Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 600 let po ME3? To se tam neříká, říká "the path began more than 600 years ago... when able to cross continents...", so roughly 1500. So 2100 is the year ME:A will be, isn't it?
  • to bude spis netcodem nez samotnym enginem

    to bylo vzdy a vsude v akcnich online hrach
    • Jack1947
      Zdá se že ti odlétla reakce do normálního vlákna jakto myslíš

      "
      to bylo vzdy a vsude v akcnich online hrach "

      Chceš snad říct že to je normální ? já se ze žádnou podobnou hrou kde by se umíralo za rohem nezail.
      • v csku to bylo furt

        https://www.youtube.com/watch?v=3avJ6ylbflU

        netcode neni jen zalezitost programatoru (tvurcu), ty to vetsinou zvladnou udelat tak, aby to fungovalo, jenze do toho jeste muze dost zasahovat nastaveni serveru, pripadne i klientu, pokud to jde

        a vysledek je pak mix toho, co se deje na serveru, co se odesila klientum, a co se u klienta dopocitava (interpoluje), a kdyz ti toho server moc neposila, tak se toho vic dopocitava a co vidis je jen priblizne to, co se deje na serveru...

        kdyz si k tomu jeste pridas ping (latenci), tak umirani za zdi neni nic prekvapivyho, tobe se treba zda, ze jsi uz 0,2s za zdi, ale server tu informaci nedostal, tak te pocita a posila strelci jeste pred zdi, pokud to vyhodnoti jako hit, tak ho nezajima, co ty vidis u sebe *5*
  • Jack1947
    Jede tona FRostbite takže bude tam taky to nechvalně známé umírání za rohem nebo to jen jen a pouze výsada BF? *8*
  • Já se na tu hru těším, ve Frostbitu to vypadá 5x líp než předchozí díly a konečně by mohly jejich emoce v obličeji dosahovat kvalit, které potřebovali. A doufám že opravdu nebudu zezačátku jako známý hrdina, rád bych si budoval reputaci úplně od začátku a měl víc otevřené možnosti svého backstory. Mno obecně jestliže Andromeda nebude zakládat novou trilogii a je to jen jednosměrka, tak chci aby byla celkově otevřenější a mohutnější než předchozí díly, protože tam vám fakt gameplay jednoho dílu nestačil a teprve celá trilogie tvořila kompletní zážitek, aspoň pro mně. Nejvíc by se mi líbilo, kdyby dokázali BioWare vyvinout inteligentní dialogovou VI jako ve hře EVENT[0]. Nebyla dokonalá, ale mohli jste jí psát co jste od ní chtěli a ona z klíčových slov poznala co chcete.
    Tenhle princip by dodal v ME na roleplayi, když byste mohli sami vytvářet odpovědi a nespoléhat se na jejich nabídku. Protože to jak předkládali možné odpovědi, bylo hrozné, z těch souhrných vět které značili tu nabídku odpovědí, nešlo často poznat co přesně to způsobí. Já se pak nemohl rozhodnout co komu řeknu, protože mě třeba jedna věta strašila renegade body a přitom ve skutečnosti měla opačný účinek. To mě štvalo nehorázně skrz hru, ikdyž jsem věděl že většinou odpověď vpravo nahoře byla kladná, prostřední neutrální a dolní renegade. Uvítal bych i pokročilejší strom schopností a responsivnější squadmaty na mé činy. A taky nějaké nové mimozemské druhy, aby se celkový lore zase nějak spestřil. A rád bych tam viděl nějakou speciální misi, kde bychom zkoumali trosky Normandie z konce trojky, byl by to pěkný easter egg,nebo throwback k předchozí trilogii, hráči by si zavzpomínali a třeba by i kápla slza ze vzpomínek.
  • Magister_Peditum
    Buď je ten lunární modul ve videu odkaz na jeden díl Futuramy, nebo někde udělali soudruzi z BioWare chybu. Vždyť na povrchu zůstat nemohl, protože by se astronauti neměli jak vrátit na loď Apollo!

    Každopádně ať už platí těch 600 let od konce trojky, nebo od přistání na Měsíci, jak píše kolega Vesper, tak je to stejně moc krátká doba na to, aby konce trojky přestaly mít význam. Modrej i zelenej konec jsou takříkajíc konečným řešením galaktické otázky (o tom čtvrtém "zlém" konci ani nemluvě) a u nich nějaké století nehraje roli. Takže pokud se nepoletí do Andromedy už před koncem trojky, tak budou muset kanonizovat červený konec...
    • Pochop, že celý konec na Citadele v závěru ME3 se odehrával jen v Shepardově hlavě. Jaký jsi zvolil konec jen ovlivnilo to, jestli jsi byl indoktrinován nebo ne. Konec ME3 byl naprosto geniální, jen to prostě stále někteří nechápu... *1*
      • Tohle je bohužel jen příklad toho, kdy fanouškovské teorie byly kvalitnější a ve výsledku logičtější, než "realita", kterou nám připravili vývojáři. Jinak jak už několikrát tvůrci řekli - indoktrinační teorie je (bohužel) čistě výmysl fanoušků a neshoduje se se skutečným závěrem trilogie
    • TheGGG
      to asi bude 600 let od trojky a ten modul tam postavili v budoucnosti jako památku na první cestu na měsíc. Můj odhad...
      • Netreba odhadovat, ten tam postavil negramotnej a tupej vyvojar.
  • Snad to bude víc jako 1 a 2 ale od EA vůbec nic nečekám takže to může jen překvapit.
    • Třeba se poučí a překopají gameplay, aby byl víc i stealth, pro ty kdo mají rádi a mapy, kde bude víc než jedna cesta k cíli... Ta linearita misí původní trilogii ničila. A pestrých úkolů do misí mohou navymýšlet spoustu. Když Blizzard zmákl v SC2:Wings of Liberty takovou pestrou paletu misí v RTSku, tak by Bioware měl přijít i s něčím lepším než shoot them all anebo shoot them až do konce mise :/

      Ani příběh a vizuál už to napočtvrté nespasí.
  • Jack1947
    600 let celkem skok nemyslíte? *7*
    • Jak je uvedeno níže, mají to pravděpodobně špatně v nadpisu (chyba v překladu?). Protože to bude méně, necelých 400 let..
      • Jack1947
        To je pvzbuzující jen" 400 let" ahh...
        • A to vůbec nemůžeme přemýšlet nad tím, jak se čas ve vesmíru počítá. Když cestování trvá řadu světelných let...
          • "Když cestování trvá řadu světelných let"

            Špatně. Světelný rok je jednotka DÉLKY! To je to samé jako říct "cestování trvá hodně kilometrů" !!!
          • Jack1947
            No právě ale když to beru jen z pohledu hry - tak tam je to v zásadě jedno horší to je pro hráče ale snad tam budou nějaké odkazy na minulé ME nebude to jen něco odehrávajicí se v jiné galaxii a s jinými lidmi/mimozemštany ...
            • Jack1947
              Bezesporu- ale například trojka byla celkem těžká ze začátku už na vyšší obtížnost.

              Snad to až moc nezjednodušší.
            • To bude výzva pro ně, aby to stále bylo juicy, když posadí do jiné galaxie. Každopádně když zreciklují pár narážek na starou sérii a ras, tak budou fans happy. Větší challenge je však gameplay. Původní trilogie těžila z toho, že všichni chtěli vědět, jak to dopadle, tohle naporudhé jen těžko zopakují a repetitivní gameplay se snadno provaří.
  • Co jsem viděl onen gameplay minule, tak konečně někdo opravdu skvěle zpracoval pohyb postavy, nechodil jako s hemeroidy jako u ostatních TPS, už jen tato maličkost mě nadchla, hra bude určitě dobrá jako všechny předešlé... *3*
  • Docela se tesim. Libily se mi vsechny tri. Jedine ceho se bojim, ze do toho narvali Frostbite, coz nemusi byt na skodu, pokud se z toho budou snazit udelat dobrou hru a ne jen vyuzivat nastroju, ktere jsou delany primarne pro BF.

    Space Battlefield s nazvem Mass Effect bych nemusel. Navic nejeden clovek ten projekt opustil coz muze naznacovat zmenu toho kam ten projekt smeruje (nerikam, ze to musi byt nutne spatne).
    • Práve si myslím, že ten Frostbite v3 je dobrá správa. Stačí sa pozrieť na posledné Star Wars: Battlefront a Battlefield 1. Po grafickej stránke vyzerajú parádne, takže to je podľa mňa veľké plus.
  • jsem zvědav jestli každou z těch hvězd budeme moci navštívit
    https://www.youtube.com/watch?v=udAL48P5NJU

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit