Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Každému, co ho baví. Mně ty souboje nijak nevadí. Spíš mi vadí, že to oproti starším dílům, nepřineslo nic moc nového.
  • zkousel jsi FreeOrion? mohlo by se ti libit
  • MoO2 je vůbec první hra, kterou jsem na PC hrál. Vlastně jsem se díky ní naučil aj. Real-time souboje jsou pro mě u tohoto díla něčím naprosto nepochopitelným. Mění to jeden z konceptů hry. S MoO se to bude shodovat asi jen v názvech (hry/ras/planet/vynálezů). Proč nezpracovat hru jak byla, jen s moderně vypadajícím vesmírem/interfacem? Nic no, jdu rozehrát dvojku za Dárloky, na Very hard jsem to s nimi ještě nikdy nedal, tak oživím své pokusy. Asi raději, než zkoušet real-time experiment, kde mám skutečně jiné a lépe vypadající alternativy.
  • MOO2 může mít dnes hnusnou grafiku, ale herní jádro je pokročilejší než tohle, každý kdo původní hru hrál musí souhlasit.

    Proč proboha nedokážou jenom udělat skvělou high-end/nextgen/ultrasupermeganano grafiku a zbytek nechat přesně jak byl?

    Jo tááák, on to byl obrovskej hit a značka se nám hodí, ale ani zreplikovat 20 let starou věc naši skvělí programátoři nedovedou...
    • Přesně tak *3*
    • Souhlas
  • Pokud chtěli vzdát poctu legendě tak se neměli dopouštět takhle drastických změn.
    Možná ještě tak odělat jak real time tak turn based souboje a nechat hráče ať si vybere. ale tohle. Pro mě byl nový MoO jasná koupě ale teď opravdu nevím nevím.
  • Podle screenshotu to bude herni odpad. S puvodnim MOO to ma spolecne jenom jmeno. Nejsem herni tvurce, designer ani programator, ale opravdu nechapu zduvodneni tvurcu pro real time. 2D souboje vubec nebyly dlouhe a byly zabavne (muselo se taktizovat) a prehledne. Duvod, ze by se musela resit clenitost terenu....co? ve vesmiru? :-) (v MOO2 byl v bitkach jen prostor + max planeta) a ze by se musela resit iniciativa s vyhodou prvniho tahu? Jednotky jsou na zacatku tak vzdalene, ze druhy na tahu muze tahnout a taktizovat tak, aby vystrelil jako prvni - moznosti jsou vyrovnane...
  • Bude se tahle hra nejak v principech lisit od Sins of Solar Empire? (MoO jsem nehral)
    Jestli se nepletu tak Galactic Civilization a Sins of Solar Empire vychazi z MoO, ne?
    • MoO2 je dodnes nejlepší ve svém žánrů a ano je to smutné...
  • Ach jo, takhle to pos*at...
  • Nechápu, co mají v Master of Orion co dělat real time souboje.
  • Mno jelikoz jsem to minuly patek koupil v EA, tak bych si dovolil par komentaru :-).
    Real time souboje tam jsou, ovladate lode, velmi zmatene ovsem (ovlada se skupina lodi podle typu nedaji se davat prikazy jednotlivym lodim).

    Hlavni problem v tuhle chvili po 2 plnych odehranych hrach (nejake bugy tam jsou, ale nejsou nic zasadniho) podle me je, ze AI absolutne neni schopna hrat hru prakicky ve vsech ohledech. automaticke upgrady obvyke znamenaji spis snizeni bojeschopnosti lodi (cili AI bude v obrovske nevyhode), build order je naprosto nestastny (da se opet dolozit auto-build option v planet government).
    Jako priklad uvedu, ze po cca 200 tazich ja mam obsazenych cca 30 planet zatimco AI se placaji na 4-6ti s tim, ze je ovsem vice nez polovina galaxie naprosto prazdna!

    v tuhle chvili bych nakup spis nedoporucil, jen vyjimecne velkym fanouskum Moo, kteri jednak veri, ze autori zamakaji na AI a dodelaji features (napr. spionaz ve hre neni vubec zatim) a nebo lidi, ktery proste potrebuji neco poklikat se sci-fi tematikou, protoze to ma velky Moo 2 feeling (budovani planet, obsazovani galaxie, design lodi, nazvy technologii).

    Spousta dobrych napadu, bohuzel AI v tuhle chvili je na urovni 5-ti leteho ditete a tudiz hra neni v podstate nicim zajimava.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit