Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kolik má tahle nádstavbička singl mapek ??
    Jinak nechápu úvod článku, že cit: "Máte zázemí dokonale zpracovaného pokračování..." Jestli Heroes 6 byly někdy dokonalé pokračování, tak o tom silně pochybuju. Když hra vyšla, byla zabugovaná a takřka nehratelná. Ta komerční ubi-afinka ji téměř pohřbila úplně. Takže bych od datadisku čekal spíše žehlení stavu u fans. Naskriptované mapičky doslova nesnáším, takže proto se ptám na singlovky.
  • Odstíny Temnoty ? to jako vazne ? proc ty nazvy sakra prekladate...
    • jn, je to moc složité pro pochopení, radši to necháme v angličtině ať to zní cool, než aby to nikdo nepochopil česky *7* *1* *1*
  • No já se vzhlédnul u Kings Bounty a už mám celou ságu kterou jsem ještě nedal ....
    Hrál jsem Warlordy ; hrál jsem Homam 2 ,3 hrál jsem Age of Wonders 1 , 2 ;hrál jsem Homam 5 betu ..... a teď je pro mne následovník právě Kings Bounty ....
    • U kings bounty se mi moc libil real time pohyb po mape. Na druhou stranu mi chybelo budovani svyho mesta. Celkove prekvapive zabavna hra! :)
      • V heroes online bude real time pohyb po mape a aj budovanie mesta (konečne niečo na spôsob rozhodovania medzi produkciou suroví a jednotiek). Kedy to ale bude, to zatiaľ ani srnka netuší.
  • Might and magic jsem nehrál od čtvrtého dílu, už mě ty ubisoftí pokračování netáhnou, tak spíš čekám, že se někdy vrátím ke trojce, až bude na androidy jednoho dne. Napadla mě krásná hra. Hra ve stylu total war ze světa zaklínače s pořádným větveným příběhem, politikou, rozhodnutími atd *14*
    • jako návrat k trojce mi připadaly Heroes V
      • H5 po poslednom datadisku boli úžasné a H6 je tiež super (datadisk ešte nemám, ale určite ho časom kúpim).

        Hrat do oblbnutia trojky, ktoré v stratégii i taktike ďaleko zaostávali za 5 či 6 ma teda vôbec nebavilo.

        Ubisoft to ale pokašľal blbým marketingom a neskutočnou zabugovanosťou posledných dvoch dielov. Príbeh bol fajn, ale skákať z budúcnosti (5) do minulosti (6) v úplne novom svete a potom ešte aj v rámci 6 hľadať ten správny postup v kampani, tak verím tomu, že to odradilo kopu ľudí.
        • 5ky nejsou spatny, ale ja nejak nezvladam ten treti rozmer, v 3kach kouknu na mapu a hned vidim co kde sebrat atd, tady tocim kamerou jestli pod stromem neni truhla...

          Jestli neznate, doporucim alespon vyzkouset pridavek WOG do HOMAM III , naprosto to prekopava a rozsiruje moznosti starickech trojek :)

          6ky jsem koupil, tejden resil pripojeni ke confuxu , odehral par map a zjistil ze jich je tam dohromady asi 5... podruhy jim na to uz neskocim :)
          • WoG som samozrejme hral a moc dobrý dojem to na mna neurobilo. Jednoducho väčšina zmien úplne rozkopala balans a tak vlastne stačilo po mape pobehovať s hrdinom čo mal jeden stack na max vyexpovaných elitov, poprípade ešte vylepšených mitrilom. Skrátka "dajme tam všetkého viac, potom to určite bude dobré."

            Mne ten tretí rozmer nijak nevadil, málokto robil mapy aby skrýval suroviny či artefakty aby trebalo preskúmavať mapu otáčaním kamery a päťka bola po poslednom datadisku fakt fajnová aj čo sa týka kampane aj custom/mp. A mala jeden super AI mod kde ai hráči neboli na úrovni pobehujúcich bezhlavých kurčiat.

            V šestke som s konfluxom nemal žiaden problém, takže neviem. Jednoducho klik na odkaz na ploche, klik na play v tom ubi klientovi a na konflux sa pripojilo asi za 2s potom ako ma hodilo do hlavného menu. Bugy boli hlavne "ingame" - nemožnosť si vybrať blood či tears, lebo to padalo, nemožnosť splniť dáke questy...
            No a v kampani je máp asi 25 (na hard je fajn výzva ak človek hraje bez dynastických bonusov, s bonusmi je to skôr oddychovka), v custom asi 20 - problém je ten, že nové kvalitné custom mapy nerobil a nerobí skoro nikto.
      • Me se to moc jako navrat naopak nezdalo. Tou vsemoznou grafikou se me zda to spis zhorsili. Souboje jeste zlouhavejsi a hratelnost klesala. Nevim, treba je to mnou, ale skutecne od HOMAM 3 me dalsi vubec nechytli.
        • nejste v tom sam :) ja doted jedu homam 3 + wog a naprosta spokojenost
        • Já to mám stejně. Přesně nechápu čím to je, ale po trojce už mě žádný díl nebavil, ale k ní se vracím pořád a pořád mě to baví
  • Skoda, že multiplayer je pro Hardscore hrace... stravit nad jedním 1v1 nekolik hodin se kazdému nechce.. mate jinou zkušenost?
    • Custom 1v1 bitky s "mirrored" malou mapou.

      Na normálnych mapách bez simultánnych ťahov je to oničom (a vlastne aj s nimi, lebo nie sú vybalansované).
  • Při tom názvu jsem si hned vybavil tu slavnou, ženami milovanou knížku 50 odstínů šedi nebo jak se to jmenuje, fuj jsem se až lek *11*
    • sleepless
      Odstíny temnoty jsou proti Větrům války slabej čajíček :)
      • stačilo by to jen preložit spravne anglicky a neznelo by to tak blbe *3*
  • lipkozzi
    ti pravi temni elfovia pre mna boli, su a budu vzdy ti, o ktorych som cital v knihach od R.A. Salvatore
    • Taky si precti serii Malus Darkblade (Malus Temna Cepel) od Dana Abnetta ze sveta Warhammeru.
  • Vitekb
    Odstíny sem, Odstíny tam. Ještě, že jich není 50. *12*
  • Nevíte opravili v Heroes VI tu chybu, či feature, či jak to nazvat...že PC vždy udělá pohyb tak, že ho nikdy nedoženu a vždy mi bude chybět jeden pohyb? Je opraveno to, že mob packy na mapě postupně sílí a nejsou stejně slabé celou dobu? Děkuji za pomoc.
    • co to meleš prosimte? že mob packy sílí je normální a pc jestli ti dobre rozumím nedoženeš asi proto že jsi od neho dále nebo ma upgradovaný pohyb po mape...
      • Heroes jsem si koupil hned v den vydání a mob packy právě nesílily a nebyl problem je sundat pomalu čímkoliv...
        a pohyb nepřátel byl vždy tak, abych na ně přesně o jeden pohyb nedosáhl...VŽDY O TEN JEDEN...a to na to, že přejedu fakt velkou kus cesty dost divné...
        Proto se ptám, zda je toto změněno
        • nevim jak to bylo v den vydani ale hral jsem zakladni verzi nedavno a mob packy na mape sílily a na nepratelskeho hrdinu jsem v pohode dosahnul.
          Mas tam takovej skill ktery ti zlepsuje pohyb po souši, mas vybavu ktera ti pridava body pohybu pohyb, navic kdyz je nepratel pri nejakem hrade muzes se teleportnout do toho hradu a dat armadu hrdinovi kt. je v tom hrade a ma plny pocet bodu na pohyb. Takže fakt co rikas mi nedava smysl
          • No jde o to, že hned po startu, jsem při jakýchkoliv úpravách rychlosti pohybu měl vždy o jeden pohyb méně než abych dosáhl na NPC(hraju na nejtěžší btw..)
            Tak snad je to už opraveno, jak píšeš.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit