Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mechwarrior_bw@tiscali.cz - Mám s tím ten problém, že Riva TNT2 by rozlišení 1600x1200 na plynulou hru v životě neutáhla. Píšeš tu samé nesmysly...
    • http://images.anandtech.com/old/video/tnt2/Image111.gif
      http://www.sysopt.com/img/legacy/Quake2Test.gif
      Ahoj :)
    • Mechwarrior_bw
      ty si nejaký troll ? alebo naozaj nemáš ani šajnu o čom hovoríš ?
      • Troll jsi akorát ty, vím moc dobře o čem hovořím. Ono je rozdíl spustit hru v tomto rozlišení která bude stejně nehratelná a v plynulém fps. Piš si co chceš, vím dobře jak byla Riva TNT 2 rychlá karta takže tyto tvoje řečičky vůbec neberu. Konec diskuze.
        • Mechwarrior_bw
          vieš o tom veľké kulové :) quake 2 v 1600x1200 mi vpohode šlapal na 25 - 30 fps, čo je bežné framerate u dnešných konzol *1*

          Ale ak je u teba 25-30 fps nehratelné framerate tak potom ako môžeš hrať na konzolách kde je na pár výnimiek rovnaké fps ? *1* Najviac ma na tebe baví ako sa ma snažíš zhodiť a umiestnuješ reakcie na úvod stránky aby ich ich každý videl a pritom zhadzuješ akurát sám seba *3*
  • Mechwarrior_bw@tiscali.cz - Ty jsi hrál hry před 15-ti lety ve stejném rozlišení, jako dnes jsou na dnešních konzolích? Aha, tak to ano, to jsi velký king. Prosím běž si tyto bláboly psát na vaše diskuze "po vašom", tohle se nedá číst. A vůbec, tady se bavíme česky. *12*
    • Mechwarrior_bw
      chcieť od teba aby si pochopil jednoduchú myšlienku je asi veľa, že ? v rozlíšení 1080p dnes na konzolách v rozumnom framerate nerozbehneš skoro žiadnu modernú hru. Väčšina hrá v rozlíšení 720p (1280x720) a áno v podobne nízkom rozlíšení som hral hry v roku 1997-8 na svojom 15-palcovom monitore.

      btw: ty budeš asi mladší ročník, že ?
      • Mladší ročník budeš asi ty, protože v roce 1997-98 se hrálo tak max. na 3Dfx Voodoo 1 a to bylo standardem na hraní rozlišení 640x480, takže prosím přestaň blábolit nesmysly....
        • Mechwarrior_bw
          ajajaj :) v roku 1997 som v accelerovanom móde hral v 800x600 a ak si myslíš, v tomto roku bolo v 3D maximum 640x480 s voodoo1 tak si na omyle, na trhu bolo niekolko kariet schopných 1280x1024 (ati xpert, fire gl 1000 atď). Navyše väčšina hier sa stále hrala bez akcelerácie, rôzne plošinovky, stratégie som hral bežne v 1024x768 a niektoré i v maximálke rozlíšení môjho monitora 1280x1024 - čo dokonca presahuje 720p rozlíšenie!) :) ... ale aj nejaké tie akcie bolo možné rozbehnúť v tomto rozlíšení, hlavne na build engine (Blood, SW, DN). A v roku 1998 som už hral akcelerovane v 1024x768 neskôr aj v 1280x1024.

          edit: a Keď sme u toho, niektoré hry ako GTA4 ľudia hrajú na konzolách aj v sub-hd rozlíšení a to by som musel ísť ešte niekde do roku 1995 :) číže panečku 17 rokov dozadu !

          a aby to bolo kompletné koncom roku 1998 (14 rokov dozadu) som dokúpil druhú Voodoo 2 do sli a taký quake 2 som hral pri framerate 50-60 fps v 768p o čom väčšina moderných konzolových hier môže iba snívať :) No a potom prišiel rok 1999 (13 rokov dozadu) a moja prvá RIVATNT2 - quake 2 som rozbehol v 1600x1200 a unreal v 1024p v nejakých 40 fps :) no a potom prišla geforce256 ktorá bola moja najoblubenejšia karta z detstva a užíval som si hry v 1600x1200 pri 50-60 fps čo dnešne konzole prakticky vôbec nezvládajú ... mám pokračovať ?
          • Jeden blábol za druhým, na RIVA TNT 2 jsi hrál v 1600x1200? To stačí, víc už se neztrapňuj...
            • Mechwarrior_bw
              áno, Riva TNT2 a 1600x1200, aký s tým máš problém ? a toto je všetko čo mi opíšeš ? kto sa tu ztrápňuje posúdia iný.
  • Kriste pane, co pořád máte s tou pamětí. Zjistěte si prosím fakta, něco si o tom přečtěte a pak tady plácejte tyto nesmysly. Např. 512MB RAM na konzoli není totéž jako 512MB RAM na PC. Konzole pracuje jinak než PC, stačí jí mnohem méně RAM než PC. Tyto vaše blitky se fakt nedají číst...
  • Nevim co tu porad resite, stejne nastupce xboxu 360 vyjde nejdrive na zacatku roku 2013 a nastupce ps3 nekdy na prelomu 2013/2014. Takze fuck. *12*
  • Jasně konzole brzdí vývoj her, ale když na PC vyjde hardwarová pecka jako Arma II nebo GTA IV tak 70% hráčů brečí že nemají prachy na hardware aby jim PC hru utáhla. Nechte už těch hádek, stejně nic nevyřešíte, na to jsou tu jiné korporace které vás ovládají :D
    • Jaká Hardwarová pecka? Neoptimalizované paskvily... tady nemůže být o HW vůbec řeč, co to plácáš?..
    • CrocoRay
      GTA IV bylo jen špatně optimalizované a není vyloučeno, že by hra mohla vypadat lépe, využívat více grafických efektů a lépe současných technologií a zároveň jet na stejném hardwaru o něco lépe. Jinak já s GTA IV nějak moc problémy neměl, rozjel jsem to celkem v pohodě, ale i přesto doufám, že pětka na tom bude s optimalizací lépe. Vždyť přece i trojka byla na tehdejší dobu docela náročná a Vice City už jelo v pohodě i na slabších mašinách.
    • Asharak
      Že zrovna zmiňuješ Armu 2 s GTA IV *1* Tyhle neoptimalizované pecky bych taky nevydával *4*
      • Ale no tak .... nešlo náhodou o dílo sebevědomých egoistů a v druhém případě už standartně nedoladěný port z konzolí ?
        • Asharak
          TO nevím, zase tak podrobně se o to nezajímám. Nebo jen nechápu, na co vlastně narážíš.
    • Mechwarrior_bw
      "tak 70% hráčů brečí že nemají prachy na hardware aby jim PC hru utáhla"

      na to si ako prišiel ? možno 70% ich nerozbehne v maximálnych detailoch ale som presvedčený, že 95% ich rozbehne v omnoho lepšej kvalite ako konzolový hráč. Niečo povedia aj štatistiky na steame.
  • Asharak
    Omg, jak může někdo tvrdit že konzole nic nebrzdí ? :D Dneska jde vývoj HW dopředu jak nikdy jindy, Intel má pomalu už 16nm processory, grafiky jsou každým rokem o dost výkonnější, standart RAM se blíží k 8GB a vy tady plácáte jak 512MB XBox s 3jádrovým procákem (sice super arch) nebo o něco výkonnější PS3 s ubohými 256MB RAM paměti nebo obě konzole s DX9 nijak nezasahují do vývoje? BOOM!
    Konzole se drží hlavně díky optimalizaci HW a speciálním komponentům určeným jen k malému počtu věcí. A nejvíc samozřejmě k vůli poslednímu roku/dvěma, jak se na nich snaží vývojáři (nebo spíš distributoři některých her) vytáhnout co nejvíc peněz.
    Proto možná tahle generace vydrží dýl než ta předchozí.
    • Psychotic
      Konzole se drží díky tomu, že si navzájem konkurují, což produkuje skvělé exkluzivní hry, o kterých si PC může nechat zdát. Také samozřejmě uživatelská přívětivost, mimimální míra pirátství, méně bugů, žádné pády a (až na výjimky) žádné zamrzání...
      Problém takových, jako jsi ty je v tom, že vyšší rozlišení, pár polygonů navíc a ostřejší textury považují za důležitější aspekt vývoje, než ten v herních mechanikách a interfacu.
      • Skvělé exkluzivní hry, které mají herní dobu v průměru 8-10h za 1500,-.Velmí rád vám tyto herní pecky, které se dají dohrat za jedno odpoledne, jakožto PC hráč oželím.
      • Asharak
        Ok, za první argument máš mou omluvu. Nějak už nesleduji jestli je to na XBox, PS3 nebo oboje. Přijde mi to ale stejné, jediný rozdíl o kterém vím je ten, že na jednu to stojí 1500,- a na druhou 1800,-. Ale mluvit o exkluzivních hrách? No hádat se nechci, ale nemyslím si, že jich je 0,1x víc než fajn her na PC.
        -Uživatelská přívětivost je samozřejmě dalším skvělým lákadlem konzolí, ale to, že to dokáže zapojit, hodit hru a hrát kdejakej týpo neznamená, že to nějak souvisí s tím co chci říct.
        -S pirátstvím souhlasím, to je taky důvod, proč tahle generace vydrží a taky důvod, proč se konzole poslední roky stávají hlavním zdrojem příjmů a taky důvod, proč to zabrzdí vývoj her. A určitě je tu víc věc, o kterých se hádat, to beru taky v potaz :)
        -Méně bugů, to je opravdu silný argument. Souvisí to často s pravou sílou konzolí, neboli optimalizací. Bohužel toho se ale nezbavíme. Tu taky souhlasím.
        -Pády? Jop, jelikož je konzole optimalizovaná a všechny jsou stejně výkonné a nemají windowsy. Tady taky není co vytknout (krom vyjímek a). Tteda to, že slabší výkon může za to, že se nedělají náročnější hry, protože by padaly *15* podobně zamrzání; 2x +

        A teď k osobnímu problému: ne, to není můj problém, Warcraft 3 je pro mě vizuálně 100x hezčí než BF3. Ale k vůli tomu jsem to nenapsal. Jde tu o novou řadu konzolí a mylnému flamu o tom, že jsou konzole pořád silné.
        btw, herní mechaniky a interface jsou většinou na stejném principu, jelikož na konzolích není moc místa pro jejich tvorbu. Ale tu jde už o typ hry.
        btw2:problém takových, jako jsi ty je v tom, že efekty, filmové efekty a další cool vyskakující interface, GUI atp považují za důležitější než detaily herního prostředí. (nechci flame, jen špatná reakce na špatnou reakci)
        • Psychotic
          - Na první odstavec nemůžu reagovat, protože nechápu formulaci "je jich 0,1x víc". Buď jich je 10x míň a nebo 1,1x víc - což by mělo naprosto odlišný váznam.
          - A co chcete říct? Je to výhoda? Je.
          3x - Jsem rád, že souhlasíte.

          Warcaft 3 je opravdu pěkný. Ale uznejte, že udělat pěknou "kreslenou" hru je mnohem méně náročné (na HW) , než udělat reálně vypadající.
          Pravda, síla konzolí je nižší (po dvou letech určitě). Konkurenceschopné jsou díky optimalizaci.

          Zdá se, že s tím "problém takových, jako jsi ty" jsem použil příliš ofensivní obrat a teď mi to budete dávat pěkně sežrat *3*
          A ne, nemyslím, že bych cool vychytávky bral jako znak dobré hry, ale pravda je, že je umím ocenit a jsou-li pěkně udělané, pak si za to hra zaslouží bodík nahoru.
          • Asharak
            Ok, formulace 0,1x nebyla zrovna smysluplná. Jen mi vypadlo slovo míň.

            Nemám nic proti udělat pěknou, méně náročnou hru. Jde mi spíš o to, že optimalizace sice napomáhá k řešení problémů s pády, bugy a podobně, ale není už dostatečně dobrá k tomu, aby spolu s HW samotné konzole vyhověla požadavkům pokroku na poli herního designu, který nezávisí jen na kreativitě vývojářů, ale i na použitém softwaru (resp. enginu), jež by přidal do her nové prvky, jako jsou efekty, modely, textury a další související pojmy.

            Ano, ten obrat se mě trochu dotkl. Přitom jsem chtěl spíše říct, že tu opravdu jde o polygony navíc a vyšší rozlišení. Možná si chci trochu rýpnout, ale nemyslíte si, že by bylo lepší, kdyby se mohl využít plný potenciál pomalu nového standartu Full HD televizorů? :)
            HD je přeci jen další brzdou vývoje her, jelikož se tím dost sníží náročnost některých titulů, které nakonec pořád vypadají dobře.

            (a s těmi cool efekty jsem to nemyslel špatně ;)
            • Asharak
              To jsem rád, že nakonec souhlasíte s tím, že je třeba nových konzolí s lepším výkonem, které pomohou hernímu průmyslu.
              Good night! *4*

              //myslel jsem si to. Díky za vysvětlení.
            • Psychotic
              Tak žádný HW není nesmrtelný - proto už se (aspoň podle téhle zprávy) brzy dočkáme nového. Na těch pět let zpelšování optimalizace asi stačí.

              Tak pardon :-) Když už o tom mluvíte... vlastně nemyslím. Tedy určitě - vypadá to lépe, stejně jako je rodíl mezi 700MB avi souborem a filmem na blu-rayi, ale na můj požitek z grafické stránky hry mají mnohem větší efekt reálné animace, skutečně se tvářící fyzika a osvětlení. Detailně vymodelovaný panák, který běhá (pardon za výraz) jak po*raný je u mě horší, než plynule se pohybující postava s trochu horšími texturami a bez AA.
              Ovšem pokud lze mít obojí, pak sem s tím :-)

              EDIT (k Vaší reakci na OfNoAccount): Tak už to ale je. Mnoho her podporuje různá rozlišení a lze ho nastavit v operačním systému konzole - ta pak hru spouští v požadovaném rozlišení.
            • Asharak
              @ONA: Chápu co myslíš. Alespoň doufám. A teda: že pomalu ale jistě se stává standartem 1080p (čili můj pojem Full HD) ale většina bude mít nejspíš HD ready (720p) a u her pro konzole je zásadní problém, že nejdou nastavit ? Takže by v tom byl problém, jelikož by hry musely být dělány buď na rozlišení 720 nebo 1080 ? Tomuhle fakt u těch her nerozumím, takže pokud je s tím něco v nepořádku, pak se omlouvám, ale měl jsem na mysli předtím to, že u výkonných konzolí by mohly být hry jednak pro 720p i pro 1080p (1280x720 a 1920x1080). Přepínání by měla za úkol TV.
            • OfNoAccount
              pozor příteli, s tím rozlišením ses vydal na tenký led... doporučuji si ujasnit pojmy:
              http://www.tvfreak.cz/art_doc-048E39D2008ABFDCC125770C003DE8BD.html
          • O jaky optimalizaci to furt mluvite? Grafika her na konzoli se nekolik let jiz vyrazne neposunula, tak co byste porad chteli optimalizovat. Kdyz je to zvladalo pred 3 lety, tak je to uplne stejne bude zvladat i ted.
      • Aha takze konzole se drzi protoze maji kvalitni herni mechaniku a interface? Ty koridory protoze open world to nezvlada? Interface navrzenej pro ovladac cili doleva doprava? Urcite *5* Konzole se drzi protoze 1.) Jejich cena je nizka, je to levnejsi nez hi-end PC a proto to bude vzdycky popularnejsi 2.) Exluzivita je udelana umele. Kdyby vsechny hry z konzoli sly hrat i na PC tak je zajem o konzole polovicni.
        • Psychotic
          Ale ony nejdou.
          • No a co to na tom meni?
            • Psychotic
              Jak chcete. Podle mě je Iráčanovi Ferrari k ničemu - sice má 500 koní a skvělou výbavu, ale protože kvůli nekvalitním silnicím se s ním nikam nedostane, vysměje se mu i kolega s oprýskaným žigulíikem.
            • V tom pripade se nemame o cem bavit. Nemam zajem platit za hru a konzoli kdyz ju vlastne nepotrebuju. A to ze musim koupit i konzoli fakt neni vyhoda. Jestli to tak vidis tak gratuluju ale me to nedava smysl.
            • Psychotic
              Ono by je rozjelo, ale rerozjede. Jaký je důvod, je naprosto irrelevantní. Výsledek je takový, že si hru prostě nezahraješ.
            • Ano "kdyby" je k nicemu, je to exkluzivita to vime. Ale nemeni to nic na tom ze je umela a ze kazdy lepsi PC by ty hry rozjelo. Proto uspech konzoli je zcasti zalozen taky na tom ze na nicem jinym si ty hry nezahaju. Co je tady k nesouhlasu?
              K cemu vyuzit vykon PC kdyz na nem nemuzu hrat par konzolovych her? K hrani jinych her. Pokud miris sem, tak si klidne muzou ty svoje hry strcit za klobouk, me je to jedno. Urcite si nepobezim koupit konzoli kvuli par hram. Navic kvuli par hram ktery bych mohl v pohode hrat na pc kdyby nebyl nekdo nenazranej a nechtel prodat svuj 5 let stary hw za 5 tacu.

              PS: ja netvrdim ze konzole je spatna, nebo na ho*no. Kazdy zbozi ma svojeho kupce, kdo chce jenom koupit hru, dat dvd do mechaniky a hrat tak ma konzoli, nemam s tim problem. Ale tvrdit ze se "drzi" kdyz ma urcitym zpusobem monopol je jak kdyby pred 15 lety Cesky Telecom tvrdil ze jsou dobri a maji pod palcem 99% vsech pevnych linek v CR. Aby ne kdyz jinde si to nekoupim.
            • Psychotic
              To, že "kdyby šly" je hráči k ničemu. Nelze-li výkon použít, k čemu je?
      • Mechwarrior_bw
        - existujú aj výborné hry, ktoré na konzolách nie sú... a k tomu x možností k tomu, bohatá modding a indie scéna.
        - uživateľská prívetivosť ? ako sa to vezme, ja vnímať užívateľskú prívetivosť tak, že si môžem hru nastaviť do posledného detailu, zmeniť si v hre čo chcem, pripojiť periférie aké chcem...
        - o tých málo bugoch a žiadnom zamŕzaní by sa dalo hodne diskutovať (viď Skyrim) :)
        - vývoj herných mechanizmov a interfacu ? na súčasných konzolách ? kde ? čím ďalej je to iba samé zjednodušovanie herných mechanizmov a obtiažnosti (česť výnimkám) a o interface radšej pomlčať.
        • Lawliet
          nejde o to co je na PC nebo konzoli.. ty hry jsou vyráběny na počítači ale jsou osekané o grafický boom stejně tak dobře by je ti magnátci mohli vydat na počítači(i s texture packem V.2,shaderama,stínama,zvýšeným limitem na FPS...) ale tím by přišli o prachy.. z těch chytrejch stroječků ktery jsou vyhypovany až do nebe a kde hry občas stojej i 2x tolik
        • Psychotic
          - V drtivé většině strategie a MMO, což jsou hry pro velice specificou skupinu. Modding bezpochyby je velká výhoda. Také po větší podpoře modů u nových konzolí volají už i Američané (IGN). Indie scéna už také není tak čistě PC věc, jak se může zdát, XBLA a PSN se snaží doháně, co se dá.
          - Nejsou tam možnosti nastavení grafiky a všeho možného spíš kvůli rozdílnému HW? Nejsem si jist, co myslíš periferiemi.
          - Nedalo. Bugů je v porovnání s PC velice málo, zamrzání je pak záležitost asi tří nebo čtyř her za posledních pět let.
          - Všude. Většina žánrů pomalu spěje k dokonalosti. Pravda je, že včetně PC žánrů (vlastně v současnosti už jen jednoho žánru), tedy strategií.
          • Mechwarrior_bw
            - áno, väčšinou sú to hry pre užšiu skupinu hráčov a je len dodám : vďaka bohu !!! :)
            - rozdielny HW áno, podstatnejšie sú jeho parametre a možnosti ktoré ponúka, periféria je periféria, narážam predovšetkým na ich podstatne väčší výber a ich podporu v hrách.
            - aj na konzolách je samozrejme dosť bugov, to že je ich na PC podstatne viac je pravda ale tie je možné časom odstrániť, oproti tomu povedzme prepady FPS na/pod hranicu hratelnosti neodstrániš ničím (teda možno okrem nahodenia 15 rokov starého rozlíšenia).
            - dokonalosť si predstavujem trochu inak ako cestu súčasných konzolových hier :) ale to je môj subjektívny pohĺad, verím tomu že mnohým sa to ako smer k dokonalosti môže javiť ...žial:)
            • Psychotic
              K tomu není moc co dodat.
              Pokud máš jiné priority a požadavky než já, nemám s tím problém. Ale spousta lidí hraje na PC z úplně jiných důvodů, než že by bylo lepší a obhajují ho proto, aby se necítili mizerně. Pokud jsi si jistý, že to u tebe tak není... good for you.
          • "Většina žánrů pomalu spěje k dokonalosti." ze ti huba neupadne, CoD nebo BF ti pripadaji jako dokonalost v FPS zanru? Tyhle hry mely vyrazne lepsi dily pred 5 lety.
            • CrocoRay
              CoD jsem hrál od jedničky (kromě datadisku k jedničce) a nevím v čem byla o tolik lepší než ty nové díly nebo v čem jsou ty nové díly naopak horší. Pořád mi to přijde, že je to furt o tom samém střílení a jenom grafika, fyzika, animace pohybů a videa celkem pokročily dopředu. Bavil jsem se u všech her, ale nejlepší byly asi MW 1 a 2. Mise v Chernobylu byla asi to nejlepší, co jsem zatím v této sérii viděl.

              Jednička byla asi lepší jen v tom, že tehdy přišla s něčím novým a působila v FPS žánru jako osvěžení, zatímco teď už v CoD vidíme pořád dokola to samé a některým hráčům už to začíná vadit. Nevím, jestli kdyby v roce 2003 vyšlo Modern Warfare 1, jestli by to hráče urazilo (když pominu fakt, že tehdy na to asi nebyl hardware obyčejných smrtelníků a i ti nesmrtelní by měli problém něco takového rozchodit) *4*
          • Me za poslednich par let zamrzala nebo padala 1-2 hry a to jsem jich hral hodne
      • no ja nevim teda ale diky dnesnimu nastavenemu standartu grafiky ve hrach ktery konzole da se rict nedavaji tak jak by meli a tim padem se musi omezovat v hraci plose takze ze vseho je koridor jak prase (ja nerikam ze koridor je spatna vec kdyz je dobre udelana ale mohl by byt vetsi nez 2x2 metry) a k tomu jeste pridame cileni na casual hrace a tim padem i omezovani hernich mechanik aby to pochopilo kazdy decko tak si myslim ze to i brzdi.

        a btw i na konzolich sou FPS dropy a tearing coz neni moc hezky kdyz ty hry jedou 30 FPS tak cokoli pod to je na ranu
        navic doted sem nepochopil jak mohli vydat konzole s 512 MB RAM v dobe kdy na PC byl standart 2GB
        • Psychotic
          Nemyslím, že by HW nějak výrazně omezoval rozlehlost světa... GTA 4 či Skyrim jsou velice rozlehlé a vypadají skvěle. Jistě, teď, ke konci životního cyklu konzolí, už omezovat může. Ale také mám ten názor, že je-li hra úzký koridor, je taková, protože ji tak vývojáři chtěli a určitě v tom nemá prsty HW.
          Že jsou hry příliš jednoduché se říká dlouho a často, můj osobní pohled je takový, že nám, kteří jsme hrávali Baldur's Gate, Flashpoint, Gothic a podobně, přiadá obtížnost nízká, protože jsme byli léta zvyklí na zbytečně vysokou. Já se snadno "překvalifikoval" a teď už se vlastně ani příliš složité hry nemám zájem učit. Ale chápu, že mnoho lidí tak flexibilní nároky nemá a jsou z toho zhnuseni. Ale můžu s klidem i jako laik předpovědět, že obtížnost se rozhodně už zvyšovat nebude.
          S RAM a VRAM souhlasím, neomluvitelné. Předpokládám, že to udělali z finančních důvodů. Už takhle SONY podávalo PS3 o téměř 5000 Kč levněji, než byly jeho výrobní náklady.
  • Tak a teď už jen 360 hry pro Windows 8 a bude to dokonalé. *14*
  • XorxoxTalarius
    Hlavne at tam daji aspon 4GB RAM, tech 256 MB co je tam ted je uplne na kockot ... a to by jste potom teprve videli hry panove ....
    • Mechwarrior_bw
      viac ako 2GB mať nebudú ...
    • heh 4GB to uz pomalu ted nestaci na PC na nektery narocnejsi hry a kdyz chces k tomu jeste taskovat do win a mit par veci na pozadi tak uz to zbytecne swapka .... to spis at tam daji 16 GB a maji klid musis myslet dopredu
      • Máš alespoň ponětí o tom, jak funguje adresace paměti u 32bitových aplikací? Nebo o hardwaru všeobecně? Co to tady meleš??
        • Reakce na toho vocase, co se ohání 16 GB paměti...
      • conflig
        evidentně HW moc nerozumíš.
        • Asharak
          Rozumí stylem: HAhaha můj Radeon má 4GB , né jak tvoje nVidie s 1GB
  • NonSuch
    not. gonna. happen'.
  • Co jsem tak cetl tak Nvidia tegra 3 ma priblizne stejny vykon jako dnesni konzole, takze ten rozdil mezi PC a konzolemi je docela velky kdyz uvazim ze tegra 3 je procesor ktery se bude tento rok montovat do mobilu...
    • OfNoAccount
      nejsem zastáncem ani odpůrcem konzolí, ale to co jsi napsal jsou jen marketingvý žvásty nvidie... každej rozumně uvažující člověk musí hned pochopit... kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit