Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • potřeboval bych poradit jak použít znamení yrden při zabití Karjana,mnělo by ho to nějak znehybnit,ale nedaří se mi to použít,tak dostávám pěkně nafrak,dík každýmu za radu
  • Podle mne by se ten bojovej systém mel prepnout do podoby jako mel v jednicce (klikani mysi kdyz se rozsviti mec), kdyz dosahneme urcityho skillu v sermovani. Ne hned odzacatku ale az bychom pouzili dostatecne množství talentu v sermirstvi.
  • a co bolo zle na povodnom bojovom systeme? urcite bol lepsi nez v jednotke kde stacilo magat v spravnej chvilke tlacitko a ostatne spravil gerald sam v 2 clovek musel taktizovat nie len go in a dak sa to upratalo same...
    • Sry, ale simulator kotrmelcu nepovazuji za bojovy system ...
  • vsechno je to stejne na ho.no, dokud nejde pit lektvar pri boji tak je to srajda...nechapu proc to tam neni... obtiznost stredni je proti 1 dilu HARD
    • JezboX
      Protože to tak zaklínači dělají šmudlo. Takže aspoň poláci z toho dělaj pořádný RPG (role playing game že) a hraješ zaklínače. Taky zaklínačský lektvary nejsou žádný friendly vodičky ale pěkný humusy. Za chvíli by sis mohl stěžovat proč má sakra dva meče.
      • me je jedno jestli to je humus lektvar ja to pit nebudu... *15* šmudlo.. nestezuju si na 2 mece ani kdyby mel 3... ale na vec ktera tam fungovala vyborne ...
        • Blue.Shark
          JezboX má pravdu. Ono to pití lektvarů možná fungovalo dobře, ale v knižních předlohách (dokonce i v seriálu) je vždycky Geralt vypije před bojem, aby se z toho mohl tak nějak sebrat (jsou vysoce toxické)...kdyby se při boji otrávil a zmalátněl, asi by mu to moc nepomohlo. Dokonce to i dává smysl. Proč to tak nebylo v prvním díle je mi záhadou, ale takhle je to určitě lepší. Aspoň hráč musí přemýšlet, kdy by bylo dobré lektvar vypít.
          • No to je mozny... ale tady je blby to, ze se hraje hra a z hrani prejde hra v animaci a pak se vrati zpet do hry ale primo v souboji a neni mozne pouzit elixir, takze to abych meditoval kazdou chvili anizbych vedel kdy bude souboj... to mi prijde divny... prave proto bylo super ze se mohly zavesit lahvicky na opasek, coz tady nejde.. a pouzit je.. pak po boji si muzu odpocinout a meditovat....
  • Souboje ve dvojce mi přišly jako zdaleka nejslabší část hry, takže pokud to někdo spravil, určitě tomu dám šanci.
  • Jako jsem ještě ochoten pochopit, že neskloňujete cizí názvy (i když vždycky se to dá narafičit tak, aby byl název v 1. pádu přirozeně). Ale když neskloňujete český překlad, to už opravdu zavání.

    Aby za chvíli tu nebýt články nečitelné.
  • Mne sa bojový systém v jednotke páčil viac hlavne preto že mi viac pripomínal opisy bojov z knihy, a celkovo bol na pohľad krajší, miestami choreografické orgie. Taktickejší moc nebol, tým by som neargumentoval. S tými štýlmi by to do trojky mohli spraviť niečo na spôsob jedi outcast/ jedi academy kde si hráč mohol meniť tri štýly (silný, rýchly, proti presile) podľa situácie a aj podľa toho ako mu ktorý celkovo vyhovoval
  • MidnighT91
    Mám strašnou radost, brzo budu mít doma krásnou repliku Anathemy http://s18.postimg.org/j2pl8ewi1/witcher2_2013_06_24_17_37_12_72.jpg
  • já jsem asi blázen, mně se nejvíc líbil bojovej systém Gothic 1 a 2 ... prostě akční klávesa a čtyři šipky a ono to fungovalo :-) Nehledě na skillování
    • PRESNEEE :D vsetci nadavali na bojovy system, ale pritom bol podla mna vyrieseny viac ako obstojne. A co sa tyka vyvoja skillov a schopnosti v Gothic 2 to bola parada. Kazda runa, kazdy kus equipu prinasali zmenu ktora bola citelna... ale co je dolezitejsie ten pokrok od fire arrow runy na RAIN OF FIRE runu bol proste EPICKY, citil som sa naozaj ako velky sef :D To mi trochu z zaklinacovi prave chybalo, ok IGNI vs Trochu Vacsi IGNI bol sice fajn ale v gothicu tych kuziel bolo mega viac, a kazdy ovyplyvnoval nejako inak gameplay. Proste narast schopnosti vo witcherovi mi neprisiel ani zdalek tak epicky ako mohol byt. Dufam wild hunt prinesie nejake nove huste animacky a hlavne takcticke moznosti. (spamovat igni nieje taktika, tak ako dookola pouzivat trap a sekat ako mlyncek na maso)
  • Sa mi paci, ze ked som nedavno pisal na Wild Hunt, ze Zaklinac 2 je jedno z BEST RPG EVER, ale ze dufam ze sa zmeni bojovy system a system skillov vo Wild Hunt pretoze myslim, ze nebol v 2jke zvladnuty uplne najlepsie a predsa mi prisiel trochu nudny a repetitivny dostal som -15 hlasov. Tyzden na to vyjde mod od samotnych tvorcov upravujuci system boja a skillov.... Hate all you want ale mam pravdu :D Dufam ze wild hunt bude do tohoto smeru bohatsi...
    • Problem je, ze ho sice neofiko zmenili, ale tretine lidi nefunguje a dalsi tretine totalne rozese*e celou hru. Navic teda auto block opravdu nepotrebuju. To uz rovnou muze Geralt sam sermovat... A ze potvory nejdou bloknout mecem? To je snad for, ne? Opravdu nechapu, co presne komu na tom soubojovem systemu vadi. Ze nestaci jen mackat tlacitko jak id*ot? Ze se musi kryt a uhybat?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit