Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jakožto nadšený hráč realističtějších stříleček typu Red Orchestra (případně Verdun) jsem se na Rising Storm 2 Vietnam celkem těšil a zakoupil si jej asi dva dny po vydání.

    Oproti RO2 mě trochu zamrzel systém tutoriálů, kdy nyní si výcvik sami "neprožijete" ale pustí se vám návod na Youtube. To nemusí být špatně, ale osobně jsem ve hře nemohl přijít na to jak se krýt za překážky a v instruktážním videu to šlo jakoby nic. Až později mi teda došlo že vykukovat lze jen přes nízké překážky. Tímto se dostávám k absenci cover systému, který byl prostě skvělý a přidával na realističnosti (nikdo ve válce přece nestojí jak tvrdé Y na bojišti a rozhlíží se). Nezbývá než doufat, že tvůrci nám vyjdou vstříc (nebo že na RO2 serverech zůstane dost lidí).

    Vizuální stránku u RO2 jsem si zvykl příliš nehodnotit, protože tuto hru přece nehrajeme kvůli grafice.(Ačkoliv na to že to je hra z roku 2011 tak vypadá dle mého slušně). Rising Storm 2 je o něco barevnější a sytější. Nevím jestli je to ku prospěchu osobně mi vzhled původního dílo seděl více (vietnamská města ale vypadají dobře).
    Co musím pochválit je ozvučení. Zvuky vrtulníku i stíhaček zní dle mého opravdu živě a pokud jsem hrál za vietnamce tak mě i děsili (což vietnamci začívali). Avšak z čeho jsem byl zmatený je ostřelování (myslím) z letadla vietnamských pozic, ačkoliv kulky dopadají bezpečně daleko zní to jako by padali kousek za vás (možná je to účel, nevím).

    Celkově mi přijde že se v RS2V trochu slevilo z obtížnosti (Spoluhráči jsou označení!). Je pravděpodobné že časem se obtížnost zvedne, až se hráči "zaučí". Uživatelské rozhraní působí sice efektivně ale není tolik přehledné jako v RO2.

    Kdybych to měl shrnout, tak na Rising Storm 2 jsem nečekal netrpělivě ale byl jsem zvědavý. Moje dojmy jsou smíšené. Hra si ze svého předka bere osvědčené mechanismy a přidává něco nového, ale nesmyslně odstraňuje systém krytí. Co jsem si velice oblíbil jsou tzv: panji, pasti které mohou VC líčit. Vrtulníky a vůbec letecká podpora má zřejmě nahradit tanky, a myslím že zde platí (jako u RO2) že když ho ovládá někdo schopný tak jeho tým má obrovskou výhodu. Kdybych měl vyjádřit počtem bodů od 0 do 5 asi bych dal 3,5 bodu, s tím že pokud budou vývojáři na hře nadále pracovat dal bych i víc. Ještě bych se chtěl pozastavit nad jménem. Myslím že spousta hráčů bere Rising Storm 2 jako následovníka Red Orchest (i já). Ale ten v názvu nikde není Red Orchestra. Třeba tím autoři chtěli naznačit že se to nemá úplně spojovat. Kdoví, ale zase název: Red Orchestra 2 Rising Storm 2 Vietnam je hrozně dlouhý a taky pěkně divný :) takže kdo ví.
    • To hlasité ostřelování z letadla je nejspíše záměr. AC-47 Spooky (dá se přeložit jako strašák) měl na palubě tři rotační kulomety a ty byly schopny svými střelami pokrýt poměrně velkou plochu, navíc měl opravdu děsivý účinek, což podle mě dost dobře funguje i ve hře, protože jakmile Amíci zavolají Spookyho, tak většina hráčů raději zaleze, protože není úplně jasné, kde má útočit....

      Pořád je tu ale možnost, že to je fakt nějaký bug a hlasitost dopadání kulek se podle vzdálenosti nesnižuje tak, jak by měla...

      Jinak mě třeba ten systém krytí vůbec nechybí, jsem zvyklý z RO1 spoléhat jen na svou hbytost hráče
  • Dobré to je, ale po pár hodinách hraní prvotní nadšení trochu upadlo. Jednak je tam dost bugů (většina je jich stejných jako v RO2), které ještě dokážu tolerovat, ale net code mi příjde nějaký fakt divný, často se mi stává, že do někoho nasypu 5 ran z lehkého kulometu z dvou metrů přímo do trupu, ale on mě zabije hned na první ránu z nějaké flustačky do nohy a ještě mi napíše, že prej jsem vystřelil jen jednou - musí tam být nějaká divná synchronizace, u mě chyba být nemůže, připojení mám rychlé a hra mi jede stabilně na 60 fps... Dále je tam nějaké zvláštní cukání / lagování, opět stejné jako v RO2... Jinak jako dobré, ale je tu kladen větší důraz na práci velitele než tomu bylo v RO2, takže pokud je team leader u Amíků nějaká lama, tak tým nemá šanci na vítězství.
  • RO2 a RS mám něco okolo 300h, ale Vietnam mě zatím vůbec nechytl. Mám nahrány asi 3 hodiny, ale nějak se nemůžu přenést přes fakt, že odstranili skvělej krycí systém. Jako co funguje, není třeba odstraňovat. Hra byla díky tomu jedinečná a pro mě osobně hlavní tahák. Jediná další FPS, co měla podobný cover system si vybavuju Call of Juarez. Absolutně nechápu, proč to odstranili. Takhle člověk nemůže smysluplně scanovat okolí a přitom nebýt jak pěst na voko *16*
    • No chlapce tak to si 300 hodin hral asi s botama protoze ten skvelej kryci system sem v RO2 nevidel nikoho pouzivat co to vyslo
      • A jak dlouho že to hraješ, chlapče? Teď to bylo free na Humble Bundle, že? *3*
        • 500 h hraju na 40-1 serverech pod nickem Grossdeutschland vetsinou kolem pulnoci nekdy se stav at vidis jak se to hraje
    • Ja to mam presne naopak. Kryci system jsem v ro2 nemel rad a jsem rad, ze tu neni. Mohli odstranit i spawnovani ke squad leaderovi, to uplne shazuje autenticitu
  • Já nevim, ale asi jsem od toho čekal něco víc, nevím proč ale vydržel jsem u toho maximálně jedno odpoledne, Nepoznal jsem rozdíl mezi dvěma modama co byly k dispozici, přišly mi uplně stejný.Navíc mi tam chyběl mod třeba Capture The Flag, nebo klasický deathmatch atd. Ty mody prostě byly pro mě nudný, to je jen můj názor, jinak zbraně, heliny, napalm super ale mody to zhatily a nevím či si to mám vůbec koupit a přitom jsem se na to tak moc a dlouho těšil.Nevím, Vietcong mě bavil, Battlefield Vietnam mě bavil, ale tohle moc ne, asi zůstanu u Project Reality Vietnam, zdá se mi to mnohem lepší.
    • K tomu ještě dodám: Musím doufat, že se někdy dodělá mod In Country Vietnam do Red Orchestra 2 .. nezbývá mi holt než opět čekat na něco z Vietnamu.
  • Doufám že bude recenze na tuhle pecku.
  • Prisel sem, videl sem ...

    Mno jednak (jako vetsinou) 90% hracu nema paru co maj delat, a tim pomerne efektivne a efektne kazej hru tem 10% co to vedi. Pokud se nekdo necha 10x zasebou zabit a jde z poza stejny zdi vykouknout pojedenacty, aby zjistil ze ten sniper tam vazne jeste porad je ... tak je to dbil.
    Kdyz v pripade US funguje velitel jako spawn, tak ma delat vsechno proto aby zustal zivej, bez ohledu na to jestli nezastreli vubec nic ... a ne se jak kkt vrhat prvni proti kulometu.
    Hra hracum umoznuje rozclenit se do tymu proto, aby se drzeli spolu a zajistovali prislusnej ukol ... coz opet 90% hracu nedokaze pochopit, takze pak behaj jak zmateny fcely po cely mape sem a tam, a pritom umiraj a umiraj a umiraj ...

    K technickymu provedeni asi toliko, ze kdo si vypne detaily, ten vyhrava. Ostatne, jako vzdy. Ale na plnych detailech to vypada pomerne dobre. Jen v tom jsou obcas pomerne neprijemny bugy - napr sem zaznamenal ze horici napalm neni na nekterych mistech videt, takze si do nej hrac muze nabehnout aniz by tusil do ceho leze.
    Pak je taky trochu problem s umistenim nekterych spawnu, ktery muze protivnik primo odstrelovat, takze kdyz si na spot vlezou 2 sniperi, tak proste zabijou kazdyho driv si nez stihne nadelat do gati.

    Neni to spatny, je to lepsi nez spousta jinych veci, ale zazitek z koordinovanycho postupu bude vzacnejsi nez vyhra ve sportce. Na to je 30 lidi nejspis uz moc. Trochu smutny pak je, ze za +- 20 let co se delaj MP hry ... sme porad u tech 64 hracu. Jako fakt bych chtel videt (a tim mysli ne jen counter, ale realne videt na bojisti) aspon 2 stovky hracu.
    • Souhlasím s tím co píšeš, ale neházel bych všechny do jednoho pytle. Zkušené hráče můžeš poznat stylem hraní, většinou u toho sedí pozdě večer, když už musí děcka jít spát a pak se dá dobře zahrát. Většinou na amerických servrech funguje i koorinace, kdy se podaří nejen postup v rámci squadů (čet) ,ale i celého týmu. To je potom radost hrát. Dá se to zažít i na evropských servrech, ale tam už bohužel méně často (aspoň taková je má zkušenost). Pro úspěch je důležité kdo hraje za velitele a jak moc a jak kvalitně dokáže komunikovat s celým týmem.
      Celé to je o přístupu a vzajemné pomoci. Ani velitel toho moc neudělá pokud mu velitelé čet dobře nepoloží markry k použití artilerie, pak takovej velitel muže jen trapně sledovat jak je nepřítel kosí. A nebo pokud oznámí nějakej srike na zajištění zony, na a nebo kolem cap-zon a lidi mu do něj naběhnou, za co pak dostane ještě zjeb...áno tak to je taky funy *1* a neudělá s tím nic... ale i tak je to super hra
    • Spawn na hraci v realisticke hre? Hezky oxymoron.
  • Hra se povedla, nabízí vyváženej poměr a zábavnej poměr mezi realitou a arkádou. Tempo hry je celkem svižný, rozhodně ale nejde srovnávat s BF nebo COD, kde hráči běhají jak fredky na speedu. Graficky hra nevypadá rozhodně špatně jak lze pochopit v článku. Optimalizace se povedla a FPS je celkem stabilní. Malinko kazí dojem vietnamskej dabing, protože zní jak jsem ve večerce a majitel a zrovna vyřizuje telefonát s manželkou. Letos best multiplayerová akce.
    • Jak běhá fredka?
      • O něco rychleji než fretka :D
  • Takové srovnání může napsat jen hlupák
  • Uvidime kolik hracu to bude hrat ale rekl bych, ze pozice Overwatchu nebo Battlefieldu 1 je stale neohrozena.
    • včera večer jak se otevreli servery jsem pocital EU servery (ručně *15* ) a napocital jsem 41x64 hracu (plne servery) a potom jeste 60 serveru kde bylo od 63 do cca 50ti hracu. to je docela dost. Chtel bych napsat, ze Overwatch je hra pro jine publikum, ale lhal bych. me prijde OW skvely a stejne tak tohle. BF1 je podle me blbost *4* urcite ale nejde srovnavat marketingova masáž od Tripwire a Blizz / Ubi
    • KrPa
      porovnavas arkady s realistiskou hrou, vazne?
      • Tohle a realistická hra ? Vždyť je to klasickej Multiplayer ... měl by jsi vyzkoušet Project reality Vietnam nebo Arma 3 Vietnam War aby jsi zažil něco realističtějšího:
        https://www.youtube.com/watch?v=JcWieoSbduw
        • Paulcz
          Jo Arma, děsně to prožívaj a pak se podívaj na mapu kde je vidět každej člen týmu včetně statusu, případně to přepnou do pohledu třetí osoby :)
  • Yo! Saddle up! Lock and load...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit