LongPlay - Half-Life #1: legenda očima nezasvěceného
-
Jak můžete nazývat HLS remasterem? Pěkně to zpackali. Spousta věcí, která fungovala v původním GoldSrc Half-Life 1, tady nefunguje vůbec, nebo jenom částečně. Pár příkladů:
1. Osvětlení - V HLS je celou dobu strašná tma. Ne proto, že by to byl záměr, nebo protože by Source nebyl schopný lepšího výkonu. Je to proto, že port z GoldSrc byl odfláknutý.
2. Textury - Textury jsou stejné jako v původní hře, ale zde mají zvýšený kontrast. V kombinaci s problémem s osvětlením to působí divně. Chrome efekt (viditelný např. na revolveru nebo helmách strážníků) vypadá v Source otřesně. Navíc se skoro neleskne, čímž popírá svou podstatu. Kromě chrome efektu nefungují ani random textury. V původním HL se textury po načtení mapy samy obměňovaly, aby se rozrušil jednotvárný povrch. Tady to ale opět nefunguje.
3. Voda - HD voda vypadá ve starých mapách nepatřičně, je strašně tmavá a budí na první pohled spíš dojem bahna.
Shrnuto podtrženo - Half-Life Source je tragédie a v porovnání s originálem se ho vůbec nevyplatí pořizovat, protože efektem hnusné grafiky kazí dojem ze hry.
-
Jak můžete srovnávat jabka s hruškama wtf mgs je odlišný žanr bože jak to můžeš srovnávat s half life s čístou fps.
I kdyby tak srovnání kdo hraje mgs 1 psx a half life 1 (pc,ps2,dreamcast)
Zde vítězí half life s multiplayerem a modifikace který tuto hru zvedají i sérií pro tuto hru zbožňujeme a navíc to zasahlo víc lidí než zmíňovaný kousky a v hernách se hrálo dlouho csko,half life deathmatch, command and conquer
Bože srovnání cená figurek, ten borec vůbec nepřemýšlel :)
-
half life platí za jednu z nejvíc overrated sérii vůbec... celou sérii jsem hrál poprvé asi před 6 lety a byl to teda porod, do kterýho se člověk musel nutit se zaťatými zuby... všechno průměr a šeď a nekonečné jízdy kanálem ve dvojce, to byl hotový teror
-
-
Half-Life určitě nesedl každému, Half-Life 2 je určitě nejslabší v sérii (epizody jsou ale naopak super), ale kromě hry jako takové změnil svět moddingu. Half-Life je prostě v síni slávy právem. A pokud jsi to hrál poprvé před 6 lety, tak se nedivím, že ses do toho nemohl dostat. Dnes jsou hry jinde. Ne ve všem jsou ale lepší, bohužel.
-
-
Zbytecny na neho reagovat, to je decko, nemuze HL pochopit kdyz to nezazil v te dobe, kdo to zazil pro toho je HL kult.
Pro me je jednicka nejlepsi hra vsech dob, i datadisky. Dvojka uz me taky tak nenadchla, ale furt to byla skvela atmosfericka hra.
Ja kdyz sem poprve zapl intro jednicky a jel vlakem, pak me vojak otevrel dvere, no byl sem z toho mimo :), pak veci jako ze vas nekdo sejme a sebere vybavu, dostavate se s pasti, ninjove, skvely skripty, tenkrat nevidana vec, pak mise na kolejich, prehrada, mise na skale, zabijeni bossu, miluju HL a nedam na neho dopustit. V roce vydani to bylo zjeveni, to dnesni decka nemuzou chapat.
-
-
Half-Life je super, ale že by úroveň datadisků byla nějak skvělá, tak to si teda fakt nemyslím. Obzvlášť Blue Shift je průměr, pokud vůbec.
Ale jinak v demu HL1 jsem utopil víc času než v některých dnešních AAA hrách :D
-
-
Blue Shift byl krátký a obsahově chudý. Naopak ale zastávám názor, že až na absenci bosů, byl hratelnostně vymazlený a level design je prakticky to nejlepší, co se oficiální cestou k HL vydalo. Užil jsem si ho, byť tedy dlouho nevydržel a cenovka byla opravdu extrém a to i zejména na tu dobu (za datadisk téhle úrovně chtěli 999,-)
-
-
on jenom trollí, ve skutečností má polštář ve tvaru headcraba a jezevčíka co pojmenoval Alyx
-
-
vím že ve hře byl nějaký robopes, ten byl docela vtipný, ale alyx bych svého psa nepomenoval...
-
-
-
-
-
Nemyslím, že by se lynč a longolay vylučovaly...