Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lidi, kde zjistím jak se hra prodává ? Je nějaká stránka, která nabízí přímo pohled na prodeje her ? Díky za info.
  • Co mě ale štve, chvástali se, že po dokončení příběhu bude možné dodělávat vedlejší questy. Což ale pravda není, protože slavný Vranik vám zruší úplně všechno. Po dohrání hry jsem zkoušel objíždět několik NPC, kde se měly mnou nenabrané questy nacházet a nic. Už žádné vykřičníky a hvězdičky. (dokončil jsem jich zhruba 90, ve hře by jich ale mělo být přes 100). Takže mise na Vraniku evidentně zruší téměř vše a přitom spousta questů vůbec s příběhem nesouvisí.
    • me zmisely akorat ukoly navazany na ten tabor pod talmbergem

      jinak mi dodelavat sly, dokonce ten po tom poslednim patchi jsem odevzdal i slaviky, ale nezkousel jsem vsechno

      maximalne jeste dojedu mec kralovny ze saby, tam cicham nejakou taskarici *1*

      questu mam splnenych asi 88 a 7 cinnosti mi zustalo otevrenych
  • Dost mi vadí jak je možné se na začátku ihned vyskillovat pak si lovem nahrabat. A jsi borec... Proto mám raději systém v gothicku a witcherovi.
    • Nevím, jaký je systém v Gothicu nebo Witcherovi, ale pokud se v KCD na začátku vyskilluješ, tak to děláš z vlastní vůle s vědomím, že budeš mít dobrou postavu. Nikdo tě do toho nenutí a nechápu, proč se nad tím vůbec někdo pozastavuje, to je snad samozřejmost.
      • 2King Kung Pao: Tomu se rika game dizajn ... a slusne udelana hra te zaroven umi motivovat k hrani, dava ti pocit zadostiucineni a k tomu je treba aby zustavala setrvale i vyzvou.

        Pokud nejaka hra v libovolny casti prejde do systemu onehit onekill .... tak vyvojar neco hodne podelal.
        • v kcd podle me dost zalezi na hernim stylu, pokud nekdo dela vsechny vedlejsi ukoly a trenuje boj, prijde o vyzvu, kdo jede jen hlavi linii, vydrzi mu to tech 30 hodin linearne gradovat

          kdo hraje 120, tak holt vic jak pulku bude bit nebozaky

          ja treba nemam moc rad scalling u nepratel, to mi pak zase pripada trenovani k nicemu
      • Protože pak je hra moc easy. A logicky hráči tohle dělají když mají tu volbu. Zlatý witcher styl. Takto hra nemůže dávkovat obtížnost
        • Lol, to jsem se opravdu zasmál. Horší progress postavy než v posledním zaklínači jsem ještě neviděl.
        • Jo, jidlo si taky presolim, protoze je na stole solnicka a ja mam tu volbu. A pak prskam na kuchare. *15*
          • Ve slušné restauraci nemáš silničku. Máš to ochucené,tak jak to chce kuchař a jak to má být.
            • Jo, u subjektivnich veci je super, kdyz jsou presne tak jak nekdo rekl, ze maji byt.
  • Mikrokokr
    Krása
  • Hra rozbitá tak, že nejde dohrát, znehodnocené sejvy, backeři oje*baní... tak se podíváme na Vávrův Facebook, jestli jsou tam nějaké omluvy nebo ujištění, že dře do úmoru, aby se všechno napravilo.

    Nope.

    Chlubí se, že si koupil novej rychlej počítač, a řeší Jourovou. Co bylo, to bylo. Zapomeňte. Ale za prachy díky, komp sviští.
    • A zoufalá nicka Dworkin se vzteká a závidí *3*
      • Kdopak se nám tady schovává pod tak originální přezdívkou... to bude nějakej srábek, že jo. *3*
    • Jack1947
      Podle mě byla chyba že to slibovali/vydávali zároven i na konzole prostě se dalo čekat že tohle prostě nevýjde a hle stalo se to čeho jsme se obávali lol.
    • Velke hry su v 21. st. cisty priemysel. Predstava riad. manazera hrabajuceho sa v kode je dobra max. na reality show.
    • Tem znalejsim veci dojde, ze na tom asi budou makat, kdyz jim jde o zisk. Ti mene znalejsi potrebuji kazdy den na fb ujisteni, ze na tom delaji a ti neznali si predstavujou, ze sef projektu neni clovek, ale robot, ktery nesmi 24h denne delat nic jineho, nez resit herni bugy a psat komunite info kazdou hodinu, ktery bug se zrovna snazi odstranit.
      • *6* a hele, ten blbec je zase tady *15* ty musíš mít hrozně složitej život, když každejch 1500kč ve svym životě tak intenzivně a dlouho řešíš. Když se ti podělaji sluchátka z Číny nebo odlepí podrážka na botě, taky z Číny))... taky takhle vychyluješ na reklamačnim a spamuješ na dodavatelskejch webech?

        Když nebudeš toy, kterej vysedává v diskuzích na dětskym webu a začneš pracovat, taky si můžeš koupit počítač, a ani nemusíš vyvinout AAA hru a následně nas*at nějakýho pomatence,co si to koupí a nelíbí se mu to. Hlavně že x milionu lidí hraje MMO bety, který platí, i když není produkt z daleka hotový....třeba 8 let. Ty tady vříškáš jak raněný podsvinče jen kvůli tomu, že to blbne 3 tejdny po vydání
  • koukal jsem až na záznam, ale
    -Prcka sundate jednim ripostem do hlavy z perfektniho krytu (ten pohyb vas nauci Bernard, kdyz se ho optate po vycviku)
    -nejlepsi kone jsou k sehnani v Mrchojedech jeste pred utokem na Pribyslavice
    • Budu v Mrchojedech kone aj po vyrieseni morovej nakazy? Alebo uz bude zrebcin prazdny?
      • Tilwaen
        Měli by se spawnout. Pokud se ti tedy celé Mrchojedy nebugnou jako mně.
    • Taky jsem prcka sejmul na jeden zasah, stačilo se napít jednoho nápoje a byl dole hned.
  • tak ten záver s tým farárom bol parádny..:DDD
  • Snad patch opraví všechny bugy v questech co lidi nahlásili když to dělají takovou dobu.
    Dost se divím, že to pak musí znova hrát a testovat. Dnes by člověk čekal nějaký program co otestuje možnosti a vyhodí kde je problém. Třeba, ty slavící.

    Jinak luky jsou silné na ránu každý ale ten šíp letí tak pomalu. To asi nikdy z nich neviděl jak to létá rychle v reálu... Tady tomu NPC uhne zcela v klidu i já jako hráč....
    • Milý Hurvínku, hurá do války!
    • Jack1947
      Bugy a pak spustui jinejch věcí, i když nemyslím že budou opravovat některé věci jako Fast arrows který mají mod... ale mohli by odstranit stopu letícího šípu vypadá to blbě v takovéhle realně tvářící se hře *7*
      • mod na odstranenie letiacich stop - https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/7
      • Tak aspon clovek vidi kam to leti a jakou to ma trajektorii. Protoze casto neni videt, kde se ten sip skutecne zapichnul, zejmena ze zacatku hry, kdy ma hrdina nizky skill na stileni z luku a ty luky nemaji takovou silu, tak je treba hodne nadsazovat aby se trefil vzdalenejsi cil a bez te "trasirky" by clovek vedel prdlacku, jak ma zamirit pripadnou dalsi ranu, aby mohl neco taky obcas trefit. Takze rozumim tomu, proc to tam je.
        • Jack1947
          Na to je taky mod ale já si ho tam stejnak dal, a to jsou prkotiny a ted si vem že zbytek důležitých bugů a nesmyslů asi jen tak nevychytají.
    • Jinak zatím jsem nepochopil co je tak supr na tom jejich AI systému pro NPC, že je tak náročný? Přepadení jsou i v jiných hrách a random eventy také....
      ¨
      Zde to možná fakt dělá určitá postava ale k čemu to je? To jako pak postavy vymřou, když se náhodně někde zabijí.
      • Já mám o tom AI systému taky velké pochybnosti. Věřím, že skutečně počítá hodně věcí, ale jako pro hráče je pro mě výsledek ten, že obchodník je buď v obchodě nebo doma. Questová postava se v určitou hodinu sebere a někam jde. To měl už Oblivion (2006) a ve značné míře už Ultima 7 (1992).

        Akorát v Oblivionu se mi nestávalo, že šlechtic zapomene, že přijel na koni a vrací se domů přes pole pěšky atd. Ve výsledku AI působí podle mě o hodně hůř, než třeba v tom Oblivionu. A tam jsem na rozhovory nemusel čekat.

        Totéž platí v Kingdom Come skoro o všem - o soubojích, páčení zámků, smlouvání... všechno má složitý a promyšlený systém, ale ve výsledku to není o nic větší zábava, než v jiných hrách.
        • 2Chumbaba: Kdyz budes mit ve hre rekeneme ... tisicovku postav, tak ti naprosto s klidem budu "simulovat" jejich denni rezim, a tvuj CPU to vubec nepozna. Protoze v okamziku kdy ses mimo dohled to vubec resit nemusim, jakmile se priblizis, tak si zjistim kontext (cas/pripadne stav nejakych qstu...) a podle toho urcim souradnice/cinnost, pricemz pro pohodovy fungovani sveta naprosto bohate staci 1 tik/s (i to je prehnanene moc). A klidne te takhle muzu nechat potkat postavu na ceste do mesta, protoze veze zbozi na trh, kdezto kdyz po stejny ceste pojedes v den kdy trh neni, tak ji tam samozrejme nepotkas.

          Je to trivialne primitivni, a jak tu padlo, umely to hry uz pred 20 lety. Byt trebas v omezenym rozsahu, protoze vykon HW byl jinde.
        • "AI působí podle mě o hodně hůř, než třeba v tom Oblivionu"

          K tomu je jednoduché vysvětlení: už je to hodně let, co jste Oblivion hrál a tak jste prostě na ty blbosti zapomněl !!
          Přesně tak totiž funguje lidská pamět, postupem časem z mysli vytěsňuje ty nepříjemné vzpomínky, aby jsme vůbec mohli fungovat dál.
          • Tak si ten Oblivion nainstaluj, tam byla jina zasadni a naprosto tragicka hovadina ... 3 hodiny si grindoval abys mel ten ocelovej armor ... pak ses vyspal, tim odleveloval, a stejnej mel kazdej zebrak kteryho si potkal.
          • Tak, máš pravdu, že už je to nšějaký ten pátek, co jsem Oblivion hrál, ale hrál jsem ho asi tři roky a mysím, že si ho celkem pamatuju... jaký blbosti přesně myslíš?

            Ale o tom ta debata úplně není. Jde o to, že před vydáním Oblivionu Howard a spol. straně promovali umělou inteligenci (viz video, kde ženská cvičí kouzla na psovi, nebo jak to bylo). Po vyjití se pak ve hře nic takovéh nedělo, ale AI tak nějak normáůně fungovala. Byl na to i "showcase" úkol Paranoia ve Sinkgradu, který sluně fungoval - lidi chodili do práce, na oběd do hospody, večer se procházeli, questové NPC se zabíjely a chodily na místa, kde měly být.

            U Kingdom Come je to podobné. Warhorse taky mohutně promovali umělou inteligenci, ale ve hře to pak vypadá tak, že postavy chodí do práce, pak se najedí, pak jdou spát... je to totíéž, jako v Oblivionu. Akorát v Kingdom Come to podle mě funguje hůř.

            Je možné, že Warhorse mají nějak líp ošetřené nestandardní situace - když člověk ve hře dělá bordel, krade, vraždí atd. To já ale ve hrách nedělám, takže pro mě je Kingdom Come takový víc zabugovaný Oblivion, pokud jde o AI. To jsem asi chtěl říct.

            A spíš než stížnosti na Oblivion bych ocenil příklady toho, co úžasného (bez ironie) kdo zažil s umělou inteligencí v Kingdom Come.
        • Ty mechaniky, souboje a AI funguje maximálně tak v hlavách lidí z Warhorse, viz Klímův rozhovor zde.
      • Ten NPC system je casto totalni demence. Nejednou se mi napr. stalo, ze jsem nekam rychle putoval po mape, zahlasilo mi to prepadeni a utocnici nikde a clovek aby je z toho krovi mecem sam nutil se hnout atp. Na to kolik to zere vykonu a ze se musi loadovat novy system pri kazdem rozhovoru je ta AI pekne na pikacu.
        Jedu s ptackem nekam na konich, ja po ceste a on kazdou chvili zahne mimo cestu a zasekne se o krovi, nebo nejaky plot a vubec se nehne a najednou zmizi a je teleportovany o kilometr do pryc a podobne nesmysly.
        • 2Duncan66: Co bys nechtel od bridila Vavry, ten umi jen plkat o tom, jak to vsichni ostatni delaj blbe, a sam podela na co sahne.
        • loadovat novy system??? ty ss dobrej trotl.. zapomnel si na jeden PODSTATNEJ detail , ve hre neni prakticky loading, pri vstupu do budov, hradu zadnej loading nemas. Ukaz mi jakoukoli hru podobnou jako skyrim kde neni loading ??? jedina hra co to mela byla Ultima IX ascension (proto byla tolik naročna vis) ale na tenhel podstatnej detail si trosku zapomnel ze ve hre loading NENI. Ano rozhovory se nacitaj asi 2s a to je strašnej fail viď? :))))))) ano Ptaček se v onom questu skutecne zasekl i me ale quest jsem i tak dodelal pac se po chvili portnul predemě. Ses hnidopich nejvetsi a troll, škoda delat hry pro takovyhle blbečky jako ty
          • Loading samozrejme probiha, staci se divat na ledku HDD a je videt, ze neco nacita kazdou chvili. Kdyz nevis o cem je rec, tak se radeji nezapojuj chlapecku, vypadas potom jako naprosty hlupak.
            Ohledne problemu s NPC, proc je potreba ten strih pred kazdym rozhovorem mluvili i sami tvurci, takze to neni zadny trolling. A ze si autori nedokazou pohlidat ani to, aby jel ptacek po ceste, kdyz se v tu chvili ve hre nic jineho nedeje, to svedci o jejich diletanskem pristupu, protoze to osefovat muselo stat miliardtinu casu vyroby cele hry a nekazilo by to dobry dojem a nepoukazovalo by to na evidentni amaterismus.
            Pokrytci jako ty jsou zhoubou lidstva.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit