Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Konecne nejaka dobra zprava. Jak pise kolega dole, at tahne.
  • Podle mého na "úpadek" Bioware bylo zaděláno kolem r. 2007 když bylo prodáno EA, vykynul kolem r. 2012 když odešli zakladatelé Muzyka a Zeschuk, no a peče se dodnes. Jinak řečeno, a teď pouze spekuluji jelikož neznám podrobnosti, je možné, že měl pan Laidlaw špatný zadání.

    Na stranu druhou, 14 let u jedné firmy, to je jak kdysi v Zetoru. Tam nastoupil/a i umřel/a.

    gl ML
    • Ja neviem kedy boli slávne časy Bioware pretože ja som od nich ešte nehral ani nevidel jednu dobrú hru. Ževraj Jade Empire bolo dobre, davali to zadarmo na origine
      • Co slavné časy jsou a co ne, je diskutabilní. Nicméně s Baldur's Gate Bioware definovali žánr, a vysoko nastavenou laťku udrželi, přes Jade Empire a Mass Effect, až po DAO. Pro mne to skončilo s SWTOR, jelikož DA2 jsem bral jen jako přešlap. Bioware je legenda, něco jako id Software nebo Looking Glass Studios. Dnes je situace jiná. Jiný trh, jiný možnosti, jiný filozofie.
        • Bg som nehral ani swotr, ale dao a me ma nebavili
          • P.s.
            Resp. Me ma bavil ale kupoval som si to ako rpg a nakoniec sa z toho vyklula takticka strialacka
            • Inu, ME a taktika.. Taky bych chtěl špatně simplistický gameplay považovat za něco byť jen s minimální hloubkou.
  • Jack1947
    Lze se mu divit potom co se z téhle kdysi slibné firmy stalo? *7* tak takhle to končí přátelé kdežto jiné firmy které budou chrlit jeden crap za druhým zůstanou protože money talks"
    • zaty
      On byl zrovna jeden z těch, kteří se na úpadku BW podíleli. Tak ať táhne.
    • Ještě bych neřval konec. Přece jenom Laidlaw byl ten kdo přinesl chabej Open-world do Inquisition a nedokázal ho naplnit. Zároveň okopíroval combat Dragon Age 2 a trochu ho přikrášlil.

      Laidlaw byl fajn chlapík, ale přeci jenom jsem rád, že odešel. Bude místo pro lidi jako je Patrick Weekes, kterej měl v rukách DLC Trespasser, který bylo hodně fajn. Stylem připomínalo trochu i Dragon Age: Origins - jednoduchý ale zajimavý mapy se silným příběhovým záběrem a takhle by to mělo vypadat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit