Přejít na výpis diskuzí
Mass Effect: Infiltrator - ždímačka, nebo dobrá mobilní hra?
17.3.2012 | Pavel Dobrovský
70 příspěvků
-
Uz me tady ty blogy fakt nebaví když se deti zacnou hádat a původní tema je v prdeli zamyslete se všichni
-
není to nejhorší, ale Dead Space IronMonkey povedl více :)
-
-
*se IronMonkey
-
-
Po dohrání Mass Effectu jsem dostal dost silnou depresi. Jako-by část mě samotného zemřelo s ním *9*
-
-
*15* *15* *15*
-
-
-no jeste ze to je jen ta takovou pi*covinu jako je Iphone
-
-
tak ty zastarale smejdy s androidem by to neutahly co naděláš :-P
-
-
čekal jsem že zareaguje neaka Iovce a jakto ze uz nestojis radu na novej ipad?
-
-
proč stat frontu na novej ipad, když i ipad 2 překoná veškerou konkurenci a bude ted za 9900 kc :-D a zatim sačí i ipad 1 kterej mam ted
-
-
No, vy dva jste se hledali, až jste na sebe zbyli..
-
-
-
Na to že to je na mobily tak ta grafika je luxusní *5*
-
Vypada to velmi hezky skoda ze s svoji starou N95kou si to nedam... :-(
-
-
Na svou dobu to byl úžasný mobil... *3*
-
-
Ta hra vypadá jako shadowgun, ale s jinýma postavama. Kdyby udělali port třeba prvního mass efectu na android a ios, tak by to bylo o něčem jiném. Tohle je skutečně jen nějaká napodobenina, která využívá dobrého jména hry.
-
-
A přitom věřím, že nová generace tabletů, by ME 1 rozchodila.
-
-
Tady není problém ve výkonu, ale ve velikosti, v ceně a v pohodlí. Lidé na mobilních zařízení nejsou zvyklí nakupovat drahé hry, jedinej průkopník v tomto je Square Enix a ani ti nejdou s cenou nad 300,-. Druhou a podle mě mnohem podstatnější věcí je velikost aplikací. iPhone a iPad mají max 64 GB, a to je opravdu max. U Androidu taková velikost zabudované paměti snad ani není a jediná možnost je přes paměťové karty, které však zase zpomalují systém. Kvalitní velká hra zabere něco kolem 4 GB místa (největší hry na iOS aktuálně zabírají něco kolem 1,5 GB a to jsou hry, které máte max dvě na zařízení). A třetí a asi nejpodstatnější je komfort při hraní. Nejde o to, že by se hry na dotykových displayích hrály špatně, i když tu takový blud existuje. Jde o to, že porty se hrajou špatně, protože jednoduše jejich původní architektura s nějakým portem na mobilní zařízení vůbec nepočítala. To je například krásný příklad GTAčka III. I kdyby se vývojáři snažili sebevíc, na mobilech to vždycky bude bída, protože vývojář při vývoji na mobilní zařízení musí počítat s menším displayem -> vyvarování se drobných detailů, zvýraznění těch důležitých atd., zároveň se velice důkladně zamyslet nad ovládáním a ne ho strojově převzít s PS2 verze. Proto se spíš než portů dočkáme původních sérií s architekturou navrženou přímo pro dotykové mobilní ovládání, jako například série Infinity Blade, jež je na mobilu radost hrát. Ty se snad postupem času budou stávat více propracovanými a více "hardcore" ve smyslu přibližování velkým hrám.
-
-
Jo jo presne, docela me to mrzi ze to tak odflakli , jinak bych si to na iPad hrozne rad poridil jako fanda tehle serie :(.
Bohuzel EA zatim ty mobilni platformy moc neumi, Battlfielda stahli z martketu samy pac byl tak moc spatnej ze kazil jmeno serie
-
-
chtelo by to aby to bylo i na pc
-
E-e, nechtěl, trpajzlíku. *5*
-
-
To bylo na trpajzlíka. *2*
-
-
troll.diskusni jako vysitej.
-
-
eee sorry, patri uplne dolu.
-