Přejít na výpis diskuzí
Mezi člověkem a démonem aneb hlavní prvky RPG Bound by Flame
14.2.2014 | Adam Homola
24 příspěvků
-
No nevim, prkennost postavy pri chuzi je furt stejna,( souboje radsi uz neukazali)
A ohanet se tim ze vlastne jde byt Demonem a tak defakto vyhrat hru snazsi cestou... Rly? *7*
Abych jen nehanil je tam trochu "skok" od Mars logu a Orcs men (wth uz jsem na to malem zapomel, byla to bida Orci by si zaslouzily mnohem lepsi hru). -
Letos výjde tolik RPG her že už nevím kterou hrát :D
-
Ehm tohle studio dělá spíš B-čkové Hry,ale zato kvalitní Bčka.
-
Podle těch velkých mečů, koz, prd*lek, big monsters a dalších nevídaných "husťáren", musím říct, že hru už jsem hrál a ne jednou, jenom pod jiným názvem v jinou dobu.
-
Proč v téměř každém rpg musí být při souboji vidět hp nepřítele, přijde mi to divné
-
-
U bežných nepřátel možná, ale bossů, do kterých člověk musí třísknout třeba 50x je dobrý vědět kolim má HP.
-
-
Me likey...
-
Vypada to fajnove - takovy Gothic riznuty Witcherem a Kingdoms Of Amalur. To nemusi dopadnout vubec spatne, muze z toho byt poctiva fantasy klasika.
-
Rad bych si zahral neco aspon trochu podobneho jako byl Gothic 1 - 2.
3rd person, velke "mapy" na pruzkum, levelovani, vyroba ale hlavne nachazeni zbrani a brneni...proste takova ta klasika. -
-
Zkus Dark Souls.
-
-
Dark souls nie je RPG, teda pre mna nie je a si myslim ani pre mnohych inych. To je ciste survival horror, s nejakymi statistikami co sa hra na RPG.
-
-
Asi tak. Což neznamená, že to nemůže být dobrá hra, ale nedělejme z něj kvůli hypu, fantasy příšerám a obtížnosti něco, co není.
-
-
-
-
Chci to hned!
-
Takze co jsme videli? Videli jsme huste krutoprisne monstra, 6 druhu armoru, 4 sloty pro ability/kouzla (cim min tim... hur?) a combat ala novy Batman a podobne koniny, ale to je jen muj osobni nazor samozrejme. Next please ! *7*