Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nemůžu si pomoci ale tohle daleko lépe řeší Comunity Uncapper či jak se to jmenuje. Jen si to cche trochu pohrát s nastavením nebo někoho požádat o hotovou tabulku. Žádný resety apod. Co je ale horší že když to člověk nijak neoseká brzo narazí na úrověň která je tak trochu gamebreaking (ste tak dobrej že de všcko kudlou na instant kill, ale je to holt o tom jak si to kdo nastaví)
  • Bohemund
    Jen taková reakce na to neustálé srovnávání a útočení na Skyrim. Já osobně si rád zahraju všechny série TES, Witchera i Dragon Age, všechny jsem prošel tam i zpátky a vím jedno. Jsou to naprosto nesrovnatelné hry, každá je uplně o něčem jiném, každá bere RPG systém uplně za jiný konec. A ještě vyslovím takovou mou obavu o Witcherovi 3.... jestliže hlásají, že ten svět má být min. stejně velký jako Skyrim a zároveň slibují 40-50 hodin hrací doby, tak se opravdu bojím jak to vlastně dopadne, protože já hraju jednu postavu ve Skyrimu (než si řeknu že už jsem udělal vše, protože jinak ta hra nemůže skončit) přes 100 hodin!!!
    • ad Witcher 3; 50 hodin má trvat hlavní příběh a dalších 50 hodin vedlejší questy, alespoň podle jejich vyjádření. Nikde nic nepsali o herní době, ta by však měla být výrazně přes 100 hodin, když to jsou jen pouhé questy bez prozkoumávání, studování potvor a tak :)
      • No na Witchera 3 sem zvědavej. Je fakt že na tu obtížnost co přidaly u 2ky (tuším Dark či jak se to jmenovalo) se člověk už musel začít snažit takže doufám že něco podobného potkám i u dalšího dílu.
    • Asi tak. Moc takových lidí asi není, ale hraju to podobně. Takhle má vypadat mapa, když začínáte přemýšlet o Sovengardu.

      http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=88617322
      • taky sem tak dopad, Dragonborn main quest sem začal dělat až po 100 levelu a mapa vypadala víceméněj ak u tebe.
  • Teoreticky tu bude za cca 3 měsíce Skyrim 2 *8* *15*
    • Spíš Skyrim 2.0 . Pro ty kteří ti dali mínuska a nepochopili.
      • Horší ovšem je že spousta bugů zůstává i po týhle verzi a je to bez mála dva roky od vydání hry. Něc itakovýho bych čekal od vývojářů Vampire the Masquerade (ti tuším krachli) a ne od fungující spolčnosti.
  • CO to má být to legendary skill? To si to jako vyskilim na stovku. Stane se to legendární, což znamená, že jsem v tom dobrý a měl bych v tom být i známý po světě, a proto se mi to vyresetuje a budu v tom skillu zase uplně blbej jako na začátku? *7*
    • Jedine co legendary skill znamena, ze dostanes investovane perky v danem skillu zpet. A ten skill si budes levelovat znovu. Ziskane perky jednoduse muzes investovat postupne zpet i do zbytku vetve, ktery jsi nepouzil a nebo druha varianta, ze dane perky das do jineho skillu.

      Takze ve vysledku to vede ke dvema vecem.
      1) Zvysovaní levelu a základních atributu jako je mana, zdravi a agilita
      2) Ziskavani perku navic a invetsovani do skillu, ktere vubec nelevelujes.

      Tedy po case se i clovek pouzivajici jen obouracak, muze stat mistrem v magii, luku, jednorucni nebo v jinem skillu. Treba moc lidi nepouziva Speech, tak diky tomuto tam jednoduse pridate perky. :) A nakonci toho vseho muze mit clovek vse na lvl 100 a mit uplne ve vsem body.
      • Hmm ...a ted mi rekni jedno, proc bych kvuli tomu mel hrat znova celou hru? nebo chapu neco spatne? kdyz si v principu totez muzu udela za 10s cheatem? Vubec nemluve o tom, ze od ty doby co v oblivionu zavedly levelovani sveta je uplne jedno jestli mas postavu lv1 nebo lv 100 ...
        • Chapes to uplne spatne.
          V prve rade kazda skupina potvor ve Skyrimu ma level cap. Takze s tvym levelem se zvedne skupina o odpovídající tier.
          Kdyz vezmu nemrtve Draugry.
          Draugr level 1 / 50HP / Bez kouzel
          Restless Draugr level 6 / 175HP / kouzlo FrostBite
          az po nejvyssi level
          Draugr Deathlord level 40 / 1300HP / kouzla Frost Cloak, Disarm, Unrelenting Force
          Pokud budes mit level 40 - 100 budes potkavat Deathlordy, ale se stale stejnymi statistikami.
          Jinak jsi nepotreboval hru ani cheatovat (ani kupovat), pokud jsi chtel videt, jaka je zaverecna scena Skyrimu, stacilo si ji pustit po 2 dnech od vydani na youtube. Tohle je (zdarma) update pro lidi, co se do Skyrimu obcas vrati na relax a nebo perfekcionisty, co proste chteji mit vsechny achievementy a sveho vymazleneho hrdinu mit se vsim na MAX. Ja hlavne vitam upravu bugu protoze mam u sve treti postavy 3 seknute questy, kde se se mnou NPC nebavi i kdyz by se bavit mely a nedokatu diky tomu napriklad dohrat ani linii Companions.
        • Proc se ptas na neco na co mas svou odpoved,kterou ti nikdo nevyvrati?;-)
  • ale ne oni chtějí opravit ten bug s oghma infinium
  • shmeck
    Opravit bugy po roce a půl - tomu říkám výkon...
  • Keke
    Hehe...otevřeně se mluví o tom, jak je Skyrim zfušovanej, chystá se Witcher a Dragon Age a Bethesda...že by se začínala potit? *2*
    Jsem zvědavej, jestli se Witcher a DA povedou, co budou dělat ty recenzenti, který dávali Skyrimu 90+(a to dávali všichni *15*)..
    • Lol ani jedna z těhle "her" nesahá skyrimu ani po palce u nohou....
      • vlastik.plaminek
        Pravda, dupou mu gládama po hlavě.
        • smejki
          *15*
    • Viktor_H
      Witcher má na to být ve všech ohledech lepší než Skyrim - je to implicitně i cílem tvůrců... Hlavní zbraní je proklamovaná nelinearita v kontrastu k naprosté lineárnosti Skyrimu, což je u sandboxového RPG hodně silná páka a silný "pro" argument.

      Co se DA3 týče, nemyslím si, že to bude openworld. Určitě to bude o dost otevřenější hra s většími možnostmi průzkumu, to už bylo potvrzeno, ale "nekonečné pláně" bych nečekal, není to absolutně styl BW, tluče se to s jejich designérskou filozofií. Spíš bych to tipoval na spoustu větších, ale uzavřených lokací. Ale uvidíme, třeba překvapí...
  • Uz od dob Morrowindu jsem se na TES koukal spise jako na engine a editor pro hrace vytvorit si vlastni hru. Je ale hezke, ze stale pridavaji neco noveho i vyvojari, ackoli to neni treba o rozsahu SkyRe ani Hunting Guild atp.
    • Mno vidim to podobne. TES je super na modovani a diky tomu byla vzdy suprova. Ale dle meho nazoru neni nic spatneho na tom, aby i tvurce opravoval patche klidne rok po vydani a klidne i pridal nejakou hezkou zajimavost, ktera ji vylepsi a to i kdyz existuje spousta modu.

      Problem je spis v momente, kdy danych modu je prilis. A diky tomu mnozstvi by bylo lepsi, aby se komunita sesla a sjednotila nektere mody do jednech velkych balicku. Obdobne jako linuxove distribuce :).
  • Rhulad
    Skyrim? Who Cares?
  • No nebudu-li pocitat opravy bugu, ktere mimochodem mely byt opraveny jiz davno, tak je tento megapatch naprosto k nicemu. Ale co, neni cas, musi preci makat na TES Online ...
    • Uprimne.. me ani nevadi, ze ten patch prisel ted. Ja tu hru hral zatim ve dvouch obdobich. Po vydani a nekdy kolem vanoc. :) S tim ze okolo vanoc jsem zakladal novou postavu. Takze nejspis bud zalozim novou nebo zkusim v te stare pokracovat. A celkem se na to tesim i kdyz nevim, kdy to bude.. Ale tesim se:)
    • Az an tu TES online mas pravdu. Reset skillu mi prijde jako pekna hloupost
    • Pokud vím, tak na TES Online dělá uplně jiný tým. Spíš bych řekl, že se tvrdě maká na dalším TES pro novou generaci konzolí. Teda doufám v to :-)
      • walltar
        Přesně tak Bethesda nemá s TESO nic společného ... na TESO pracuje ZeniMax online, který patří pod stejnou společnost.

        Já doporučuju postahovat mody, které opravují i dost chyb ve hře. Přidávají všechno co člověk od hry chce a celkově hru vylepšují.
      • Viktor_H
        Spíš bych řekl, že se dělá na Falloutu 4.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit