Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja tedy nejsem priznivce mixu adventury a rpg, radeji bych cistokrevnou adventuru, ale vypada to naprosto paradne, nejspis je taky podporim, je suepr videt takhle poctive "nakreslenou" hru.
  • Hoši si těch 16 USD zaslouží už za ty předchozí free remaky, které jsem si parádně užil. Jasně, je to něco dost odlišného, než vytvořit něco vlastního od nuly.. ale nemám důvod jim nevěřit. Vzhledem k tomu, jak už dnes musejí znát Sierrovky skrz naskrz, musí už zatraceně dobře vědět, co na nás funguje a co ne :) Backed.
  • Jestli to bude mit proti QfG aspon trochu vylepsenej bojovej system, tak do toho urcite du :D
  • Tahle hra bude jednodusse skvela! Maji muj support!
  • Quest for Glory byla úžasná série která měla atmosféru kterou můžou dnešní moderní hry jen závidět. Vlastně se divím jak je možné že nikdo dnes není schopen udělat hru ve 3d se stejně skvěle atmosférickými lokacemi.
    • Protože 2D má už samo o sobě nezaměnitelné kouzlo....:)
      • Tak jistě, ale jen v tom to není. Ono jde i o to že ve všech těch nových hrách jsou lokace plné sytých barev, veselé, žádné tajemno, nepřátelé bez stylu a jak přes kopírák jeden jak druhej. A přitom by to nebylo zas tak těžké to udělat lépe. Pro příklad, proč pomalu v každém RPG musí mít kostlivci debilní škleb a svítící oči? To nemůžou tvůrci pořádně zapojit svou fantazii a udělat je pořádně děsivé? Udělat třeba vícero typů jednoho nepřítele?
        Stejně tak lokace, tam bych využíval podobného stylu "rozložení" herní plochy na jakési "boxy" (podobně jako to má třeba TES) díky čemuž by každá speciální lokace ( např hřbitov) mohla mít vlastní sérii stylů počasí a tp (třeba že když by na celé mapě bylo slunečno tak na onom hřbitově by sice svítilo také ale mělo by jistý šedivý nádech a vše by bylo jaksi bez barev, to by podle mého mohlo solidně ovlivňovat atmosféru.
  • Něco v duchu QfG? Shut up and take my money!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit