Legendární hororová akce Dead Space se asi vrátí v plnohodnotném remaku
-
Remake Dead space? Beru okamžitě a všema deseti :)
https://www.youtube.com/watch?v=BQ3iqq49Ew8
-
Dochází nápady nebo co?
-
-
Tak je to EA, tak co čekáš?
Nejdřív zavřou vývojové studio, které stálo za Dead Space a pak akurát recyklují starý obsah. Klasická EA.
BTW: původní vývojáři Dead Space založili novou firmu a dělají na podobné hře The Callisto Protocol.
-
-
Smutné no
-
-
-
Remake Dead Space? Proč?
-
-
Teď jsem si vzpomněl, že původní vývojáři Dead Space se většinou rozutekli poté, co je EA zavřela, ale dost se jich zpátky sešlo a založilo nové herní studio. Momentálně dělají na novém hororovém survivalu z vesmíru The Callisto Protocol. Bohužel vydání bude nejdřív až v roce 2022.
-
1 díl moc dobře na nových strojích nejede a to ani pokud si s tim pohraješ.
-
-
Tvoje prohlášení je dost zavádějící. Tak nějak naznačuješ, že Dead Space má problémy na "nových strojích", ale přitom většina současných bugů je tady už od prvního vydání Dead Space!
Už při vydání v roce 2008 se vědělo, že Dead Space je dost zprasený port z konzole! Stačí se jenom zamyslet nad tím, že ta hra nemá nastavení citlivosti myši!!!
Navíc pohyb myši je svázaný s FPS (WTF?!), což relativně fungovalo, když jste měli stejných 30FPS jako Xbox360, ale když hráčovo PC mělo větší FPS, tak se objevovaly problémy... Ten problém ještě víc narostl s moderními graf. kartami, které jsou schopny vyrenderovat Dead Space s víc jak 200FPS.
V současnosti se problém s nehratelnými skoky myši řeší buď omezením na 60FPS přes ovladače grafické karty (nepoužívat ingame nastavení Vsync, ale je třeba natavit to manuálně přes ovladače graf. karty) a nebo hraním přes gamepad (gamepad funguje bez problémů).
Samozřejmě pak jsou tady i lidé, kteří vůbec žádné problémy nemají na nejnovějších strojích a klidně hrajou i na 4K s Win10. Problém bude dán asi kombinací určitého HW a SW.
-
-
Dejme tomu, ale to nemění nic na faktu, že ta hra by potřebovala remaster nebo remake aby se to dalo hrát normálně na dnešní poměry.
-
-
-
Proč? Protože se najdou hlupáci, co to neustále kupují.
Udělat remaster nebo remake je většinou velmi levné v porovnání s vývojem kompletně nové hry, takže EA z toho chrochtá blahem.
-
-
No ona to byla spíš recnicka otázka. Je jasné, že důvod jsou prachy za minimální práci. Imho žádná hra od éry ps3/x360 remake nepotřebuje, jsou to hratelnostne naprosto moderní hry s ucházející grafikou dodnes. Ony vůbec ty "remastery", jsou spíš jen porty na nové konzole. Natož remaky.
-
-
-
Dalsi remake…. A scenariste nebudou mit co zrat.