Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Uz me tady ty blogy fakt nebaví když se deti zacnou hádat a původní tema je v prdeli zamyslete se všichni
  • není to nejhorší, ale Dead Space IronMonkey povedl více :)
    • *se IronMonkey
  • Po dohrání Mass Effectu jsem dostal dost silnou depresi. Jako-by část mě samotného zemřelo s ním *9*
    • *15* *15* *15*
  • -no jeste ze to je jen ta takovou pi*covinu jako je Iphone
    • tak ty zastarale smejdy s androidem by to neutahly co naděláš :-P
      • čekal jsem že zareaguje neaka Iovce a jakto ze uz nestojis radu na novej ipad?
        • proč stat frontu na novej ipad, když i ipad 2 překoná veškerou konkurenci a bude ted za 9900 kc :-D a zatim sačí i ipad 1 kterej mam ted
      • No, vy dva jste se hledali, až jste na sebe zbyli..
  • Na to že to je na mobily tak ta grafika je luxusní *5*
  • Vypada to velmi hezky skoda ze s svoji starou N95kou si to nedam... :-(
    • Na svou dobu to byl úžasný mobil... *3*
  • Ta hra vypadá jako shadowgun, ale s jinýma postavama. Kdyby udělali port třeba prvního mass efectu na android a ios, tak by to bylo o něčem jiném. Tohle je skutečně jen nějaká napodobenina, která využívá dobrého jména hry.
    • Veskoslav
      A přitom věřím, že nová generace tabletů, by ME 1 rozchodila.
      • mirekdusinojc
        Tady není problém ve výkonu, ale ve velikosti, v ceně a v pohodlí. Lidé na mobilních zařízení nejsou zvyklí nakupovat drahé hry, jedinej průkopník v tomto je Square Enix a ani ti nejdou s cenou nad 300,-. Druhou a podle mě mnohem podstatnější věcí je velikost aplikací. iPhone a iPad mají max 64 GB, a to je opravdu max. U Androidu taková velikost zabudované paměti snad ani není a jediná možnost je přes paměťové karty, které však zase zpomalují systém. Kvalitní velká hra zabere něco kolem 4 GB místa (největší hry na iOS aktuálně zabírají něco kolem 1,5 GB a to jsou hry, které máte max dvě na zařízení). A třetí a asi nejpodstatnější je komfort při hraní. Nejde o to, že by se hry na dotykových displayích hrály špatně, i když tu takový blud existuje. Jde o to, že porty se hrajou špatně, protože jednoduše jejich původní architektura s nějakým portem na mobilní zařízení vůbec nepočítala. To je například krásný příklad GTAčka III. I kdyby se vývojáři snažili sebevíc, na mobilech to vždycky bude bída, protože vývojář při vývoji na mobilní zařízení musí počítat s menším displayem -> vyvarování se drobných detailů, zvýraznění těch důležitých atd., zároveň se velice důkladně zamyslet nad ovládáním a ne ho strojově převzít s PS2 verze. Proto se spíš než portů dočkáme původních sérií s architekturou navrženou přímo pro dotykové mobilní ovládání, jako například série Infinity Blade, jež je na mobilu radost hrát. Ty se snad postupem času budou stávat více propracovanými a více "hardcore" ve smyslu přibližování velkým hrám.
    • Jo jo presne, docela me to mrzi ze to tak odflakli , jinak bych si to na iPad hrozne rad poridil jako fanda tehle serie :(.

      Bohuzel EA zatim ty mobilni platformy moc neumi, Battlfielda stahli z martketu samy pac byl tak moc spatnej ze kazil jmeno serie
  • chtelo by to aby to bylo i na pc
  • E-e, nechtěl, trpajzlíku. *5*
    • To bylo na trpajzlíka. *2*
  • troll.diskusni jako vysitej.
    • eee sorry, patri uplne dolu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit