamene a Víno a Krev, kde hratelnost byla několika násobně větší než má většina AAA her a ještě k tomu za směšnou cenu.

            Bohužel jsou pak tady i úplné opaky.

            • Stejně tak to bylo s datadiskama. Některé byly super, některé slabota. Třeba zrovna Half-Life a jeho Opposing Force vs Blue Shift. Byť Blue Shift byl stand-alone datadisk, tak nenabídl tolik obsahu co Opposing Force a navíc byl za 999,-.


              Byť tedy osobně Blue Shift miluju, obsah sice neměl, ale forma byla skvělá (byť krátká). Prostě pobavil. Ale je to skvělý příklad, jak už v dobách datadisků byl prostě rozdíl v rozsáhlosti, obsahu a ceně. Stejně jako je to u DLC.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit