Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na demonstraci RTX si vybrali celkem nezajímavý záběr. Tady to jde vidět mnohem lépe, jak to funguje:
    https://youtu.be/AV279wThmVU
  • Hmm, "kvalitní" článek. Je vidět, že autor si "opravdu dal záležet" na "kvalitní herní novinařině". Článek psaný ráno mezi záchodem a sprchou, předpokládám.

    RTX bude (je) součástí Nvidia Gameworks API, k jehož využití bude potřeba nová verze DirectX Raytracing alias DXR. A je to zase a jen balíček funkcí pro vývojáře, jako je doteď třeba HairWorks, PhysX, WaveWorks, VXAO atd. atd., je jen na nich, co do hry implementují.

    RTX poběží na čemkoliv od NV, na čem poběží i DXR, ale samozřejmě vzhledem k náročnosti raytracingu aby se dalo hovořil o realtime, bude potřeba karta postavená na čipu Volta (=nadcházející generace NV karet pro herní trh s 12nm technologií). A to ani nemluvím o tom, že v článku není nejmenší zmínka o tom, že Volta už dávno existuje, akorát cenou a výkonem jsou karty Tesla s čipem Volta určeny trochu jinam, než do herního počítače :)

    Takže ne, k hraní Metro Exodus opravdu nebude potřeba nutně kupovat novou kartu.
  • Vtipny. Trava se ohyba jak by radila vichrice a vysoke stromy i popinave rostliny na baraku se ani nehnou. *15*
    • asi tam soudruzi zase zkoušeli poroučet větru dešti
  • Ach jo, kvalita informacii... Metro Exodus nieje renderovane cez Raytracing, respektive ohlaseny RTX ! Metro stale pouziva rasterizaciu/shading, RTX sa pouziva len pri Ambient Occlusion a Indirect Lighting. Cize len niektore prvky nasvietenia.
  • Teď ještě někde vůbec sehnat grafiku. Kvůli těžařům jsou věčně vyprodané, nebo s přirážkou 2-3k oproti loni.
    • zaty
      To je pravda. Já tak trochu taky těžím a minulý týden jsem kupoval 4 kusy 1070 za cenu o 30% vyšší než loni v červenci. Hnusní těžaři ;-)
    • Absolutně nemáš pravdu.
      • Ehm... než začala ta stupidní mining mánie, grafika, kterou jsem si chtěl koupit (GTX 1060 6GB) byla skladem, a stála 7.990,- Kč... chtěl jsem ji minulý měsíc pořídit, a nebyla skladem a stála 12.000,- Kč... teď je skladem a stojí 12.500,- Kč... Z většiny nabíkdy kdekoliv je jich tak 85% vyprodaných, tedy nejsou skladem. Koukni třeba na CZC. Tak tu prosím netrol.
  • situaci zachrani slovenska good ai ;) v praxi se to projevi tak, ze se vsechny ai slezou v hospode, nalejou se borovickou a pak nastane battle royale.
  • Vizuálně mi to připomíná třetího zaklíneče před downgradem... Aby to nedopadlo jak tam. Hairworks = brutální propad výkonu a vizuální rozdíl téměř nulový.

    Pamatujete na uvedení PhysX? Jak se říkalo, že za chvíli budeme mít ve hrách fyzikálně plně simulované kapaliny? A o pár set GFLOPS (8800GT 350 GFLOPS vs. GTX1080 10500 GFLOPS) později vypadá voda jako ve videu výše...
    • PhysX byla půvoně technologie vyvinuta společností Aegia, která prodávala koprocesor pro tyto výpočty. Nvidia ji pak koupila. U prvních Nvidia s PhysX bylo třeba mít 2 karty, kde jedna karta renderovala a druhá karta počítala onu fyziku. Nyní to již hravě utáhne i jedna karta.
      • jo jo od Marti Miernik sem tenkrat dostal reklamni materialy pri prodeji [nvidii] se toho zbavovali [tricka, micky ageia, svitici loga atd] rozdavali [rozesilaly postou] to zadaco lidem co si o to na foru napsali

        Ageia Technologies, 2900 Gordon Ave, Suite 201, Santa Clara CA 95051 -> unor 2008
    • Tehdy se ještě předpokládalo, že se PhysX stane podstatnou součástí hení technologie a designu. Pak to skoupila Nvidia a od té doby to můžou být jen drobné vizuální efekty, protože žádný rozumný vývojář neudělá exkluzivku pro 1 grafiku.
      • Jeste porad tu potvoru mam v krabicce BFG PhysX P1 PPU :D
  • Nevím, kde jste vzali informaci o tom, že pro tuto technologii budou potřeba nové karty. V současné fázi jde pouze o softwarové rozšíření DX, které využívá universal shaderů, standardní výbavy několika posledních generací karet.
  • PatchmaN
    Zase nejaka prasarna od nVidie. Kdyz jsem hral predchozi dily na AMD grafice, na nekterych mistech jsem mel velke propady FPS a obcas se hra locknula a mel jsem 30FPS lock a vse bylo takove neplynule (pomohl restart hry). A to jsem nehral jako novinku, nicmene az tu predelanou verzi, takze grafika bylo dostatecna na hrani. Takze doufam, ze se to nebude opakovat.
    • tak nepar na amd *3*
      • PatchmaN
        koukam, ze je tu hodne nVidiotu :D
        stejny problemy jsem mel s Batman hrama, kde jsou podobny prasarny od nVidie
        • Na akom PC si to hral a aké si mal nastavenie hier? Bolo by dobré zistiť kde máš skutočne problém. Fakt za všetko zlé čo sa ti stane na PC nemôže NVIDIA. :-)
    • Ale prosimte, kdo vi na cem a jak si to hral, takovy vykrik do tmy.
  • Krasa, ted to jen rozhybat :) Metro je takove nove Crysis co se grafiky tyce, konecne zas hra u ktere nam spadne celist trosku :)
    • Metro je last gen proti SC.
      • Ale také má to Metro spíše šanci vyjít v kompletní verzi, narozdíl od SC.

        Honem, šup nakupovat lodičky, aby ve vývoji mohli strávit dalších 10 let. *1*
        • Ta hra není ve vývoji 10 let, takže "dalších 10 let" je samozřejmě blábol, stejně jako argumentovat "kompletností", vzhledem k tomu, že to je mmo, kde se vždycky bude něco přidávat do hry. Každopádně mě baví, jak furt do SC dávaj nový věci, ale podle trollů tam pořád vlastně nic není... haha. Každým dnem tihle lidi vypadají jako čím dál větší pacienti. Co se týče kupování lodí, tak to je dobrovolná věc, sloužící k podpoře vývoje, takže to je jen pro dobro hry.
          • Argument o "časovém harmonogramu" nefunguje a nikdy nefungoval. Je to jen ohrané tahání stébel trollů, kteří o hře ví kulové - po KS kampani když vybrali o dost víc, jak požadovali totiž UDĚLALI HLASOVÁNÍ, jestli mají hru dodat ve stavu, jaký byl plánovaný, nebo to mají vše investovat do vývoje, který se tak prodlouží (single se tím samozřejmě prodloužil taky, protože využívá stejný engine a stejné technologie, které museli vyvinout navíc, protože jejich novou vizi dosud žádný engine neuměl). Takže.... ROZHODLI LIDI. Ok? Zkus teď zapojit na chvíli mozek. Ok? Díky. Taže teď už to víš, jsi lehce dovzdělaný a můžeš to zabalit a přestat tohle dál omýlat. Ušetříš si trapnosti. Doufám, že to teď nezačneš svádět na lidi, nebo v horším případě (nebyl bych u zabedněného trola tvého typu překvapený) snad tvrdit, že za to můžou oni, protože dali lidem na výběr.

            "jenže kterákoliv jiná onlinovka po pár letech kompletně funguje..."

            Vtipkuješ? Asi jo, protože SC není kterákoliv onlinovka. Nikdo ještě takhle ambiciozní, komplexní a technicky vymakané MMO neudělal. Fakt, že si tuhle jednoduchou skutečnost nedokážeš uvědomit (např. Horizon Zero Down dělali 6 let a není to nic převratného v porovnání se SC), mě jen utvrzuje v tom, že jde o tvojí nevzdělanost ohledně herního vývoje, nebo si jen ignorant...
            • Neodpověděl jsi mi, kolik jsi do hry nacpal, ale tak soudě dle tvých obhajob bych tipoval tak minimálně 500 dolarů.
              Vím, jak statistika funguje. To, že ty tady budeš pořád opakovat slovo ignorant už je ohrané, obzvlášť, když jsi to ty, co neustále obhajuje činy RSI, za které by jiné společnosti dostali takovej hejt (nemluvě o tom, že jsi to ty, co si deset let před vydáním něco zaplatí bez nějakých záruk).

              Mě vadí, že tento výsledek prostě nemá váhu, když si desetina frantů, co si hru předobjednala, rozhodne o celém směřování vývoje a RSI mělo vyčkat, dokud nebudou mít větší množství respondentů. Taky možná mohli tohle hlasování více propagovat, i když samozřejmě by pak dostali ten méně žádoucí výsledek, anedostali by tak 150 mega za lodičky a pozemky.
            • Množství hlasujících není problém RSI, ale hlasujících. Každý měl možnost hlasovat.

              Mimochodem, doporučuji ti si nastudovat, jak funguje statistika. K dostatečnému vyhodnocení názoru nepotřebuju 50%, stačí malý vzorek ve stovkách maximálně tisících. Nakonec, pokud někdo nehlasuje, tak mu to je asi jedno. Stejně jako u voleb. Pokud máš problém s výsledkem, stěžuj si u těch, co nehlasovali a ne u RSI. Jednoduché jako facka, pokud teda nejsi ignorant...
            • Nic jsem si nevycucal. Asi jsi nečetl ten odkaz níže, kde ukazují, kolik vlastně podporovatelů hlasovalo pro zvětšení celé hry a pozdější vydání - bylo to "závratných" 8% Citizenů a 12% předobjednávajících do alphy. To je opravdu málo z celkového počtu předobjednávajících.
              Tbě opravdu přijde v pořádku, že takovéto důležité rozhodnutí staví na jedné desetině?

              "Podle tvojí hloupý a zoufalý logiky nemá smysl hlasovat v ničem, nemá smysl mít volby, protože vždy hlasuje jen část lidí. "
              To jsem neřekl, ale nadpoloviční účast je dle mého dostatečný vzorek pro to, jak přibližně národ či v tomto případě předobjednávající Star Citizenu smýšlejí o dalším směřování státu/hry. Osobně bych měl rpoblém, pokud by o vedení státu rozhodla účast 10% ať už by měla úspěch moje strana anebo ne a určitě bych volal po nových volbách.

              Zeptám se ale vážně, kolik peněz jsi za svou předobjednávku dal celkově (včetně lodí a dalších kravin, co ti umožňují koupit)?
            • Klasika. Post plný slabého trollingu a řečnických otázek. Lidi rozhodli v hlasování a tvoje výcucy faktů z prstu o nějaké imagibární 1/10 na tom nic nemění. Každý backer měl možnost hlasovat. Podle tvojí hloupý a zoufalý logiky nemá smysl hlasovat v ničem, nemá smysl mít volby, protože vždy hlasuje jen část lidí. Zabal to, trolíku, je to zoufalý. Nechápu, že máš vůli trolovat o hře, která tě očividně nezajímá. Ty mi něco povídej o fanatismu, paciente...
            • Já miluju to neustálé obhajování Star Citizenu, připomínáš mi náboženský fanatiky. Kolipak jsi Robertsol poslal, aby si mohl koupit kávovar za tisíce dolarů? Nebo ti snad i Roberts platí? Zadarmo bys to snad nedělal.

              U toho hlasování jsi ale asi "opomenul" zmínit, že se jej také zúčastnila menšina lidí, kteří tuto hru předobjednali. Rozhodně toto hlasování nereprezentuje rozhodnutí většiny lidí, co si SC předobjednalo. Zakládat zrovna takovéto celkem důležité rozhodnutí na jedné desetině mi nepřijde vpořádku. Ale tak nedivím se, že to Robertsovi stačilo - nechat si utéct takové prachy z lodí a pozemku by byla škoda.
              https://www.reddit.com/r/starcitizen_refunds/comments/711y4r/the_two_official_cig_community_polls_related_to/
          • Jo, multiplayerová část má být typickou MMO u které by se měli přidávat části... jenže kterákoliv jiná onlinovka po pár letech kompletně funguje a pak se jenom přidávají dodatky s novým příběhem a výbavou.
            U SC nefunguje ještě ani ten základ, který byl slibován (nemusím snad připomínat původní časový harmonogram, kde SC měl být hratelný v roce 2014 ??!! )

            A pak je ještě potřeba zmínit Singleplayerovou část SQ42. Ta tu taky měla být už pár let a pořád nikde.
    • V Crysis umeli realisticky rozhybat travu ve vetru :D
    • Worhammer
      Ani ne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit