Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • risa2000

    Malenia byla sice tuhá, ale byla zábava zkoušet, co na ni platí. Zato Elden Beast je totální opak. Vůbec by mne nenapadlo, že po skoro 250 hodinách a (snad) všech bosech, které jsem si užil, mě tak otráví poslední souboj.

    • uher

      A co ti na něm tak vadilo? Já byl otráven hlavně tím jak byl snadnej. Abych dal závěrečného bosse ve hře od From Software na první pokus, tak je něco špatně...

      • risa2000

        Tak to gratuluji. Já jsem ho zatím nedal, ale už ani nemám chuť to zkoušet. Na těch předchozích bosech mě bavilo ladit build a zkoušet různé přístupy, tady mám pocit, že ani nevidím pořádně co se děje, natož abych na to mohl nějak reagovat (mluvím o Elden beast) a nebo to vidím, ale zase jsem tak daleko, že to je jedno.

        • uher

          Jo, souhlasím s tím že je dost nepřehledný a zrovna u takového typu bosse by měla být automaticky aspoň trochu oddálená kamera.

          Ruins Greatsword je na Elden Beast ideální zbraň (pokud máš build orientovaný na sílu, protože při +10 má škálování na S) to mu budeš dávat šupy jako prase. Prostě ho vem obouruč a posílej zo do něj.

      • já jsem byl právě úplně otrávenej z toho konce, poslední asi 4 bosse jsem prostě usmažil na první pokus s tím Sword of Night and Flame nebo jak se to jmenovalo..nevim hral sem to hned po vydání. A na to jak to celou dobu bylo skvělý tak ten konec sem vůbec nepochopil, jednak ta obtížnost za sorcerera byla prostě absurdní (snadná) a ten příběh byl moc rychle (na mě teda) :D :D

  • Gulivera84

    Vzdyt to neni tak hrozny, a tech inovaci je tam dost, a stavba ty krajiny je taky dobra, ikonicka....tezko rict, jestli bych chtel neco jinaciho...ze...to se nevi, ale treba v paralernim vesmiru dostaly, inovativni open world hru....😎 

  • Elden RIng je opravdu velké zklamání, z FromSoftware se začínají stávat stejní rutinéři jako Ubisoft s jejich Far Cry. Po 160 hodinách jsem tu hru prostě vzdal, nechápu jak můžou lidi přehlížet 11 let staré animace, absolutně prázdný svět že i Zaklínač 3 vedle toho vypadá jako hitparáda. Absolutně nevybalancovaná kouzla kde jsou kde je jich stěží použitelných tak osm, a ostatní jsou zřejmě jen na to, aby zabírali místo na disku. Mám od každého Dark Souls collector edice, a tudíž je mi smutno kam to vývojáři směřují, no hlavně že se hra prodává. Recenzenti jsou zřejmě slepí, a 11 let starou hru chválí do nebes, a ještě jsou schopní jí dát 10 z 10. No třeba to lidi nakonec prokouknou, a po deváté se jim nebude chtít hrát tu samou hru se změněným názvem znova, a poté se možná FS chytí za nos a znovu vytvoří nějakou originální hru.

    • nastesti si tu hruzu po 160 hodinach prohledl ;)

      • uher

        😂

      • Derp_1337

        Jo, on si koupil sběratelskou edici, nahrál 160 hodin a vývojáři z toho jasně pochopili jeho zprávu, že ER je "velké zklamání". 😂

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit