Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Opravdu si myslíte, že s Doomem 4 uspějí? V dnešní době? Proč všichni vzpomínají/pořád hrají Dooma (Brutal Dooma) nebo Quake? Protože to tehdy bylo nové, neokoukané a stalo se to standardem pro všechny ostatní. Z toho co zatím vyplulo na povrch je jasné jediné "návrat ke kořenům". To podle mého nestačí. Proč by se někdo rozhodl zaplatit 60€ za to stejné v jiné grafice? Zajímalo by mě spíš co bude jinak, co bude navíc. Ty fatality pro singleplayer nic nového nejsou, to jenom "vykradli" brutal dooma, co dál?

    Proti tomu od stejného vydavatele takový Fallout 4 - tam se mi zdá, že když už tedy vykrádají tower defense a minecraft hry, tak to dělají ve velkém stylu a minimálně na papíře/webu to dává smysl. Prostě toho obsahu "navíc" bude kvantum v zajímavé kombinaci.
    • Hovoriť o id tech, že tými brutálnymi chvatmi v DOOM vykrádajú práve brutal doom je podobné ako tvrdiť, že PES vykráda FIFU. ID tech sa určite inšpirovali v brutal doomovi, ale sto percentne ho nevykrádajú.
      Hra bude mať veľý úspech, hlavne kvôli tomu multiplayeru, mňa osobne ako sp hráča to príliš neteší ale podľa informácii čo som si doteraz prečítal o novom Doomovi, tak dávajú obrovský dôraz na funkčnosť, obsah a zábavu v multiplayeri. Aj napriek tomu dúfam, že kampaň nebude trvať len pár hodín a že to bude hutná porcia zábavy, od 12 do 15 hodín, čo by bolo na fps v dnešnej dobe priam zázrak. E3 sp ukážka predviedla mnohé, no určite to nie je všetko a ja mám takého silného tušáka, že si ID tech nechávajú nejaké tie prekvapenia ešte na neskoršiu dobu, resp. na reklamnú kampaň, ktorá začne tak koncom tohto roku. A úprimne si treba povedať, že nový doom určite nebude horší ako trojka, ktorá bola fakticky otrasná. Pri tej e3 prezentačke bolo aj vidno, že návrat ku koreňom značky myslia vážne, už žiadne úzke, debilné koridory, ale pekne priestorné arény, kde sa môžeš vyblázniť do aleluja. A ten návrať ku koreňom je aj z pohľadu pohybu, ako si si mohol všímnúť tak v ukážke používal chlapík často strafe metódu , kde sa vyhýbal monštrám a ich projektilom a vyzerá to, že v id tech zaparcovali aj na ai nepriateľov a už to nebudú tupé bábky, ktoré idú naproti tebe ako nejaké drony ale budú sa vedieť kryť a taktiež realistickejšie sa budú vedieť uhýbať tvojím strelám, nie ako v doom 3 kde ti zmutovaný vojak s brokovnicou skackal zľava do prava ako nejaký tragéd a ty si nemal šancu ho zasiahnuť.

      Mimochodom, na pc hra bude stáť sotva 40 euro, žiadnych 60 euro. Spýtam sa ťa ináč, prečo ovčania kupujú každý rok na konzoliach "nové" cod alebo assassins creed aj napriek tomu, že to stojí 60 + ďalších 40 alebo 60 ojro za season pass´, je to preto, že sú to buď ovčania alebo sú zblbnutý z masívnej, mozgy vymývajúcej kampaňe activisionu alebo ubisoftu.
      • Já byl ráno z toho hype pořádně rozjetý...máš pravdu...ve všem.

        Vykrádání - OK, samozřejmě, podobnou negativní optikou můžu říct, že Brutal Doom parazituje na Doomu :-) Inspirovali se je rozhodně lepší výraz.

        Singleplayer je otázka, kterou nikdo moc do hloubky nerozebíral. Pokud budou jednoduše dostupné mod nástroje, tak to možná nebude díky komunitě problém - nicméně ten obrovský luxus, který od komunity existuje k původnímu Doomu to samozřejmě být nemůže. A doufejme v ten marketingový záměr...to je jasné, že v dnešní době nikdo nevypustí všechno naráz. Co se týče monsters AI - ano, tohle je rozhodně místo, kde se dá udělat mnoho nového...ale samozřejmě nikdo nechce hyperinteligentní nepřátele, které netrefí (jenom pár :-) ).

        Tu cenu jsem si vycucal, prostě mám tak nějak zažito, že akutálně AAA stojí kolem 60€, neověřoval jsem, pro mě je i těch 40€ něco, co rozhodně platit nebudu, to radši v klidu rok - dva počkám, ono mi to neuteče. Já nechápu, proč si každý rok lidé kupují tu stejnou AC nebo COD a ještě někdo platí Season Passy - tyhle obchodní politiky jdou kolem mě. Asi to funguje dobře, když to tu je...
  • No som teda zvedavý, kedy tú beta verziu multiplayeru spustia, a pevne dúfam, že to bude len pre tých, ktorí si wolfíka predobjednali a nie ako to urobila ea s hardline, kde betu mohol hrať každý, kto sa zaregistroval...
  • MP bude, takže nic nebrání tomu aby měl singl obligátních 5 hod?! 4 vs 4 podobná komorní střetnutí mě nechávají chladným. *6*
  • Nedavno jsem se vratil ke Quake Live a porad je to stejne zabavna pecka, ktera bez problemu slape i na slabsich strojich. Doom vypada hezky, ale nemyslim, ze se jim povede z neho udelat takovou stalici. ;)
    • Zagro
      Můžem někdy zastřílet. Nick mám v ql stejnej jako zde ;)
    • Ristoro
      Unreal a Quake, to jsou top FPS hry z mého pohledu. Žádné zbytečné blbosti, čistá, ultra rychlá akce s nadupaným soundtrackem (UT).
      • Zagro
        Souhlas, až na tu hudbu. Tu totiž každej, kdo to s hraním myslí vážně, vypíná.
      • nightborne
        Zkoušels Toxikk =)?
      • Keyz
        Ten rozdíl oproti BF / COD je strašně velký.
        Přesně jak jsi napsal. Je tam řada věcí které se tváří jakože to něco znamená, ale moc to neznamená, protože to musí být vše skoro stejné aby nikdo neměl výhodu ve věci. Zbraně jsou skoro stejné podle dat na internetu, do toho tam mají nějakou balistickou křivku po 50 metrech...
        A tak dále.

        Když jsem to hrál, tak jsem nechápal jak to hrál. Takticky a nějak opatrně to nešlo. Pak jsem byl "Camper", protože jsem se snažil neumřít jako v UT (kde za to máš hodnosti). Jenže hra je udělána tak, že pořád se něco musí dít a tedy lze umřít řadou šílených způsobů. Parašutista tě zastřelí, nebo někdo kuší a další divné věc...Kuší :D
        Poté jsem použil styl šílenost a ten fungoval nejlépe. Měl jsem sice problém s tím, že tam máš realistické vojáky a věci a tedy bych to měl hrál nějak opatrně a více takticky, ale to jak se ukázalo prostě nemá cenu. Ne v random partě. Navíc musíš mít body aby jsi měl nějaké ty základní vylepšení jako třeba zaměřovač. No akčně to šlo nejlépe a velice v tom pomáhá autoheal. Ten je skutečně strašný...rány do děla nic neznamenají. Za rohem se vyléčíš.

        UT mám nejraději, protože podle názvu je jasné co to je. Nereálná FPS. Ale má to jasné pravidla a na nic si to nehraje. Vše střílí bez míření nějak. Každá zbraň je jiná a hodí se je měnit. nemusíš mířit optikou. Nic tam neněmí dovednosti jen brnění a některé vzácné předměty které jsou na omezenou dobu. Pořád je hlavní ten skill hráče. Žádné komedie okolo. Navíc jak nebyl ten špatný autoaheal, tak šlo pracovat se zraněním. Autoheal tohle vše zrušil. Trapné. Dokonce vozidla lze ovládat sám a nemusíš tak spoléhat na někoho z random party. Klidně si dáš Eagle Eye!. Nebo ten pocit když běžíš a těsně předtím něž dáš míč do "branky" tě někdo zvláště vybraným způsobem zabije.
        Přitom jsi byl více v akci díky než v BF. Musel jsi se hodně pohybovat a nebylo nutné tam mít x šíleností aby jsi měl pocit akce. Padající letadla, tanky co se bourají a do toho neustály kecy panáků v BF. To je šílená kulisa. V UT jsi také běhal a přitom střílel. Tedy to byla rychlost. To by asi lidí na konzoli nezvládli nebo co? Nevím proč to tam nedají. To pak bylo super. Pravé mp FPS jako Quak.
  • chybí mi tam moznost kopání jako v brutal doomu, pridava to na hratelnosti... nekolikrat ve videu byla situace kdy bych přesně toho moba nakopnul, rozsiruje to moznosti proste a bitky jsou pak víc "na tělo"
    • Vojta_Ilavsky
      Jako v Bulletstormu.
  • Tak to vypadá parádně.
  • Kori
    video na YT https://youtu.be/CQpxDFExwhU
  • ja nemam rad strilecky v rychlem a zbesilem tempu, proto taky nehraju multiplayer. bral bych neco víc realističtejšího
    • A jak si představuješ realistického Dooma? :)
      • normalne jako armu akorat misto modelu vojáčku by tam byli demoni :)
        • to je tak strasne realne :D :D
  • Proč máte v každé druhé přiložené galerii nesouvisející obrázky?
  • Spades
    Pro mě je stará střílečka o tom, že mám všechny zbraně, a žádný OP Power-Up typu Revenant...
    Jako sice je super, že máme normální HP a rychlost, ale co na tom, když ten kdo veme Revenanta má prakticky vyhranou hru, stejně jako v CoD stíhačky.
    • Sr_Lobo
      V CoD sou nejaky stihacky ? Jediny stihacky co vim tak sou jako odmena za killstreak a nevsim sem si, ze by to pak znamenalo pro nekoho jasnou vyhru.
      • Spades
        No tak v CoD ne, protože tam je takových kokotin hodně, ale ta hra je pak dost oničem, když se stačí spawnout venku a je hned po tobě.
        • Sr_Lobo
          Jo ty asi myslis ten vrtulnik Chopper Gunner nebo jak se to menuje. Tak na nej se na killstreaku skoro dostat nedal (16 killu myslim) takze jedina sance byl care package a to bylo hodne vzacny. Kdyz uz to padlo tak vetsinu zkusenejch hracu mela aspon jednu tridu se sekundarni zbrani Stinger cimz ho sundat nebylo tezky (2-3hity). Pravda ze v jedny mape se s tim vrtulnikem dalo dat treba 30-40 killu kdyz si mel kliku ale to sem zazil tak jednou za pul roku.
    • XorxoxTalarius
      Neni pravda, tyhle power upy, uz byly v Quake a rozhodne nikomu hru nevyhrali, at uz to byl Quad Damage, nebo nesmrtelnost. Opravdu to bylo o skillu a premysleni. Dnes nemusim premyslet nad tim kam clovek doskoci a strilet pred nej aby dostal vetsi dmg.
      Takze za mne plusove body
      • Spades
        Ano Quad damage, Berserker atd. samozřejmě chci, ale z traileru to vypadalo, že Revenant bude až moc silný powerup, protože může lítat a má nehorázný dmg. Proto srovnání se stíhačkou v CoD.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit