Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak to je dobrej vtip no porat se resi odezva u online her a rozhodne to neni vsude a vzdy idealni a to se posila jen pozice hrace ve hre a tady k tomu chce nekdo stremovat celej obraz a zvuk :D BLbost jasne na lokalni siti to nejak pracuje par lidi to dokaze obslouzit s hromadou obechcavek s predpovidanim pohybu, ale hrat takovou stremovanou online hru je utrpeni laaag je nevyhnutelny🤮

  • Zaho
    Přijde mi hloupé co dělá ta paní na fotce. Hraje na gamepadu + mobil. Do vlaku si gamepad brát nebudu a doma mám snad rozumnou obrazovku / monitor...
  • Luke_F

    Doufám, že ještě hodně dlouho tu bude i "alternativa" v podobě vlastního železa. Nejsem milionář a třeba moje grafika už má nějaký ten pátek, ale pocit radosti, když jsem si nadělil NVMe SSD nebo větší RAM, či když přemýšlím o výběru spousty herních komponent na které nemám peníze, abych se pak z jejich nákupu o to víc těšil, je, jak by řekl MasterCard, k nezaplacení. Situaci okolo streamování sleduju už od nVidia Grid nebo jak se to jmenovalo a moc úsměvu na tváři, mi tyto snahy nedělají. Raději si zahraju na High místo Ultra, ale budu vědět, že to je moje High, ne High počítané někde v tramtárii a mě doručováné přes internet 😒

  • Coffin.Corner

    Nemyslím si, že ostatní velké firmy dovolí MS získat takový naskok aby dominoval tak jako Netflix. Tuhle chybu nechce už nikdo zopakovat a tak nás spíše čeká hodně roztříštěný svět streamovacích platforem s exkluzivními obsahy a v hodně kolísající kvalitě. 

    Vlastně prakticky to samé co se děje v současnosti s portály prodavajicimi hry, jen bez velkého hráče jakým je Steam.

    • Nerekl bych.. Ono mensi projekty moc nebudou schopny konkurovat. Spis se hodne spoleha na edge networking a ruzne service mesh koncepty castecne i se ceka na 5G site. Tohle vse umozni pomoci site lokalnich datacenter snizovat latenci ale zaroven to ma silene naroky na HW a vykon abych ty lokalni klienty utahl.

      Tohle je narocny projekt a firmy jako valve s revenue kolem 4 miliard $ jsou proste relativne male aby neco takoveho budovali. Microsoft/Amazon/Google si mohou dovolit pouzit existujici infrakturu. Se zapojenim kontejneru, kubernetes a tim co nvidia predvadi s voltou se nam dvere oteviraji opravdu zajimave

  • Ghost47

    Vzhledem ke "specifickým potřebám českého zákazníka" si stejně přes mobil zahrajeme tak 15 sekund, než dojde paušál na data 🙂

  • jenda84

    nedovedu si z hlediska infrastruktury představit ten mazec, kdyby začalo 100 000 lidí streamovat třeba Red Dead na plný koule.. fakt ne. Slepá vývojová větev - pro malý indie hry nebo casual hraní ok, streamovat nějak hromadně (a každý bude chtít nejvyšší detaily tak si nakliká to nejlepší) AAA hry je podle mě utopie.

    • Proc? Staci aby herni vyvojari se naucili paralelizovat a nepsali takovej neoptimalizovanej kod, kterej po nich vyrobci grafickych karet fixuji v ovladacich, kdy detekuji co bezi za hru a podle toho opravduji chyby ve hrach aby to alespon trosku fungovalo.

      Zaroven kdyz zmenis engine tak aby nebyl zamerenj na jednoho hrace ale renderoval v nejake velke farme cely svet a pak jen dopocitac ruzne pohledy a zmeny. Skoro vse jde resit tak, ze se na problem podivam jinak nez, ze chci 100 000x pustit to same. IT je obor, kde mas skoro neomezene moznosti, jen musis premyslet, znat nejakou matiku a trosku fyziky abys chapal co je na ruznych cpu/gpu mozne.

      • Derp_1337

        Celé se to jenom točí okolo peněz. Snaha vyrenderovat celý herní svět by za současných prostředků byla velmi náročná a nerentabilní, proto se v současné době jede na menších serverech, které počítají jenom drobnou část.

        Kdyby se někdo chtěl pustit do podobného projektu, tak jedině kdyby fakt mělo nějakou super revoluční hru, kterou by si koupil úplně každý hráč a vývojáři by měli jistotu, že se budou topit v desítkách miliard $

        • a nebo udela svuj engine/koupi nejakej jinej a upravi ho a nabidne jako sluzbu pro svuj edge cloud. coz si vetsina velkcyh hracu bude muset dovolit, protoze cloud se zacina prosazovat i do regulovanych oblasti (finance, telco, atp) a tam je potreba mit datacentra umistena v pratelsky jurisdikcich. Coz nam vlastgne tak nejakvytvari prostr jak to udelat levne a jak prodat prebytecna cpu jadra :) Samozrejme to jde zacit jdenodusima hrama. Ale kdyz se podviame ze vetsina hracu je na mobilech, tak jde o to jen jak je pretahnout :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit